Da's waar. Alleen wat er uit die smoel komt is zo verrot. Maar haar gebit is mooi.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Amanda hoeft ook niks aan haar gebit te laten doen. Zij heeft echt een prachtige bek vol tanden.
Weet je dat zeker.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Amanda hoeft ook niks aan haar gebit te laten doen. Zij heeft echt een prachtige bek vol tanden.
Huh! En dat is ongeshopt? Mij staat ook een rij mooie, gelijkmatige tanden voor ogen.quote:
Stond ze maar eens met haar bek vol tanden, lekker rustig. BTW, die tanden zijn dan ook het enige echte aan Amanda.quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Ga een gegeven paard nou niet in de bek kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh! En dat is ongeshopt? Mij staat ook een rij mooie, gelijkmatige tanden voor ogen.
Maar stiekem vind ik dit beeld passender.
Nietes, want ze zijn al een keer gebleekt!quote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stond ze maar eens met haar bek vol tanden, lekker rustig. BTW, die tanden zijn dan ook het enige echte aan Amanda.
quote:Op maandag 7 april 2008 12:23 schreef Disana het volgende:
Ga een gegeven paard nou niet in de bek kijken
Een dame fuckt nooit. En die wenkbrauwen zijn gewoon raar van zichzelf, al vindt ze het zelf erg mooi.quote:Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nietes, want ze zijn al een keer gebleekt!
Disana, je loopt te fucken.Ik ging nog twijfelen ook.
Ho stop! Heb je iets met haar wenkbrauwen gedaan??
Dat maakt in principe niet uit toch? Ze gaan er 3 doen vandaag dus of Claire nu een beetje langer moet wachten of niet dat maakt toch ook niet uit?quote:Op maandag 7 april 2008 12:09 schreef Smash-it het volgende:
Haha, we denken echt allemaal hetzelfde. Dat Amanda voor Claire gaat.
Geweldig......quote:Op maandag 7 april 2008 12:25 schreef Smash-it het volgende:
Doet Amanda nou: Ken leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. haha..
Amanda zou het nog laten doen ook als ze dacht dat het en vogue was.quote:Op maandag 7 april 2008 12:30 schreef akveor het volgende:
Brian en Amanda praten vaak poep... dus eigenlijk zijn dit anusblekers?
[ afbeelding ]
ik vermoed voor zijn oorpijn (daar heeft tie al een dikke week last van)quote:Op maandag 7 april 2008 12:05 schreef Smash-it het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Jaap naar de dokter moet over een uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |