Je hebt duidelijk naar iets anders gezocht dan ik op de beurs...quote:Op maandag 7 april 2008 12:02 schreef ranja het volgende:
Band uit Derby, UK. Maakte in de 90s 2 albums voor een indielabel waarna ze bij Geffen tekenden. Daar nog 1 album uitgebracht en daarna ontslagen en gestopt.
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 7 april 2008 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt duidelijk naar iets anders gezocht dan ik op de beurs...
Damn! Yeah!quote:Op maandag 7 april 2008 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Bivouac, daar heb ik nog een t-shirt van.Gekocht op lowlands '94.
Newbie +1quote:Op maandag 7 april 2008 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Òh, die naam ken ik daarvan ook. Niet gezien overigens.quote:Op maandag 7 april 2008 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gecontroleerd en klopt.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef schaap001 het volgende:
Rupert Holmes - Escape (The Pina Colada Song)
Ook nog een hitje gehad met 'Him', maar die was ik dus zelf ook vergeten...quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef schaap001 het volgende:
Rupert Holmes - Escape (The Pina Colada Song)
quote:Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef Thealexfiles het volgende:
Linda Ronstadt
Fragment van welk nummer?quote:My Maserati
Does one eighty-five
I lost my license
Now I don't drive
Legendarische uitzending van Married with Children waarin Al op zoek gaat naar dat nummer maar niet weet van wie het is. Is-ie in een platenzaak gaat-ie het voorneurien... nah nah him...quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Ook nog een hitje gehad met 'Him', maar die was ik dus zelf ook vergeten...
Gevonden (al is dit niet de 'Him' van Rupert Holmes...):quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Legendarische uitzending van Married with Children waarin Al op zoek gaat naar dat nummer maar niet weet van wie het is. Is-ie in een platenzaak gaat-ie het voorneurien... nah nah him...
oh is't een andere, nou jaquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden (al is dit niet de 'Him' van Rupert Holmes...):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |