Smash-it bedanktquote:Op maandag 7 april 2008 12:54 schreef Smash-it het volgende:
Mensen, ik moet naar college! Schäde.. Bye bye
quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
quote:Op maandag 7 april 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg even een heerlijk visioen dat dit ergens in Amerika was, met een grote rode knop ernaast.
zoiets, ja. Ze heeft óók een paar neptandenquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef trettie het volgende:
Die tanden van Amanda waren er toch uit gevallen met dat paarde ongeluk?
quote:
Hij heeft er verschillende keren op aangedrongen dat ze noten moet lezen.quote:Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Volgens mij leert Ivar Amanda alleen wat stukken uit haar hoofd spelen. Ik zie er geen noten aan te pas komen.
Edit: Oh toch wel. Ik zie Amanda er alleen amper naar kijken.
Hmm. Nou, ik vind haar tanden net zo kunstmatig regelmatig als haar wenkbrauwen gebogen en haar borsten rond.quote:Op maandag 7 april 2008 13:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo erg is het niet, maar ze heeft toch wel echt minimaal één voortand die een beetje raar vooruit staat, ik dacht de rechter
quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat mode alle truitjes zo scheeft te trekken en half in je bh te lopen????
quote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik draag vandaag ook zo'n soort sweater. Maar die is al drie jaar oud en vanochtend was het meer een kwestie 'doe dan die maar'. Maar ik heb er -voor mijn vedediging- wel een wifebeater onder aan.
Fuck, ik ben Amanda en Brian in één, vandaag.
Het is duidelijk een beha, maar het vreemde is dat er om de rechterschouder niet zo'n bandje zit; dat heeft ze dus omlaag getrokkenquote:Op maandag 7 april 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Het is weer een bijzondere creatie.
[ afbeelding ]
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?quote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik draag vandaag ook zo'n soort sweater. Maar die is al drie jaar oud en vanochtend was het meer een kwestie 'doe dan die maar'. Maar ik heb er -voor mijn vedediging- wel een wifebeater onder aan.
Fuck, ik ben Amanda en Brian in één, vandaag.
En wat te denken van heur haar, het lijkt wel een soort fontein.quote:Op maandag 7 april 2008 13:17 schreef Disana het volgende:
Het is duidelijk een beha, maar het vreemde is dat er om de rechterschouder niet zo'n bandje zit; dat heeft ze dus omlaag getrokken
Een hempie:quote:Op maandag 7 april 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?
Een hemdje zonder mouwenquote:Op maandag 7 april 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is een wifebeater, en dan bedoel ik dus niet Brian?
Toch zielig als je vanaf je 4e al zelf je 'smaak' hebt mogen bepalen?quote:Op maandag 7 april 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat te denken van heur haar, het lijkt wel een soort fontein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |