quote:De interactieve internetsite van Trots op Nederland (TON) van Rita Verdonk is bezweken onder een stortvloed van onzin. In plaats van discussies over vreemdelingen en het fileprobleem, wordt er op de site vooral gedebatteerd over aambeien, landingsbanen voor ruimteschepen en het bestaansrecht van de band. De site van TON is tot nader order buiten werking.
Wacht maar tot het media-offensief weer begint... het nieuwe album komt er namelijk aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:58 schreef ranja het volgende:
Tijd voor een tegenbeweging, TOK (trots op Kane)?
Mjah.... een tijdje geleden dook Dinand op tv ook al op bij de VPRO (24 uur met...). Het wordt zo langzamerhand toch lastig om die man 100% te ontwijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:03 schreef tong80 het volgende:
Dan moet je radio-3 mijden
Doe ik toch al.
Je kunt 'm open laten staan (parkeren) of meer hints geven (zoals bijvoorbeeld een rebus met foto's): er duikt meestal toch wel iemand op die het weet. Maar als de vraag te lang open staat (en er geen nieuwe post van de vragensteller komt), mogen de anderen doorgaan. Anders loopt de boel dood. Vandaar een nieuwe vraag van mijn kant...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:08 schreef slaveloos het volgende:
ik weet bijna nooit vragen de hier gesteld worden, en als ik dan een vraagje stel, weet niemand het.
Ik ben bang dat de smaken een beetje teveel uit elkaar lopen
hoe werkt het nu, geef ik het juiste antwoord of moet ie open blijven staan?
Tja, dat is een algemeen probleem, moet je je niet teveel van aantrekken. Ik stel ook wel eens een vraag waarvan ik denk: die is zo opgelost, en die moet je er dan gaan inlepelen met een Rebus ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:08 schreef slaveloos het volgende:
ik weet bijna nooit vragen de hier gesteld worden, en als ik dan een vraagje stel, weet niemand het.
Ik ben bang dat de smaken een beetje teveel uit elkaar lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |