Dat moet dan meer de hitte en/of het vocht zijn, want ik ging altijd fitter de sauna (na 1,5 - 2 uur fitness) dan ik er uit kwam. Als je er last van blijft houden, moet je misschien maar langs een (sport)arts.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef ShadyLane het volgende:
Nou mijn indruk is dat het een stuk beter werkt dan paracetamol, of het moet wel een HEEL sterk placebo-effect hebben
Dat van die zuurstofschuld trouwens, verklaart dat ook de hoofdpijn na saunabezoek? Anders moet het toch echt het vocht zijn, of hitte.
wil me wel graag inschrijven, maar weet niet of ik 't ga redden.. maar het is wel mijn droomquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Al mensen die zich hebben in geschreven voor de Zevenheuvelen?
Ik heb me ingeschreven en hoop 1.02 te lopen.. Heb een weddenschap met mijn pa.. en die hoop ik van hem te winnen
Ze hebben nu ook een reis-tax.. als je met de auto komt.. moet je opeens meer gaan betalen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:45 schreef annoh het volgende:
Hmm, iedereen zegt altijd dat de zevenheuvelen zo leuk is, misschien wil ik ook wel mee doen dit jaar. Het is een maand na de halve marathon dus dat zou moeten kunnen. Ik vind nijmegen alleen zo ver! @Faithy, ik zou me gewoon ischrijven hoor als je het zo graag wil. Het geeft je motivatie om het doel te halen, en als je het echt niet redt dan kun je je inschrijving altijd nog doorverkopen.
woon in Arnhemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook een reis-tax.. als je met de auto komt.. moet je opeens meer gaan betalen..
Ik heb me ingeschreven voor de zevenheuvelen vorige week. Het is in mijn ogen de leukste van de "grote lopen", daarnaast heb ik een gezellig iemand overgehaald ook te gaan. Mijn doel is onder het uur, mijn pr van 57 minuten zal ik waarschijnlijk niet halen dit keer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
Al mensen die zich hebben in geschreven voor de Zevenheuvelen?
Ik heb me ingeschreven en hoop 1.02 te lopen.. Heb een weddenschap met mijn pa.. en die hoop ik van hem te winnen
Het is ergens in de herfst....als je nu al de CPC kan, dan gaat die zevenheuvelenloop zeker lukken! Misschien zelfs wel in een betere tijd dan je ooit gehoopt hadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:48 schreef Faithy het volgende:
het zou zo een grote overwinning zijn om dát te redden
en het geeft me inderdaad wel een doel.. hoeft niet in een toptijd, als ik hem maar uitloop binnen de max. gestelde tijd
Je zou er maar achterlopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:03 schreef kepler het volgende:
ok, dit is een smerige foto, vandaar ook achter een linkje....
http://www.linkognito.com/images/05-28-08/shit.gif
Als je moet, dan moet je![]()
![]()
daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zou er maar achterlopen![]()
Aan de sponsoring te zien, moet dit in Zweden geweest zijn..
Inderdaad, het zal je maar gebeurenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Die mensen erachter kijken hem ook echt heeel raar aan
Zn eigen kop is niet minder raar.....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Die mensen erachter kijken hem ook echt heeel raar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |