Toch zou ik die vervangen, deze zijn bijna nooit van goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:40 schreef Leonos het volgende:
Waarom een setje snaren? Die zaten altijd op mijn gitaar hoor toen ik die kocht.
www.Lordofthestrings.nl is een geweldige site voor alle kleine gitaar-benodigdheden. Gigantisch assortiment snaren met erg lage prijzen. (bijzonder lage prijzen vergeleken met normale muziekwinkels).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:44 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik online een capo bestellen voor een redelijke prijs?
Ik heb een Dean Performer E (Akoestisch dus)
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, man. Dat is toch niet gezond![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Mehehehe lekker stemvast!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ervaring met die gitaar, wel met de overstap van nylon (klassiek/spaans) naar western, de beste beslissing die ik tot nu toe heb genomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef R-Tech het volgende:
tvp, ook beginnend gitarist, ik speel nu zo'n beetje anderhalf jaar acoustisch.
Ben na een ruim half jaar op beginnersgitaar met nylon snaren overgestapt op een Garrisson AG400 western.
Hebben meer mensen hier ervaring mee? Tot nu toe bevalt hij me echt fantastisch.
Als het goed is klinkt hij vanavond nog beter want hij wordt opnieuw besnaard met Elixers door mijn gitaarleraar
Ik laat het weten zodra ik hem uitgeprobeerd heb
Die topkam is volgens mij ook nodig aan vervanging toe.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mehehehe lekker stemvast!![]()
En string guides? Nergens voor nodig...
Inderdaad ook mijn beste beslissing, gotta love that soundquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Geen ervaring met die gitaar, wel met de overstap van nylon (klassiek/spaans) naar western, de beste beslissing die ik tot nu toe heb genomenHeerlijk helder geluid, ook met Elixersnaren
OMG, ik heb nog geen 2 dagen ervaring met een gitaar en zelfs ik weet dat dat niet zo moet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat speel jij zoal? Ik zie altijd meer electrisch voorbij komen dan westerns hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:35 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Inderdaad ook mijn beste beslissing, gotta love that sound
Beetje jammerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:44 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik online een capo bestellen voor een redelijke prijs?
Ik heb een Dean Performer E (Akoestisch dus)
Alvast bedankt
jij met je eeuwige Dean'squote:
Het is vooral prettig dat elixir best wel lang meegaat. Probleem is hoofdzakelijk de prijs (en dan met name in muziekwinkels, want bij lordofthestrings zijn ze nog best wel betaalbaar).quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:35 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Inderdaad ook mijn beste beslissing, gotta love that sound
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |