Ik ben 20 en ervaar dit zeker als nostalgischquote:Op maandag 7 april 2008 00:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij was ik al vrij oud toen dit belachelijke product op de televisie kwam. Is dit niet alleen iets wat als nostalgisch wordt ervaren door mensen die de leeftijd van 15 jaar nog niet bereikt hebben?
quote:Op maandag 7 april 2008 01:12 schreef El_Rolando het volgende:
Dampo inderdaad.
Daarom moest het ook afgedekt worden met een doek. Staat op de nieuwe verpakkingen zelfs als handleiding. Ik heb nog steeds een potje in m'n kamer staan, m'n moeder is hélemaal afgeknapt op die geur omdat ik vroeger zo vaak verkouden was/last had van m'n luchtwegenquote:Op maandag 7 april 2008 01:57 schreef Roosje11 het volgende:
En idd...je pyjama die dan altijd aan je borst bleef plakken....i remember the days
inderdaadquote:
Dom zusje heb jij.quote:Op maandag 7 april 2008 02:15 schreef Alfje het volgende:
Mijn ouders hebben weleens een halve ui bij het bed van mijn zusje gezet toen ze klein was. Schattig als ze toen nog was kwam ze 's ochtends beneden met de mededeling:
"Ik vond het niet zo lekker, maar ik heb em toch opgegeten!!!"
quote:Belg gewond door ontplofte zalf
LOMMEL - Een 64-jarige man uit de Belgische grensplaats Lommel heeft zijn oog verbrand omdat Vicks Vaporub-zalf ontplofte bij het inhaleren.
André Geboers had de zalf gepakt omdat hij verkouden was. Hij deed de zalf in een mok water en warmde die op in de magnetron. Toen hij enkele seconden met een handdoek over zijn hoofd inhaleerde, ontplofte de zalf met een knal. De man kreeg brandwonden in zijn gezicht en zijn hoornvlies bleek volledig verbrand.
,,Mijn gezichtsvermogen aan het rechteroog bedraagt slechts 60 procent en helemaal goed komt het volgens de dokters niet meer'', zei Geboers woensdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
De zalf is volgens de Nederlandstalige bijsluiter bedoeld om te inhaleren. Maar de Belg ontdekte dat de Engelstalige gebruiksaanwijzing juist uitdrukkelijk afraadt om de zalf op te warmen. In de VS zijn er al meer ongelukken mee gebeurd.
Geboers vraagt nu om duidelijkheid: ,,Als zoiets kan ontploffen, dan zou dat toch in koeienletters op het potje moeten staan, of niet?''
Bron
Ik ben 27 en ervaar dit als nostalgisch. Dus...quote:Op maandag 7 april 2008 00:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij was ik al vrij oud toen dit belachelijke product op de televisie kwam. Is dit niet alleen iets wat als nostalgisch wordt ervaren door mensen die de leeftijd van 15 jaar nog niet bereikt hebben?
Ja fluortabletjes. Ik wilde er altijd meer maar dat mocht nooitquote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef TLC het volgende:
Vroeger kregen we als klein kindje zijnde een lepeltje levertraan en tabletjes die goed waren voor de tandjes
Jaaa, een kleine ronde roze verpakking, ik vond ze nooit zo lekkerquote:Op zondag 18 mei 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fluortabletjes. Ik wilde er altijd meer maar dat mocht nooit
Zaten die niet in een roze verpakking?
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
die gele tabletjes die naar citroen smaakten?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over Roter vitaminetabletjes.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
die gele tabletjes die naar citroen smaakten?
Ja zo'n ronde ja, wit aan de bovenkantquote:Op zondag 18 mei 2008 02:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Jaaa, een kleine ronde roze verpakking, ik vond ze nooit zo lekker
Juist ja...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:43 schreef Jegorex het volgende:
Die fluor tabletjes waren altijd lekker
Maar ik mocht er nooit meer dan 1 hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |