Staat in het subforum OSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef jojomen4 het volgende:
Is er ook een tennistopic voor de OS? Ik kan hem niet vinden in de tennislijst.
Kan een modje dit voor mij doen? Aangezien ik de OP niet meer aan kan passen. Thanks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Kun je aan de kalender ook de grote confrontatie tussen langebaan en marathonschaatsers toevoegen? De IJsselcup in Deventer, 25 oktober.
Bedoel je dat het verplaatst is naar een subforum?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:21 schreef Colnago het volgende:
Vreemd dat mijn Robert Gesink post is verdwenen.
Schijnbaar mag dat niet in het algemene sport topic maar ik zie wel iets over Dekker staan of over de F1 van Valencia of over een tennisspeler.
Jammer maar dan is mijn lol eraf op FOK.
Bekijk het verder maar.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef qonmann het volgende:
Kunnen dames en heren topics bij een grandslam niet gescheiden worden ?
Zodra bij een grandslam per ongeluk een damespartij op Eurosport wordt uitgezonden, is het altijd hetzelfde liedje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
het is al weggehaaldquote:Op maandag 8 september 2008 09:08 schreef Leatherface het volgende:
Waar doel je nu precies op?
Heb ik gedaan idd, alleen vergeten het hier te vermelden.quote:Op maandag 8 september 2008 09:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is al weggehaald
Die user powerslam had als eerste post een spam-post, maar die is al verwijderd door iemand
Gebeurd en meteen in het juiste filter gezet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef popolon het volgende:
[NFL] American Football #4 Brady Out For The Season
Graag even de '[NFL]' tag er voor.
bvd
Gebeurd.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:20 schreef McGilles het volgende:
Kan iemand die domme spam in het 'thuisfitness' topic weghalen van user: 'arjanvanmeer'?
Op slot geveegd zelfs.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef hoipim het volgende:
kan iemand hier circuit rotterdam even komen vegen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:32 schreef Sally het volgende:
Aan de mods: mag deze gauw dicht en de titel veranderd? Zo is het een spoiler voor degenen die de race nog niet gezien hebben
Waarom vraag je of er geen schaatsprono kan komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Sporttv het volgende:
Kan er misschien geen schaatsprono komen
Foutje maar als niemand het doet kan ik het toch ook organiseren zou alleen niet weten hoe ik dat moet doen maarjaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom vraag je of er geen schaatsprono kan komen![]()
Maar als die er komt zal iemand die wel organiseren, ik ga het niet doen iig.
Misschien kun je het in het wielerprono-topic proberen of in een van de actuele schaatstopics.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Foutje maar als niemand het doet kan ik het toch ook organiseren zou alleen niet weten hoe ik dat moet doen maarja
Dan moet ik toch een nieuw topic aanmaken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien kun je het in het wielerprono-topic proberen of in een van de actuele schaatstopics.
In 2006 was er overigens ook een prono Schaatsprono #1: We gaan van start! / Schaatsprono #6: De laatste meters!
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:27 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Dan moet ik toch een nieuw topic aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |