quote:Makaay hervat groepstraining
Feyenoord-spits Roy Makaay heeft woensdag voor het eerst sinds 12 maart weer met de selectie meegetraind. De aanvaller begon met individuele oefeningen, maar trainde later ook nog met de groep mee.
Makaay raakte op 12 maart geblesseerd aan zijn enkel. Zijn herstel verloopt voorspoedig, omdat er verwacht werd dat de spits pas later de groepstraining zou kunnen hervatten.
Nu zou hij wellicht nog voor de bekerfinale van 27 april tegen Roda JC in actie kunnen komen. De club en de speler zelf zijn echter voorzichtig, om zodoende niets te forceren.
Dat zei ik ook al ongeveer.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat is ff wat anders, je kaartje blijft gewoon eigendom van Feyenoord/knvb en zij hebben bepaald dat je dat kaartje niet door mag verkopen, daar ga je mee akkoord als jet het kaartje koopt. Het voorbeeld dat je geeft slaat als een lul op een drumstel
Zijn ze mee bezig.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wanneer wordt Feyenoord nou eens wakker en gaan ze dat hele klote systeem aanpassen.
Gaan ze nu ook de platinum card introduceren?quote:
Lekker nietszeggend.quote:In het onlangs verschenen Freezine werd melding gemaakt dat Feyenoord onderzoek zal doen naar een nieuw loyaliteitssysteem. Dit naar aanleiding van de grote stroom van vragen, opmerkingen en suggesties in aanloop van de kaartverkoop voor de bekerfinale. Het systeem zal worden afgeleid van het puntensysteem zoals nu bij uitwedstrijden wordt gehanteerd.
Of en hoe snel Feyenoord het systeem zal kunnen invoeren zal afhangen van de technische mogelijkheden alsmede van de impact die het bijhouden van dergelijke informatie zal hebben op de arbeidsorganisatie.
Oldschoolquote:Op woensdag 9 april 2008 17:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook de platinum card introduceren?![]()
Maar ff serieus. Zo moeilijk is het niet. Leg bij uitwedstrijden alle kaarten bij de klantenservice neer.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt en maximaal 1 kaart per persoon.
Zo moeilijk is het toch niet?
Tsja alsof ze dat ooit nog gaan doen...quote:
Helaas heb ik die tijd niet meegemaakt.quote:
Nee, gaat niet gebeuren, weet wel dat ik vroeger m'n kaarten zo ging halen op zaterdagochtend, altijd vertieft van de avond ervoorquote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tsja alsof ze dat ooit nog gaan doen...
Ze willen volgens mij sowieso dat iedereen in heel Nederland op dezelfde manier een kaart kan kopen en dezelfde kans heeft dus die ticketbox blijf je toch wel houden.
Dat is nu met die tocketbox toch nog steeds zo?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren, weet wel dat ik vroeger m'n kaarten zo ging halen op zaterdagochtend, altijd vertieft van de avond ervoor
Feyenoord is een landelijke club, om dan alle kaarten bij de Kuip neer te leggen is natuurlijk achterlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Helaas heb ik die tijd niet meegemaakt.
Maar zo is het wel het eerlijkst.
Is kut voor je als je in Friesland woont maar dan word je maar voor H'veen of je moet er wat moeite voor doen.
Helaas zal het niet gebeuren.
Ze zullen wel via internet gaan verkopen ofzo.
Gvd wat word ik er chagerijnig van
Hoveel jaar is die ticketbox er nu al, als dan nu nog niet weet naar welke ticketbox je moet gaan valt jezelf ook wel iets te verwijten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
dan nog ben je in handen van een goede of slechte ticektbox
valt niet goed te regelen
kansloze opmerkingquote:Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Is kut voor je als je in Friesland woont maar dan word je maar voor H'veen of je moet er wat moeite voor doen.
En nu zijn al die boeren in het voordeelquote:Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Feyenoord is een landelijke club, om dan alle kaarten bij de Kuip neer te leggen is natuurlijk achterlijk.
Gewoon alle kaarten bij de ticketbox om 9.00, zonder voorrangssystemen.
Ja en dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord zal in samenwerking met verschillende andere partijen hard optreden tegen zwarthandel rond de kaartverkoop voor de bekerfinale op zondag 27 april aanstaande. De club en haar partners zullen zich daarbij niet alleen richten op de zwartverkoop op de wedstrijddag zelf, maar ook op de verkoop die nu reeds gaande is via sites als Marktplaats.nl.
Alle kaarten die via Feyenoord gekocht worden staan op naam. Indien Feyenoord een kaart in handen heeft is het vrij eenvoudig te traceren wie de oorspronkelijke koper is geweest.
Precies.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En nu zijn al die boeren in het voordeel
Om 01.00 voor de ticketbox gaan staan is het probleem niet. Mensen geven hun seizoenskaart een dag eerder af dus in prinicpe sta je er voor jan lul.Je kan hier lang of kort over ouwehoeren. Het is gewoon kut en volgend jaar zal het nie tbeter worden als het door Primera geregeld wordtquote:Op woensdag 9 april 2008 19:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies.
Ik zou het eerlijkste vinden dat de meeste kaarten gewoon aan het stadion verkocht worden. De 'landelijke' supporters kom je dan maar te gemoed om een ander deel van de kaarten te verdelen via de ticketbox.
Voor de rest krijg ik al rillingen van dat hele loyaiteitssysteem, we beginnen echt jankerds te worden zodra er een finale is. Iedereen moet maar moeite doen. Dadelijk krijg je nog voor elke thuiswedstrijd een punt, bonuspunten voor seizoenkaarthouders die al langer dan 10 jaar gaan etc etc.We zijn toch de club voor iedereen? Iedereen wil die-hard wezen maar als we dan 's nachts om 1 uur bij de ticketbox moeten verzamelen, gaan we met z'n alle Ton Strooband mailen dat het zo oneerlijk is.
het zal nooit helemaal lekker gaanquote:Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Om 01.00 voor de ticketbox gaan staan is het probleem niet. Mensen geven hun seizoenskaart een dag eerder af dus in prinicpe sta je er voor jan lul.Je kan hier lang of kort over ouwehoeren. Het is gewoon kut en volgend jaar zal het nie tbeter worden als het door Primera geregeld wordt
je kan ook gewoon een hele lijst met scheidsrechters afbellen, die gasten krijgen voor 15 euro 2 kaarten op de lange zijde. en vragen of je er daar 1 kan van kopenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef blindgier het volgende:
Blijf gewoon van mening dat ze meer hadden moeten doen met supporters die alle bekerwedstrijden geweest zijn. Was zogenaamd niet realiseerbaar omdat zoiets niet herkend zou worden bij een tickutbox. Terwijl ze voor die kaarten precies hetzelfde hadden kunnen doen zoals ze nu met die paar silvercardhouders doen.
Zit je lekker met 15.000 bij Feyenoord-utrecht omdat zogenaamd niet iedereen kan of omdat ze liever thuis op de bank kijken en nu de finale is willen ze er allemaal bij zijn. Word daar een beetje pisnijdig van. Maar ja je zal altijd blijven houden dat er maar een relatief kleine kern de 'kut' wedstrijden gaat (ongeacht tegen wie of waarvoor) en dat wel iedereen opeens kan en wil als het de mooie wedstrijden zijn. Snap best dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar ik kots ervan dat ik straks geen kaart heb en iemand die geen enkele andere bekerwedstrijd geweest is wel. Dan voel ik me toch genaaid, maar ja wat doe je eraan.
Om nog maar te zwijgen van het gehele voorrangkaartensysteem. Oprotten met die zooi. Zullen vast genoeg mensen met uitkaarten zijn die geen enkele bekerwedsrtijd geweest zijn, en die verdienen nu dan voorrang omdat ze zo trouw zijn dat ze alle uitwedstrijden in de competitie gaan? Zo knap vind ik het niet dat als je een diamante of gouwe kaart heb dat je dan uitwedstrijden gaat (lekker op je gemakkie in de pauze effe een kaart halen). Tuurlijk hebben ze er in beginsel wel wat moeite voor gedaan omdat je in principe zo'n kaart niet snel krijgt. Maar er zullen vast genoeg mensen met een silvercard zijn die vaak genoeg om 9 uur bij de tickutbox hebben gestaan maar gewoon pech hebben gehad (en naar mijn mening dus veel meer moeite moeten doen). Systeem is gewoon meer gebaseerd op hoeveel mazzel je hebt en niet op hoeveel je er voor over hebt.
Straks gaan ze nog invoeren dat je punten krijgt hoevaak de feyenoord.nl bezoekt, hoevaak je deklantenservice belt, hoevaak je bij de training komt kijken.
Maar ja het blijft een eindeloze discussie en zal me waarschijnlijk maar neer moeten blijven leggen bij dit systeem.
dan moeten ze wel (S)CC verplichting doen voor de kaartverkoop bij elke rondequote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef blindgier het volgende:
Blijf gewoon van mening dat ze meer hadden moeten doen met supporters die alle bekerwedstrijden geweest zijn. Was zogenaamd niet realiseerbaar omdat zoiets niet herkend zou worden bij een tickutbox. Terwijl ze voor die kaarten precies hetzelfde hadden kunnen doen zoals ze nu met die paar silvercardhouders doen.
Nou ja op die manier lossen ze misschien dan wel gelijk het 'probleem' op dat met bekerwedstrijden in het begin de Kuip niet eens halfvol zit. Als van tevoren al bekend wordt gemaakt dat mensen die die wedstrijden gaan eventueel voorrang krijgen bij een finale. Denk dat het bij de bekerwedstrijden dan wel een stuk beter gevuld zal zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan moeten ze wel (S)CC verplichting doen voor de kaartverkoop bij elke ronde
maar dan heb je weer een probleem als dan De Kuip wel vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |