abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 17:04:23 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57937711
quote:
Makaay hervat groepstraining

Feyenoord-spits Roy Makaay heeft woensdag voor het eerst sinds 12 maart weer met de selectie meegetraind. De aanvaller begon met individuele oefeningen, maar trainde later ook nog met de groep mee.
Makaay raakte op 12 maart geblesseerd aan zijn enkel. Zijn herstel verloopt voorspoedig, omdat er verwacht werd dat de spits pas later de groepstraining zou kunnen hervatten.

Nu zou hij wellicht nog voor de bekerfinale van 27 april tegen Roda JC in actie kunnen komen. De club en de speler zelf zijn echter voorzichtig, om zodoende niets te forceren.
pi_57937824
zou mooi zijn als hij de finale kan spelen
  woensdag 9 april 2008 @ 17:12:01 #153
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57937869
Gewoon tegen Willem II 10 minuten tegen Roda de eerste keer 20 en wat bij de jeugd en dan de volle Finale!
pi_57937940
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat is ff wat anders, je kaartje blijft gewoon eigendom van Feyenoord/knvb en zij hebben bepaald dat je dat kaartje niet door mag verkopen, daar ga je mee akkoord als jet het kaartje koopt. Het voorbeeld dat je geeft slaat als een lul op een drumstel
Dat zei ik ook al ongeveer.
pi_57937969
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wanneer wordt Feyenoord nou eens wakker en gaan ze dat hele klote systeem aanpassen.
Zijn ze mee bezig.
pi_57938071
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Zijn ze mee bezig.
Gaan ze nu ook de platinum card introduceren?
Maar ff serieus. Zo moeilijk is het niet. Leg bij uitwedstrijden alle kaarten bij de klantenservice neer.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt en maximaal 1 kaart per persoon.
Zo moeilijk is het toch niet?
quote:
In het onlangs verschenen Freezine werd melding gemaakt dat Feyenoord onderzoek zal doen naar een nieuw loyaliteitssysteem. Dit naar aanleiding van de grote stroom van vragen, opmerkingen en suggesties in aanloop van de kaartverkoop voor de bekerfinale. Het systeem zal worden afgeleid van het puntensysteem zoals nu bij uitwedstrijden wordt gehanteerd.
Of en hoe snel Feyenoord het systeem zal kunnen invoeren zal afhangen van de technische mogelijkheden alsmede van de impact die het bijhouden van dergelijke informatie zal hebben op de arbeidsorganisatie.
Lekker nietszeggend.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_57938090
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al ongeveer.
In iets kortere bewordingen ja, maar ik dacht dat snapt ie vast niet
pi_57938128
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Gaan ze nu ook de platinum card introduceren?
Maar ff serieus. Zo moeilijk is het niet. Leg bij uitwedstrijden alle kaarten bij de klantenservice neer.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt en maximaal 1 kaart per persoon.
Zo moeilijk is het toch niet?

Oldschool
pi_57938161
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Oldschool
Tsja alsof ze dat ooit nog gaan doen...

Ze willen volgens mij sowieso dat iedereen in heel Nederland op dezelfde manier een kaart kan kopen en dezelfde kans heeft dus die ticketbox blijf je toch wel houden.
pi_57938179
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Oldschool
Helaas heb ik die tijd niet meegemaakt.
Maar zo is het wel het eerlijkst.
Is kut voor je als je in Friesland woont maar dan word je maar voor H'veen of je moet er wat moeite voor doen.
Helaas zal het niet gebeuren.
Ze zullen wel via internet gaan verkopen ofzo.
Gvd wat word ik er chagerijnig van
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_57938191
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Tsja alsof ze dat ooit nog gaan doen...

Ze willen volgens mij sowieso dat iedereen in heel Nederland op dezelfde manier een kaart kan kopen en dezelfde kans heeft dus die ticketbox blijf je toch wel houden.
Nee, gaat niet gebeuren, weet wel dat ik vroeger m'n kaarten zo ging halen op zaterdagochtend, altijd vertieft van de avond ervoor
pi_57938223
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:28 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, gaat niet gebeuren, weet wel dat ik vroeger m'n kaarten zo ging halen op zaterdagochtend, altijd vertieft van de avond ervoor
Dat is nu met die tocketbox toch nog steeds zo?

Ik ga eigenlijk nooit naar binnenlandse uitwedstrijden dus ik heb er ook geen gezeik mee gelukkig. Maar ik hoor er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over
  woensdag 9 april 2008 @ 17:53:08 #163
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57938573
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Helaas heb ik die tijd niet meegemaakt.
Maar zo is het wel het eerlijkst.
Is kut voor je als je in Friesland woont maar dan word je maar voor H'veen of je moet er wat moeite voor doen.
Helaas zal het niet gebeuren.
Ze zullen wel via internet gaan verkopen ofzo.
Gvd wat word ik er chagerijnig van
Feyenoord is een landelijke club, om dan alle kaarten bij de Kuip neer te leggen is natuurlijk achterlijk.

Gewoon alle kaarten bij de ticketbox om 9.00, zonder voorrangssystemen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:00:11 #164
139407 jorienvdherik
pi_57938702
dan nog ben je in handen van een goede of slechte ticektbox

valt niet goed te regelen
pi_57939099
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
dan nog ben je in handen van een goede of slechte ticektbox

valt niet goed te regelen
Hoveel jaar is die ticketbox er nu al, als dan nu nog niet weet naar welke ticketbox je moet gaan valt jezelf ook wel iets te verwijten hoor.

Ik haal bijna nooit kaarten via de ticketbox maar als ik ze nodig heb weet ik precies waar ik heen moet.
pi_57939787
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
kansloze opmerking
pi_57939898
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Feyenoord is een landelijke club, om dan alle kaarten bij de Kuip neer te leggen is natuurlijk achterlijk.

Gewoon alle kaarten bij de ticketbox om 9.00, zonder voorrangssystemen.
En nu zijn al die boeren in het voordeel
pi_57940122
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef MarkNMGN het volgende:

Feyenoord zal in samenwerking met verschillende andere partijen hard optreden tegen zwarthandel rond de kaartverkoop voor de bekerfinale op zondag 27 april aanstaande. De club en haar partners zullen zich daarbij niet alleen richten op de zwartverkoop op de wedstrijddag zelf, maar ook op de verkoop die nu reeds gaande is via sites als Marktplaats.nl.
Alle kaarten die via Feyenoord gekocht worden staan op naam. Indien Feyenoord een kaart in handen heeft is het vrij eenvoudig te traceren wie de oorspronkelijke koper is geweest.
Ja en dan?
Dan denken ze dat ik binnen ben geweest.

Wat een bangmakerij
pi_57941181
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En nu zijn al die boeren in het voordeel
Precies.

Ik zou het eerlijkste vinden dat de meeste kaarten gewoon aan het stadion verkocht worden. De 'landelijke' supporters kom je dan maar te gemoed om een ander deel van de kaarten te verdelen via de ticketbox.

Voor de rest krijg ik al rillingen van dat hele loyaiteitssysteem, we beginnen echt jankerds te worden zodra er een finale is. Iedereen moet maar moeite doen. Dadelijk krijg je nog voor elke thuiswedstrijd een punt, bonuspunten voor seizoenkaarthouders die al langer dan 10 jaar gaan etc etc.We zijn toch de club voor iedereen? Iedereen wil die-hard wezen maar als we dan 's nachts om 1 uur bij de ticketbox moeten verzamelen, gaan we met z'n alle Ton Strooband mailen dat het zo oneerlijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 09-04-2008 19:53:58 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_57941852
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:48 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Precies.

Ik zou het eerlijkste vinden dat de meeste kaarten gewoon aan het stadion verkocht worden. De 'landelijke' supporters kom je dan maar te gemoed om een ander deel van de kaarten te verdelen via de ticketbox.

Voor de rest krijg ik al rillingen van dat hele loyaiteitssysteem, we beginnen echt jankerds te worden zodra er een finale is. Iedereen moet maar moeite doen. Dadelijk krijg je nog voor elke thuiswedstrijd een punt, bonuspunten voor seizoenkaarthouders die al langer dan 10 jaar gaan etc etc.We zijn toch de club voor iedereen? Iedereen wil die-hard wezen maar als we dan 's nachts om 1 uur bij de ticketbox moeten verzamelen, gaan we met z'n alle Ton Strooband mailen dat het zo oneerlijk is.

Om 01.00 voor de ticketbox gaan staan is het probleem niet. Mensen geven hun seizoenskaart een dag eerder af dus in prinicpe sta je er voor jan lul.Je kan hier lang of kort over ouwehoeren. Het is gewoon kut en volgend jaar zal het nie tbeter worden als het door Primera geregeld wordt
  woensdag 9 april 2008 @ 22:39:03 #171
139407 jorienvdherik
pi_57945439
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Om 01.00 voor de ticketbox gaan staan is het probleem niet. Mensen geven hun seizoenskaart een dag eerder af dus in prinicpe sta je er voor jan lul.Je kan hier lang of kort over ouwehoeren. Het is gewoon kut en volgend jaar zal het nie tbeter worden als het door Primera geregeld wordt
het zal nooit helemaal lekker gaan
pi_57945628
Blijf gewoon van mening dat ze meer hadden moeten doen met supporters die alle bekerwedstrijden geweest zijn. Was zogenaamd niet realiseerbaar omdat zoiets niet herkend zou worden bij een tickutbox. Terwijl ze voor die kaarten precies hetzelfde hadden kunnen doen zoals ze nu met die paar silvercardhouders doen.

Zit je lekker met 15.000 bij Feyenoord-utrecht omdat zogenaamd niet iedereen kan of omdat ze liever thuis op de bank kijken en nu de finale is willen ze er allemaal bij zijn. Word daar een beetje pisnijdig van. Maar ja je zal altijd blijven houden dat er maar een relatief kleine kern de 'kut' wedstrijden gaat (ongeacht tegen wie of waarvoor) en dat wel iedereen opeens kan en wil als het de mooie wedstrijden zijn. Snap best dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar ik kots ervan dat ik straks geen kaart heb en iemand die geen enkele andere bekerwedstrijd geweest is wel. Dan voel ik me toch genaaid, maar ja wat doe je eraan.

Om nog maar te zwijgen van het gehele voorrangkaartensysteem. Oprotten met die zooi. Zullen vast genoeg mensen met uitkaarten zijn die geen enkele bekerwedsrtijd geweest zijn, en die verdienen nu dan voorrang omdat ze zo trouw zijn dat ze alle uitwedstrijden in de competitie gaan? Zo knap vind ik het niet dat als je een diamante of gouwe kaart heb dat je dan uitwedstrijden gaat (lekker op je gemakkie in de pauze effe een kaart halen). Tuurlijk hebben ze er in beginsel wel wat moeite voor gedaan omdat je in principe zo'n kaart niet snel krijgt. Maar er zullen vast genoeg mensen met een silvercard zijn die vaak genoeg om 9 uur bij de tickutbox hebben gestaan maar gewoon pech hebben gehad (en naar mijn mening dus veel meer moeite moeten doen). Systeem is gewoon meer gebaseerd op hoeveel mazzel je hebt en niet op hoeveel je er voor over hebt.

Straks gaan ze nog invoeren dat je punten krijgt hoevaak de feyenoord.nl bezoekt, hoevaak je deklantenservice belt, hoevaak je bij de training komt kijken.

Maar ja het blijft een eindeloze discussie en zal me waarschijnlijk maar neer moeten blijven leggen bij dit systeem.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:50:06 #173
139407 jorienvdherik
pi_57945766
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef blindgier het volgende:
Blijf gewoon van mening dat ze meer hadden moeten doen met supporters die alle bekerwedstrijden geweest zijn. Was zogenaamd niet realiseerbaar omdat zoiets niet herkend zou worden bij een tickutbox. Terwijl ze voor die kaarten precies hetzelfde hadden kunnen doen zoals ze nu met die paar silvercardhouders doen.

Zit je lekker met 15.000 bij Feyenoord-utrecht omdat zogenaamd niet iedereen kan of omdat ze liever thuis op de bank kijken en nu de finale is willen ze er allemaal bij zijn. Word daar een beetje pisnijdig van. Maar ja je zal altijd blijven houden dat er maar een relatief kleine kern de 'kut' wedstrijden gaat (ongeacht tegen wie of waarvoor) en dat wel iedereen opeens kan en wil als het de mooie wedstrijden zijn. Snap best dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar ik kots ervan dat ik straks geen kaart heb en iemand die geen enkele andere bekerwedstrijd geweest is wel. Dan voel ik me toch genaaid, maar ja wat doe je eraan.

Om nog maar te zwijgen van het gehele voorrangkaartensysteem. Oprotten met die zooi. Zullen vast genoeg mensen met uitkaarten zijn die geen enkele bekerwedsrtijd geweest zijn, en die verdienen nu dan voorrang omdat ze zo trouw zijn dat ze alle uitwedstrijden in de competitie gaan? Zo knap vind ik het niet dat als je een diamante of gouwe kaart heb dat je dan uitwedstrijden gaat (lekker op je gemakkie in de pauze effe een kaart halen). Tuurlijk hebben ze er in beginsel wel wat moeite voor gedaan omdat je in principe zo'n kaart niet snel krijgt. Maar er zullen vast genoeg mensen met een silvercard zijn die vaak genoeg om 9 uur bij de tickutbox hebben gestaan maar gewoon pech hebben gehad (en naar mijn mening dus veel meer moeite moeten doen). Systeem is gewoon meer gebaseerd op hoeveel mazzel je hebt en niet op hoeveel je er voor over hebt.

Straks gaan ze nog invoeren dat je punten krijgt hoevaak de feyenoord.nl bezoekt, hoevaak je deklantenservice belt, hoevaak je bij de training komt kijken.

Maar ja het blijft een eindeloze discussie en zal me waarschijnlijk maar neer moeten blijven leggen bij dit systeem.
je kan ook gewoon een hele lijst met scheidsrechters afbellen, die gasten krijgen voor 15 euro 2 kaarten op de lange zijde. en vragen of je er daar 1 kan van kopen
pi_57945785
quote:
dan moeten ze wel (S)CC verplichting doen voor de kaartverkoop bij elke ronde
maar dan heb je weer een probleem als dan De Kuip wel vol is
pi_57945983
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:50 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dan moeten ze wel (S)CC verplichting doen voor de kaartverkoop bij elke ronde
maar dan heb je weer een probleem als dan De Kuip wel vol is
Nou ja op die manier lossen ze misschien dan wel gelijk het 'probleem' op dat met bekerwedstrijden in het begin de Kuip niet eens halfvol zit. Als van tevoren al bekend wordt gemaakt dat mensen die die wedstrijden gaan eventueel voorrang krijgen bij een finale. Denk dat het bij de bekerwedstrijden dan wel een stuk beter gevuld zal zijn.

Maar ja wat je ook verzint, overal zitten wel nadelen aan vast.

Maar blijf er bij dat ze voor deze finale best wel wat 'beters' hadden kunnen verzinnen.
pi_57946122
quote:
INFO-MAIL WILLEM II - FEYENOORD
U ontvangt dit bericht omdat u een kaart heeft gekocht voor onderstaande wedstrijd. Dit bericht bevat belangrijke informatie met betrekking tot het bezoeken van deze wedstrijd. We verzoeken u daarom vriendelijk doch dringend goed kennis te nemen van de inhoud.

WILLEM II - FEYENOORD
Wedstrijddatum: zondag 13 april 2008
Aanvang: 14.30 uur
Stadion open: 13.00 uur
Capaciteit bezoekersvak: 800 plaatsen (uitverkocht)
Punten uitkaartsysteem: 7 (gewijzigd)

Vervoersregeling
Voor deze wedstrijd was oorspronkelijk een auto-combi overeengekomen. Vanuit Tilburg was echter een voorbehoud gemaakt. Indien de wedstrijd van komende zondag beslissend zou kunnen zijn voor een eventuele degradatie van Willem II zou sprake zijn van een verhoogd spanningsveld en dienden de Feyenoord-supporters per georganiseerd vervoer te reizen. Helaas doet voornoemde situatie zich nu voor.

Feyenoord heeft getracht een opstapplaats te realiseren zo dicht mogelijk in de buurt van Tilburg, die bovendien ook per openbaar vervoer bereikbaar is. Helaas konden we in de nabijheid van Tilburg op zo’n korte termijn geen geschikte locatie vinden. We hebben er daarvoor gekozen om op te stappen in Lage Zwaluwe.

Lage Zwaluwe, Binnenmoerdijksebaan

Klik hier voor de kaart.

Instappen vanaf 12.00 uur. Er wordt gereden in drie clusters, de eerste bussen vertrekken om 12.30 uur.
Het meenemen van een beperkte hoeveelheid etenswaren en drinken is toegestaan, doch uitsluitend in pakjes. Het meenemen van blikjes, flessen en alcoholhoudende dranken is niet toegestaan.
Roken in de bussen is NIET toegestaan.
U bent verplicht om voor de terugreis van dezelfde bus als op de heenreis gebruik te maken. Onthoud uw busnummer!
Bus heenweg = bus terugweg
Om te voorkomen dat op de terugweg problemen bij het vertrek ontstaan, dient u voor de terugweg in dezelfde bus plaats te nemen als waarin u op de heenreis zat. In het verleden (o.a. FC Utrecht, FC Twente) heeft het niet nakomen van voornoemde afspraak tot organisatorische problemen geleid.

Begeleiding
Vanuit Feyenoord wordt de regeling begeleid middels stewards. Instructies dienen strikt te worden opgevolgd. In en rond het bezoekersvak zijn tevens de Coördinator Supporterszaken en de Fancoaches van Feyenoord aanwezig. Daarnaast is de Voetbaleenheid van de Politie Rotterdam Rijnmond met een aantal mensen in en rond het stadion vertegenwoordigd.

Scannen en omwisselen
U dient in het bezit te zijn van uw eigen persoonsgebonden Diamond-, Gold- of Silvercard. Deze wordt voor het betreden van de bus gescand door stewards van Feyenoord. Na het scannen kunt u uw voucher omwisselen voor de originele toegangskaart.

Heeft u een voucher overgenomen van een andere uitkaarthouder? U dient dan ook diens uitkaart mee te nemen. Bied deze bij het scannen als eerste aan en daarna uw eigen uitkaart. Op deze manier wordt het wedstrijdbezoek op uw eigen naam geregistreerd.

Wij hebben geconstateerd dat supporters deze procedure vaak niet in acht nemen. De procedure zal dus aangescherpt worden. In principe wordt geen toegang verschaft wanneer u de uitkaart waarop de wedstrijdkaart is gekocht niet bij u heeft.

Toegang stadion en fouillering
Stewards van Willem II controleren uw toegangskaart en dragen zorg voor de fouillering van supporters die vanuit Lage Zwaluwe reizen. Vanzelfsprekend is het Reglement van Orde, opgesteld door de KNVB, van toepassing.

Pasfoto
Indien stewards constateren dat de pasfoto op uw uitkaart gedateerd is kan u verzocht worden een nieuwe pasfoto in te leveren bij Feyenoord Klantenservice. Het is uw eigen verantwoordelijkheid dat zich op uw uitkaart een goed lijkende pasfoto bevindt. Is dat niet het geval dient een nieuwe kaart te worden aangemaakt.

Punten
Willem II-Feyenoord leverde oorspronkelijk 6 punten op. Omdat de vervoersregeling gewijzigd is hebben wij ook het aantal punten aangepast. Het bezoeken van deze wedstrijd levert nu 7 punten op.
Indien het puntenaantal dat in deze infomail vermeld wordt niet correct is, dient u dit binnen een week na ontvangst te melden bij Feyenoord Klantenservice. U dient daarvoor gebruik te maken van het reactieformulier op http://www.feyenoord.nl.

Horeca
In het stadion kunnen etenswaren en drank gekocht worden via contante betaling.

Cameratoezicht
Middels het CCTV systeem van het stadion wordt cameratoezicht toegepast. Daarnaast houdt Feyenoord middels een eigen camerasysteem continu toezicht op het bezoekersvak.

Camerabeleid
Het meenemen van fotoapparatuur met een lens groter dan 70 mm, is niet toegestaan. Ook het meenemen van videocamera’s is niet toegestaan.

Gedragsregels
Met ingang van het seizoen 2007/2008 heeft Feyenoord nieuwe gedragsregels geïntroduceerd. Uiteraard zijn deze ook van toepassing op het bezoeken van uitwedstrijden. De volledige notitie waarin deze gedragsregels omschreven worden vindt u hier.

Vragen of opmerkingen?
Heeft u vragen of opmerkingen over het bezoeken van deze wedstrijd of het bezoeken van uitwedstrijden in het algemeen, dan kunt u uiteraard terecht bij Feyenoord Klantenservice. Tevens kunt u vragen of opmerkingen richten aan de Coördinator Supporterszaken Ton Strooband via tst@feyenoord.nl

Feyenoord rekent op uw positieve support en wenst u een plezierige voetbalavond!© 2008 Feyenoord Rotterdam N.V.
Wat is het bezoeken van een (uit)wedstrijd toch een bureaucratische, formele aangelegenheid geworden tegenwoordig. Niet dat we dat nog niet wisten, maar toch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57946156
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

je kan ook gewoon een hele lijst met scheidsrechters afbellen, die gasten krijgen voor 15 euro 2 kaarten op de lange zijde. en vragen of je er daar 1 kan van kopen
Voor 15 euro 2 kaarten.Dat is ook weer zoiets. De helft van die scheidsrechters kan het niet verrotten. Die gooien die kaarten gelijk op marktplaats. Geef die kaarten dan aan de supporters. Roda heeft 3 dagen nodig om iets meer dan 7.000 kaarten te verkopen
pi_57946189
Snap ook niet dat er supporters zijn die hier ook vrijwillig en met plezier aan deelnemen.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:09:33 #179
139407 jorienvdherik
pi_57946190
Ja inderdaad
quote:
Bekerhuldiging Roda JC alvast gepland

Het duurt nog ruim drie weken voordat de bekerfinale wordt gespeeld. Toch heeft Roda JC alvast een huldiging gepland, mocht het op 27 april in de finale van de KNVB-Beker Feyenoord verslaan.

Die huldiging zal een dag later zijn, te weten maandag 28 april. De ploeg van trainer Raymond Atteveld zal om 19.00 uur op de Markt in Kerkrade worden gehuldigd.
quote:
Roda JC verkoopt in drie dagen 7.534 kaarten

Na de derde dag van de kaartverkoop voor de Bekerfinale zijn er 7.534 kaarten verkocht. "Een heel mooi aantal voor de eerste drie dagen. Nog een 9.500 te gaan, want wij gaan absoluut voor die 17.000 supporters. De kuip moet geel-zwart kleuren:" aldus Huub Narinx.

Bron: Roda JC.nl
pi_57946268
ongelofelijk
pi_57946370
Da's niet veel, 7.500 kaarten in 3 dagen.
pi_57946424
Van een club die al moeite heeft het eigen stadion voor thuiswedstrijden uitverkocht te krijgen kun je niet verwachten dat het stormloopt voor een combi-reis naar Rotterdam, ookal is het de finale.

Wat mij het meeste steekt is dat ze bij Roda Jc bij wijze van spreken de hele familie mee kunnen nemen omdat ze het anders niet uitverkocht krijgen en dat Feyenoord 60% van de trouwe seizoenskaarthouders moet teleurstellen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57946495
Moet gewoon evenredig verdeeld worden aan de hand van de hoeveelheid verkochte seizoenkaarten. Is toch raar dat grote clubs met veel aanhang net zoveel kaarten krijgen als kleine clubs.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:27:53 #184
139407 jorienvdherik
pi_57946710
ik ben benieuwd hoe een verkoop bij een eventuele supercup er uit gaat zien
pi_57946738
Dan zal wel weer het gehele uitkaartensysteem van kracht zijn. Dus dan weer wel alle silvercardhouders.
pi_57946753
quote:
Ik vind van niet. Ik ben alle bekerwedstrijden geweest maar geen enkele op mijn eigen kaart. Een vriend van me heeft steeds kaarten gehaald op zijn SCC.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:29:58 #187
139407 jorienvdherik
pi_57946764
ja vooral hoeveel kaarten je krijgt
pi_57947257
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef blindgier het volgende:
Moet gewoon evenredig verdeeld worden aan de hand van de hoeveelheid verkochte seizoenkaarten. Is toch raar dat grote clubs met veel aanhang net zoveel kaarten krijgen als kleine clubs.
Helemaal niet, want in principe is het een neutrale wedstrijd. Het is gewoon hartstikke eerlijk dat de kaarten gelijk worden verdeeld.
pi_57947768
Tuurlijk is het een neutrale wedstrijd. Maar als Roda in 3 dagen nog niet eens de helft verkocht krijgt zie je toch dat de animo daar stukken minder is (niet gek met een kleinere achterban). Terwijl Feyenoordsupporters zich nu al lopen op te winden dat de kans groot is dat ze naast de pot pissen en het waarschijnlijk binnen 1 minuut uitverkocht is, moeten ze bij Roda nog maar afwachten of al de kaarten weggaan. Dus ik ben toch van mening daar er bij het toekenen van kaarten daar al best rekening mee gehouden kan worden. Sowieso in ieder geval een groot gedeelte van die 10.000 kaarten die naar de knvb gaan afschaffen en verdelen onder de supporters van de 2 clubs die die finale spelen. Wat moet een scheidsrechter nou bij Feyenoord-Roda die voor pak hem beet Vitesse is?
pi_57950504
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef blindgier het volgende:
Tuurlijk is het een neutrale wedstrijd. Maar als Roda in 3 dagen nog niet eens de helft verkocht krijgt zie je toch dat de animo daar stukken minder is (niet gek met een kleinere achterban). Terwijl Feyenoordsupporters zich nu al lopen op te winden dat de kans groot is dat ze naast de pot pissen en het waarschijnlijk binnen 1 minuut uitverkocht is, moeten ze bij Roda nog maar afwachten of al de kaarten weggaan. Dus ik ben toch van mening daar er bij het toekenen van kaarten daar al best rekening mee gehouden kan worden. Sowieso in ieder geval een groot gedeelte van die 10.000 kaarten die naar de knvb gaan afschaffen en verdelen onder de supporters van de 2 clubs die die finale spelen. Wat moet een scheidsrechter nou bij Feyenoord-Roda die voor pak hem beet Vitesse is?
In principe gewoon eerlijk verdelen, ondanks dat Feyenoord veel meer supporters heeft en alles wat niet verkocht wordt kan dan alsnog naar Feyenoord gaan.
pi_57950801
Denk niet dat de overgebleven kaarten in 1e instantie naar Feyenoord zullen gaan. Hoop uiteraard van wel. Maar zal mij niks verbazen als die in een algemene vrije verkoop komen dan. Maar ja nog 2 dagen en alle Feyenoorders weten waar ze aan toe zijn:)
pi_57950836
Ze moeten gewoon kijken naar de hoeveelheid plekken int stadion en dan een PAAR (dus niet zoals nu) boboplekken eraf halen en de andere kaarten naar de verhouding van SCC's aan beide clubs geven!
  donderdag 10 april 2008 @ 09:53:59 #193
139407 jorienvdherik
pi_57951345
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:19 schreef blindgier het volgende:
Denk niet dat de overgebleven kaarten in 1e instantie naar Feyenoord zullen gaan. Hoop uiteraard van wel. Maar zal mij niks verbazen als die in een algemene vrije verkoop komen dan. Maar ja nog 2 dagen en alle Feyenoorders weten waar ze aan toe zijn:)
raakt nog wel uitverkocht hoor
pi_57951558
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Helemaal niet, want in principe is het een neutrale wedstrijd. Het is gewoon hartstikke eerlijk dat de kaarten gelijk worden verdeeld.
zou je dat ook zeggen als bijv. Veendam (max. 5000 supporters) in de finale stond?
  donderdag 10 april 2008 @ 10:07:28 #195
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57951594
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

zou je dat ook zeggen als bijv. Veendam (max. 5000 supporters) in de finale stond?
Tuurlijk man, we zijn nu net zo aan het zeiken als NAC bij de halve finale

Gelijke kaartverdedling moet gewoon bij de bekerfinale, overgebleven kaarten van de ene club moeten dan wel naar de andere club gaan.
Maar ik verwacht wel dat de kaarten bij Roda uitverkocht raken hoor.
kankelul.
pi_57951622
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Gelijke kaartverdedling moet gewoon bij de bekerfinale, overgebleven kaarten van de ene club moeten dan wel naar de andere club gaan.
Maar ik verwacht wel dat de kaarten bij Roda uitverkocht raken hoor.
Dit dus, ruud_fr.
pi_57951749
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

dan moet je ook consequent zijn en zeggen dat de overgebleven kaarten naar de neutrale toeschouwers (lees: knvb vrienden/kennissen) gaan

maar ik loop verder niet te zeiken hoor, vind het niet erg om vroeg m'n bed uit te gaan, als ik maar een kaart heb
  donderdag 10 april 2008 @ 10:17:02 #198
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57951785
Ik vind sowieso het idee van zoveel neutrale supporters en bobo's bij een bekerfinale belachelijk.
kankelul.
pi_57951835
ja, dat slaat nergens op
maar het voetbal is al lang niet meer van de supporters
pi_57952452
het voetbal = geld en dus van de sponsors!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')