idd terecht en zo krijgt die slamuil het ook klaar dat te doen als ze terug is.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze konden Jaap zgn niet vinden om zijn tanden te bleken. Hij moet om 13.00 uur naar de dokter dus is Brian in zijn plaats gegaan. Hij is gewoon link en terecht.
Niks !!!! terecht had netjes meoten wachten op zijn beurt maar ja meneer zal wel bang zijn geweest dat hij er niet op kon de smeerpijpquote:Op maandag 7 april 2008 11:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij was toch aan de beurt ?
brian is gewoon altijd als eerste aan de beurt ... simple en terecht
en nu maar hopen dat zijn bek verbrand heeeeeeeeeeeee ik hoor amanda buitenquote:
Oe, wat zou ik graag een welgemikte trap uitdelen tegen dat apparaat. Zodat het in zijn geheel in die rotbek verdwijnt.quote:
Ik zag dit beeld voorbij komen in een flits en dacht, YES!!! Brian aan de beademing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe, wat zou ik graag een welgemikte trap uitdelen tegen dat apparaat. Zodat het in zijn geheel in die rotbek verdwijnt.
Hier ookquote:Op maandag 7 april 2008 12:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
en nu maar hopen dat zijn bek verbrand heeeeeeeeeeeee ik hoor amanda buiten
quote:Op maandag 7 april 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Oe, wat zou ik graag een welgemikte trap uitdelen tegen dat apparaat. Zodat het in zijn geheel in die rotbek verdwijnt.
Hoe oud was het meisje?? Hij ging net bufferen bij mij..quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja amanda jou schatten we 105
Hij heeft al een tijdje last van oorpijn, vandaar.quote:Op maandag 7 april 2008 12:05 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Jaap naar de dokter moet over een uurtje?
20quote:Op maandag 7 april 2008 12:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe oud was het meisje?? Hij ging net bufferen bij mij..
quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jullie je rijbewijs vraag slamuil ?.........nee amanda de mensen zijn op de fiets met hun spullen.
nope tot nu toch niet ja 1 x vorige week mer bra in de private en woensdag moet ze op dus komt goed.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Heeft Miss Slabek (Balk-se, maar dan anders zie ik nu) eigenlijk nog geleerd voor haar theorie-examen dat ze overmorgen heeft?
quote:Op maandag 7 april 2008 12:15 schreef Smash-it het volgende:
A had een afspraak gemaakt om d'r tanden te bleken in de PC. Toen werd ze afgebeld en moest ze een nieuwe afspraak maken. Maar ze wilde geen afspraak maken, want als ze wat wil, dan wil ze het nu. Hahaha.. Ja.. Haha.. Toen ging ze het geld maar opshoppen.
MUTE
Da's waar. Alleen wat er uit die smoel komt is zo verrot. Maar haar gebit is mooi.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Amanda hoeft ook niks aan haar gebit te laten doen. Zij heeft echt een prachtige bek vol tanden.
Weet je dat zeker.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Amanda hoeft ook niks aan haar gebit te laten doen. Zij heeft echt een prachtige bek vol tanden.
Huh! En dat is ongeshopt? Mij staat ook een rij mooie, gelijkmatige tanden voor ogen.quote:
Stond ze maar eens met haar bek vol tanden, lekker rustig. BTW, die tanden zijn dan ook het enige echte aan Amanda.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Ga een gegeven paard nou niet in de bek kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh! En dat is ongeshopt? Mij staat ook een rij mooie, gelijkmatige tanden voor ogen.
Maar stiekem vind ik dit beeld passender.
Nietes, want ze zijn al een keer gebleekt!quote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stond ze maar eens met haar bek vol tanden, lekker rustig. BTW, die tanden zijn dan ook het enige echte aan Amanda.
quote:Op maandag 7 april 2008 12:23 schreef Disana het volgende:
Ga een gegeven paard nou niet in de bek kijken
Een dame fuckt nooit. En die wenkbrauwen zijn gewoon raar van zichzelf, al vindt ze het zelf erg mooi.quote:Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nietes, want ze zijn al een keer gebleekt!
Disana, je loopt te fucken.Ik ging nog twijfelen ook.
Ho stop! Heb je iets met haar wenkbrauwen gedaan??
Dat maakt in principe niet uit toch? Ze gaan er 3 doen vandaag dus of Claire nu een beetje langer moet wachten of niet dat maakt toch ook niet uit?quote:Op maandag 7 april 2008 12:09 schreef Smash-it het volgende:
Haha, we denken echt allemaal hetzelfde. Dat Amanda voor Claire gaat.
Geweldig......quote:Op maandag 7 april 2008 12:25 schreef Smash-it het volgende:
Doet Amanda nou: Ken leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. haha..
Amanda zou het nog laten doen ook als ze dacht dat het en vogue was.quote:Op maandag 7 april 2008 12:30 schreef akveor het volgende:
Brian en Amanda praten vaak poep... dus eigenlijk zijn dit anusblekers?
[ afbeelding ]
ik vermoed voor zijn oorpijn (daar heeft tie al een dikke week last van)quote:Op maandag 7 april 2008 12:05 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Jaap naar de dokter moet over een uurtje?
Smash-it bedanktquote:Op maandag 7 april 2008 12:54 schreef Smash-it het volgende:
Mensen, ik moet naar college! Schäde.. Bye bye
quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
quote:Op maandag 7 april 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg even een heerlijk visioen dat dit ergens in Amerika was, met een grote rode knop ernaast.
zoiets, ja. Ze heeft óók een paar neptandenquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef trettie het volgende:
Die tanden van Amanda waren er toch uit gevallen met dat paarde ongeluk?
quote:
Hij heeft er verschillende keren op aangedrongen dat ze noten moet lezen.quote:Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Volgens mij leert Ivar Amanda alleen wat stukken uit haar hoofd spelen. Ik zie er geen noten aan te pas komen.
Edit: Oh toch wel. Ik zie Amanda er alleen amper naar kijken.
Hmm. Nou, ik vind haar tanden net zo kunstmatig regelmatig als haar wenkbrauwen gebogen en haar borsten rond.quote:Op maandag 7 april 2008 13:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo erg is het niet, maar ze heeft toch wel echt minimaal één voortand die een beetje raar vooruit staat, ik dacht de rechter
quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat mode alle truitjes zo scheeft te trekken en half in je bh te lopen????
quote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik draag vandaag ook zo'n soort sweater. Maar die is al drie jaar oud en vanochtend was het meer een kwestie 'doe dan die maar'. Maar ik heb er -voor mijn vedediging- wel een wifebeater onder aan.
Fuck, ik ben Amanda en Brian in één, vandaag.
Het is duidelijk een beha, maar het vreemde is dat er om de rechterschouder niet zo'n bandje zit; dat heeft ze dus omlaag getrokkenquote:Op maandag 7 april 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Het is weer een bijzondere creatie.
[ afbeelding ]
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?quote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik draag vandaag ook zo'n soort sweater. Maar die is al drie jaar oud en vanochtend was het meer een kwestie 'doe dan die maar'. Maar ik heb er -voor mijn vedediging- wel een wifebeater onder aan.
Fuck, ik ben Amanda en Brian in één, vandaag.
En wat te denken van heur haar, het lijkt wel een soort fontein.quote:Op maandag 7 april 2008 13:17 schreef Disana het volgende:
Het is duidelijk een beha, maar het vreemde is dat er om de rechterschouder niet zo'n bandje zit; dat heeft ze dus omlaag getrokken
Een hempie:quote:Op maandag 7 april 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?
Een hemdje zonder mouwenquote:Op maandag 7 april 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?
Toch zielig als je vanaf je 4e al zelf je 'smaak' hebt mogen bepalen?quote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat te denken van heur haar, het lijkt wel een soort fontein.
Aha, thanks. Daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord.quote:
Gun Claire het eigelijk wel dat ze boven Amanda gaat uitkomen,moet je dan dat smoelwerk zien.quote:Op maandag 7 april 2008 13:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
FF snel we kunnen weer
SMS HUUB naar 3040 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie hem op dit moment in de huiskamer zitten.quote:
Aan tafel met een boekjequote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef akveor het volgende:
Waar is Huub?
mooi, dan kan Huub nu de "oude" gitaar kapotslaanquote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef Varen het volgende:
Als Brian net doet of zijn nieuwe gitaar een verrassing wordt,op zijn verjaardag, dan jokt hij. Hij heeft net aan Amanda op gedragen hoe zijn nieuwe gitaar eruit moet zien, geen vogeltje erop
Dat dacht ik ook maar dat is blijkbaar niet zo.quote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat Brian vrijdag die Gibson had gekregen van die grijze geilaard?
En hoeveel fouten mag je tegenwoordig hebben tijdens het theorie-examen?
okeeeejjjjj, dus die moeder woont in Zaandam (wat een ongelovelijk domme muts is het ook.....)quote:Op maandag 7 april 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als Huub het adres van mijn moeder in Zaandam over de streams gaat roepen, maakt hij het alleen maar gevaarlijker voor zichzelf. Bedreigingen dus weer.
Brian: Ik heb het adres van zijn moeder. Ook weer een bedreiging.
Gaat weer lekker. Brian is degene die adressen over de streams roept, niet Huub. En maar spiegelen.
Huub zag dat adres toch enkel omdat hij van achter die kaart, waarop Amanda's moeder zelf het adres had gezet, aan Amanda moest geven? Ik kan me vergissen, maar adressen over de streams gooien, vind ik een actie die eerder in het straatje steegje van Brian past.quote:Op maandag 7 april 2008 14:22 schreef pullup het volgende:
Netty heeft toch de info doorgegeven dat Huub het adres van Amanda's moeder zou hebben verkregen via de kaart.
Amanda maakt even van de gelegenheid gebruik door te veronderstellen dat Huub dat adres wel over de streams wil doorgeven en koppelt er meteen aan dat in dat geval de beveiliging beter bij de familie van Huub gezet kan worden.
Jaja, Zegt Brian want ik heb ook het adres van Huubs moeder
Mamanda heeft een huis voor Danielle gekocht in Zaandam, volgens mij woont ze zelf in België.quote:Op maandag 7 april 2008 14:22 schreef Desii het volgende:
okeeeejjjjj, dus die moeder woont in Zaandam (wat een ongelovelijk domme muts is het ook.....)
Ze hebben er een voor hem besteld omdat ze het goede promotie vonden.quote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat Brian vrijdag die Gibson had gekregen van die grijze geilaard?
Het was toch een huurhuis? Op naam van Amanda?quote:Op maandag 7 april 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamanda heeft een huis voor Danielle gekocht in Zaandam, volgens mij woont ze zelf in België.
Er staat wel een D. Balk te Zaandam in de Telefoongids.
Edit: Cc, dat laatste wat je zegt schreef ik dus ook al.![]()
Dat zal wel weer zo'n loze belofte zijn. En hoesow (...) goede promotiequote:Op maandag 7 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Ze hebben er een voor hem besteld omdat ze het goede promotie vonden.
Ik hoor Duke nog zo zeggen "I don't work for that company"quote:Op maandag 7 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben er een voor hem besteld omdat ze het goede promotie vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |