- 39, en dan heb je de vraag op het ultieme antwoord...quote:
1981 is mijn geboortejaarquote:Op zondag 6 april 2008 23:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze deed aan hockey toch? Leuke meid
Maar ik kan me niet voorstellen dat het degene is die ik gevonden heb![]()
Zegt het getal 81 je wat, Steer?
Wie zijn idee was het dan Euc-???quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat ik wel mooi vind is dat ik steeds de lul ben, terwijl het niet eens mijn idee was ook
En uiteraard steeds dezelfde die erover beginnen![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
- 39, en dan heb je de vraag op het ultieme antwoord...
Beunkster wou graag een dessert maken, en wat met zn poedertjes doen, alleen gaat hij dan om 10 uur naar huis toe en neemt alle poeders mee, waardoor ik dus niks meer kon.quote:
Dat laatsteheb ik ook altijdquote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoi ik ben ook thuisIk heb niet geneukt, niet eens gezoend en niet verliefd geworden. Wat een onzin, dat speeddaten
maar wèl interessante mannen ontmoet, alhoewel ik de vrouwen die ik heb ontmoet allemaal leuker vond
Het zou ook leuker zijn geweest als jullie het als een soort demonstratie o.i.d. hadden gedaan. Nu kregen maar weinig mensen het mee, jammer!quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Euc- het volgende:
Beunkster wou graag een dessert maken, en wat met zn poedertjes doen, alleen gaat hij dan om 10 uur naar huis toe en neemt alle poeders mee, waardoor ik dus niks meer kon.
Nietusquote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
ben eigenlijk alleen nog wakker omdat ik me dan in kan schrijven voor nieuwe sportcursussen
En jij ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 april 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik weet wel waarom jij op blijft tot 0.00 uur, om mij te felicidingesen met bloesekind in verweggistan
Je blijft een heerlijke bi.quote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoi ik ben ook thuisIk heb niet geneukt, niet eens gezoend en niet verliefd geworden. Wat een onzin, dat speeddaten
maar wèl interessante mannen ontmoet, alhoewel ik de vrouwen die ik heb ontmoet allemaal leuker vond
Het was stiekem best leuk en lang zo kansloos niet als ik had verwachtquote:Op zondag 6 april 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dat speeddaten, ik zou er ter plekke een migraine aanval van krijgen![]()
Maar was dat alleen hetero speeddaten of werd je ook gekoppeld aan bi/lesbische vrouwen?quote:Op zondag 6 april 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was stiekem best leuk en lang zo kansloos niet als ik had verwachtbij het gros van de aanwezigen dacht ik: goh, jij nog vrijgezel?? Maar er liepen wel een paar vrijgezellen rond waarbij het me had verbaasd als ze dat niet waren geweest
Lijkt mij leuk om de boel lekker te lopen stangen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik denk niet dat ze gaan controleren of je wel of geen relatie hebt, dus je kan prima een keer meedoen
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik denk niet dat ze gaan controleren of je wel of geen relatie hebt, dus je kan prima een keer meedoen
En ook dat werd niet gecontroleerdquote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.
Ach, ik werd laatst nog 40 ingeschat door iemand met zo'n rood-witte stok.quote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.
Ik heb heul geen PM's!! Ga je vreemd?quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
En Euc, kap eens mijn toekomstige ex te PM'men, ik word helemaal jaloers hier!![]()
![]()
![]()
23, als ik het goed uitreken?quote:
Ja, ik heb een icosidodecaëder-relatie met in totaal 30 verschillende mensenquote:Op maandag 7 april 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heul geen PM's!! Ga je vreemd?
Hij zat mij te PM-en. De heaumeau.quote:
* Isabeau snikt een keer onhoorbaar en streept tergend traag de naam "Steer de geile beer" door op haar lijstje potentiële ridders in bezit van 1 PK type wit.quote:Op maandag 7 april 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb een icosidodecaëder-relatie met in totaal 30 verschillende mensen
Nee lieve schat, dat kan ik niet, hij heeft/mag geen telefoonquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, *jij* wilde mijn rood-witte stok voelen+
quote:Op maandag 7 april 2008 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee lieve schat, dat kan ik niet, hij heeft/mag geen telefoonen bovendien is het daar nu 8 of 9 uur smorgens, zal wel onderweg naar school zijn o.i.d.
Hij is uitschuifbaar hoor. Kijk:quote:Op maandag 7 april 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
vergrootglaasjes worden er standaard bijgeleverd
doe ook even een echte van mij gevenquote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
*sniffie* hier naast me.
Even knuffelen met haar.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
help eens even?
kan niet kiezen
cursus:
squashen
tennis
hardlopen
badminton
ik weet 't niet
Ik zou tannis gaan doen. Kan je later nog gaan golfen.quote:Op maandag 7 april 2008 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
help eens even?
kan niet kiezen
cursus:
squashen
tennis
hardlopen
badminton
ik weet 't niet
Zoo veel, bedoel je.quote:Op maandag 7 april 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ook van mij een grotevoor Bloes. Ik doe er maar twee, ze is zooo groot.
![]()
Jij niet al te veel speedy nachtmerriehengstenquote:Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga slapeniedereen een paar plezierige dromen gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |