Dat moet dan meer de hitte en/of het vocht zijn, want ik ging altijd fitter de sauna (na 1,5 - 2 uur fitness) dan ik er uit kwam. Als je er last van blijft houden, moet je misschien maar langs een (sport)arts.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef ShadyLane het volgende:
Nou mijn indruk is dat het een stuk beter werkt dan paracetamol, of het moet wel een HEEL sterk placebo-effect hebben
Dat van die zuurstofschuld trouwens, verklaart dat ook de hoofdpijn na saunabezoek? Anders moet het toch echt het vocht zijn, of hitte.
wil me wel graag inschrijven, maar weet niet of ik 't ga redden.. maar het is wel mijn droomquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Al mensen die zich hebben in geschreven voor de Zevenheuvelen?
Ik heb me ingeschreven en hoop 1.02 te lopen.. Heb een weddenschap met mijn pa.. en die hoop ik van hem te winnen
Ze hebben nu ook een reis-tax.. als je met de auto komt.. moet je opeens meer gaan betalen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:45 schreef annoh het volgende:
Hmm, iedereen zegt altijd dat de zevenheuvelen zo leuk is, misschien wil ik ook wel mee doen dit jaar. Het is een maand na de halve marathon dus dat zou moeten kunnen. Ik vind nijmegen alleen zo ver! @Faithy, ik zou me gewoon ischrijven hoor als je het zo graag wil. Het geeft je motivatie om het doel te halen, en als je het echt niet redt dan kun je je inschrijving altijd nog doorverkopen.
woon in Arnhemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een reis-tax.. als je met de auto komt.. moet je opeens meer gaan betalen..
Ik heb me ingeschreven voor de zevenheuvelen vorige week. Het is in mijn ogen de leukste van de "grote lopen", daarnaast heb ik een gezellig iemand overgehaald ook te gaan. Mijn doel is onder het uur, mijn pr van 57 minuten zal ik waarschijnlijk niet halen dit keer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Al mensen die zich hebben in geschreven voor de Zevenheuvelen?
Ik heb me ingeschreven en hoop 1.02 te lopen.. Heb een weddenschap met mijn pa.. en die hoop ik van hem te winnen
Het is ergens in de herfst....als je nu al de CPC kan, dan gaat die zevenheuvelenloop zeker lukken! Misschien zelfs wel in een betere tijd dan je ooit gehoopt hadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:48 schreef Faithy het volgende:
het zou zo een grote overwinning zijn om dát te redden
en het geeft me inderdaad wel een doel.. hoeft niet in een toptijd, als ik hem maar uitloop binnen de max. gestelde tijd
Je zou er maar achterlopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:03 schreef kepler het volgende:
ok, dit is een smerige foto, vandaar ook achter een linkje....
http://www.linkognito.com/images/05-28-08/shit.gif
Als je moet, dan moet je![]()
![]()
daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zou er maar achterlopen![]()
Aan de sponsoring te zien, moet dit in Zweden geweest zijn..
Inderdaad, het zal je maar gebeurenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Die mensen erachter kijken hem ook echt heeel raar aan
Zn eigen kop is niet minder raar.....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Die mensen erachter kijken hem ook echt heeel raar aan
Ook als je eerste ligt bij de marathon, en dat de enige manier is om je te kwalificeren voor de Olympische Spelen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:41 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Zn eigen kop is niet minder raar.....![]()
Wel klote voor 'm. We hebben er allemaal wel eens last van gehad denk ik, alleen houden wij het wél binnen.....
Ik zou liever stoppen met lopen, dan dit.
gewoon een paar keer een korte afstand lopen, heb je daar geen last van dan kan je langzaam steeds verder gaan lopenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:35 schreef computergirl het volgende:
Ik heb nwe schoenen gekocht vorige week, en op advies van de fysio van anti-pronatie naar neutrale schoenen gegaan. Hebben jullie ervaring met het inlopen van nwe schoenen?
In een keer overstappen is niet verstandig toch?
Diarree is heeeel moeilijk binnen te houden hoor, zelfs als je niet aan het hardlopen bent (gelukkig is het al weer lang geleden dat ik een voedselvergiftiging hadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:41 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Wel klote voor 'm. We hebben er allemaal wel eens last van gehad denk ik, alleen houden wij het wél binnen.....
Met een voedselvergiftiging toch gaan lopen is ook wel redelijk kansloos. Alle hoop op een beetje tijd is toch al weg en om je lichaam een duw geven als het toch al op de rand v/d afgrond staat is ook niet echt handig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:25 schreef computergirl het volgende:
Diarree is heeeel moeilijk binnen te houden hoor, zelfs als je niet aan het hardlopen bent (gelukkig is het al weer lang geleden dat ik een voedselvergiftiging had)
Nee de laatste keer dat ik diarree had was het vanwege een voedselvergiftiging, toen lag ik voor pampus op mijn bed en was ik zeker niet aan het hardlopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Met een voedselvergiftiging toch gaan lopen is ook wel redelijk kansloos. Alle hoop op een beetje tijd is toch al weg en om je lichaam een duw geven als het toch al op de rand v/d afgrond staat is ook niet echt handig.
Bekijk het van de andere kant: wat moet er voor jou tegenover staan om 'en pleine public' (inclusief camera's en fototoestellen van de pers) je broek vol te laten lopen? Als je al eerste loopt moet je je realiseren dat je de boeken in gaat als de Olympisch kampioen met de 'bruine benen'quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ook als je eerste ligt bij de marathon, en dat de enige manier is om je te kwalificeren voor de Olympische Spelen?
Ik verzin maar wat hoor. Ik zou het zelf ook niet weten op zo'n moment
He's spoiling all the funquote:Op maandag 2 juni 2008 18:53 schreef ShadyLane het volgende:
Godzijdank, iemand die het niet over diarree heeft
Ik ga zaterdag hier meedoen. In oktober wil ik onder de 50 min. kunnen, maar ik mag nu al blij zijn als ik onder de 55 blijf. Maar het is ook nog geen oktober
Da's een mooi rijtje wat jij hebt staan, met de Dam tot Dam, Zevenheuvelen en dan Egmond
7 heuvelen was mijn eerste echte wedstrijd vorig jaar. Ging allemaal super makkelijk, dus dacht de halve ook wel "eventjes" te kunnen doen. Ging iets minder dan gehoopt, dan is die laatste 6,1 km veel... heeel erg veel!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
1/2 marathonik ben al blij als ik levend de Zeven Heuvelen ga doorkomen
![]()
Het verschil tussen je streeftijd en je opgegeven tijd valt nog mee. Waarschijnlijk sta je met beide tijden in het blauwe vak (eerste vak na de wedstrijdlopers), maar ik vind het jammer dat er lopers zijn die deze tactiek toepassen. Bij jou is het verschil niet zo groot maar er zijn ook lopers die 60 minuten opgeven terwijl ze van te voren weten dat ze er 80 minuten over gaan doen. Slechte zaak.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef jde_kok het volgende:
Ook ingeschreven voor de zevenheuvelen. Blijft altijd een mooie wedstrijd. Heb een tijd van 1:02 opgegeven om zo wat verder naar voren te staan. PR staat sinds 2 weken op 1:05:55, dus hoop zoiets te lopen.
Wat je vorig jaar liep zegt ook niet alles natuurlijk. Om de reden die je zelf al aangeeft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Klopt, dat komt volgens mij veel voor. Begrijpelijk, want het is de laatste jaren ECHT druk op het parcours en verder voorin kun je nu eenmaal toch wat lekkerder doorlopen. Maar als iedereen gaat staan in een vak waar hij niets te zoeken heeft, gaat het hele systeem naar de haaien.
Ze zouden misschien bij mensen die al eerder mee hebben gedaan gewoon moeten indelen op basis van de vorig jaar gelopen tijd. Het kan natuurlijk wel zijn dat iemand harder is gaan trainen en ineens veel sneller is, maar bij de meeste mensen blijft dat verschil toch wel binnen een marge van tien minuten.
Zelf starten in het startvak van 2:15, zelf een tijd van 1:45 lopen en halverwege al mensen inhalen die uit het 1:30-1:45 startvak komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef Koen_74 het volgende:
Bij jou is het verschil niet zo groot maar er zijn ook lopers die 60 minuten opgeven terwijl ze van te voren weten dat ze er 80 minuten over gaan doen. Slechte zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |