quote:Bedankt voor jullie positieve reacties op de laatste aflevering, ik heb het zelf ook als een hele leuke aflevering ervaren. De scene stond er in 1 take goed op...
Groetjes,
Randy Marsh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Als heel het internet in heel de wereld plat ligt komt door iets wat wel grotere problemen veroorzaakt denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Geinige aflevering eindelijk eens, Randy is altijd wel lachen.
De aflevering geeft het natuurlijk wat overdreven weer, maar we zijn echt ontzettend afhankelijk van internet. Mocht het echt een keertje overal en lang platliggen, dan levert dat echt flinke problemen op.
Voor iedereen die de aflevering nog niet gezien heeftquote:
Ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:
Ja wat dat werkt zo goed he
Of komt het omdat ik een hele domme fok!template gebruik?
Andere onderliggende gedachte is dat het internet tegenwoordig teveel voor onzin wordt gebruikt, zoals Randy op het laatst zegt in zijn speech. Is dat laatste trouwens ook nog ergens een parodie op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Geinige aflevering eindelijk eens, Randy is altijd wel lachen.
De aflevering geeft het natuurlijk wat overdreven weer, maar we zijn echt ontzettend afhankelijk van internet. Mocht het echt een keertje overal en lang platliggen, dan levert dat echt flinke problemen op.
Meer het feit dat het op de meest gebruikte template totaal nutteloos isquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Voor iedereen die de aflevering nog niet gezien heeft
Maar voor de overige 25% ofzo werkt het welquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Meer het feit dat het op de meest gebruikte template totaal nutteloos is.
Een of andere film met Steven Seagal volgens wiki.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:16 schreef CG het volgende:
[..]
Andere onderliggende gedachte is dat het internet tegenwoordig teveel voor onzin wordt gebruikt, zoals Randy op het laatst zegt in zijn speech. Is dat laatste trouwens ook nog ergens een parodie op?
Jep, klopt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar voor de overige 25% ofzo werkt het wel
Komt dat ze steeds meer oog voor detail hebben (was vroeger ook al). Minder schelden en veel meer moralistische ondertonen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef Fiama het volgende:
Nog een keertje gekeken en vond hem leuker en beter uit de verf komen dan de eerste keer, gek eigenlijk... heb ik al het hele seizoen...
Noem eens een aantal dingen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Komt dat ze steeds meer oog voor detail hebben (was vroeger ook al). Minder schelden en veel meer moralistische ondertonen.
Oh, die detailsquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op southpark is altijd zo sterk geweest omdat alles in die 20 minuten gewoon klopt. De perfecte intonaties van de stemmen. De perfecte bewegingen etc.
Bijvoorbeeld dat klapje van die zus als stan haar komt troosten.
Randy met zijn zachte zucht "damnit" toch begint te rukken.
Of vorige keer als cartman zijn hand opsteekt tot zijn dikke buikje te zien is. Het overdreven How do I reach these kids met de overdreven hand gebaren op het laatst (zoals bij de film).
De katten reden met de verfijnde kaars verlichting en perfect gesneden muziek.
Cartoonwars bijvoorbeeld ook helemaal tot in de puntjes gewoon verzorgd. En dat is met vrijwel alle afleveringen.
Trey en Matt hebben er alleen wel een handje van om grappen te laten liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op southpark is altijd zo sterk geweest omdat alles in die 20 minuten gewoon klopt. De perfecte intonaties van de stemmen. De perfecte bewegingen etc.
Bijvoorbeeld dat klapje van die zus als stan haar komt troosten.
Randy met zijn zachte zucht "damnit" toch begint te rukken.
Of vorige keer als cartman zijn hand opsteekt tot zijn dikke buikje te zien is. Het overdreven How do I reach these kids met de overdreven hand gebaren op het laatst (zoals bij de film).
De katten reden met de verfijnde kaars verlichting en perfect gesneden muziek.
Cartoonwars bijvoorbeeld ook helemaal tot in de puntjes gewoon verzorgd. En dat is met vrijwel alle afleveringen.
GE-NI-AAL !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef CaptainCab het volgende:
Het verbaast me dat deze hier nog niet geplaatst is
Het ging alleen maar over randyquote:Op zondag 20 april 2008 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
randy was wel weer top !
Verder viel hij mij tegen
*lines* AARGGHH!!!quote:Op maandag 21 april 2008 07:53 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Episode 1207 Announcement
This Week on South Park: "Super Fun Time"
While the kids are on an educational field trip to a living museum, Cartman makes Butters sneak away from the class to go to the amusement center located next door.
Gewoon zomerstop, ben benieuwd naar de afleveringquote:Op maandag 21 april 2008 09:11 schreef slindenau het volgende:
Gvd weer een episode stop, ik word er niet goed van
Dat was een amusement park, dat is iets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 08:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
*lines* AARGGHH!!!
I HATE THOSE STUPID LINES!!!
Het is vast een strip/hoerentent.quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was een amusement park, dat is iets anders.
Ze zouden wel eens wat meer bijfiguren erbij mogen betrekken inderdaad. Jimbo & Ned, Mophesto, Barbrady bijvoorbeeld. Allemaal van die best geinige karakters die totaal geen rol meer hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 10:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het wel jammer dat zinds pak hem beet siezoen 10 ofzo
het aantal personages waar ze uitputten eigenlijk heel klein is .
Het zijn altijd Stan. Kayle , Cartman Kenny , Butters , Randy en Mr Garrison.
Waar is de rest van de cast gebleven ? Oke je ziet ze soms wel eens voorbij komen maar vaak zijn het toch de 5 boys waar iets mee gebeurt aangevult met gastrollen van buiten af. Jammer vind ik dat.
Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Buttersquote:Op maandag 21 april 2008 10:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het wel jammer dat zinds pak hem beet siezoen 10 ofzo
het aantal personages waar ze uitputten eigenlijk heel klein is .
Het zijn altijd Stan. Kayle , Cartman Kenny , Butters , Randy en Mr Garrison.
Waar is de rest van de cast gebleven ? Oke je ziet ze soms wel eens voorbij komen maar vaak zijn het toch de 5 boys waar iets mee gebeurt aangevult met gastrollen van buiten af. Jammer vind ik dat.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Butters
quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was een amusement park, dat is iets anders.
De ouders van Chef!quote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Ik wil Mephesto, Chef en de ouders van Butters
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |