Zie je het nu al niet meer zittenquote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Euc, dit zal hem tot de volgende meet wel blijven achtervolgen.
En Euc, kap eens mijn toekomstige ex te PM'men, ik word helemaal jaloers hier!![]()
![]()
![]()
Je snapt hem niet, laat maarquote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry, de kooksels van FW en Steer waren by far superieus aan jouw bijdrage!
uh huhquote:Op zondag 6 april 2008 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Bespeur ik hier groepssex pm
Moblo wat heerlijk allemaal
* Bluezz heeft geen vaste gewoontes/dagen
* Bluezz lijdt aan poetsaanvallen
Liefde overwint alles, mijn lieve Leo, zelfs het schepijs van Euc op de laatste meet.quote:
Wat ik wel mooi vind is dat ik steeds de lul ben, terwijl het niet eens mijn idee was ookquote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liefde overwint alles, mijn lieve Leo, zelfs het schepijs van Euc op de laatste meet.
Ik wilde net zeggen dat ik ging slapen, maar ik ben zo benieuwd naar de speeddate-update dat ik dat nog maar even uitstel. Speeddaten heeft iets filmglamourous-achtigs over zich, maar als mensen dan allemaal Marco en Marcel heten krijgt het spontaan weer iets heerlijk Hollands-kneuterigs!quote:Op zondag 6 april 2008 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi!
Ik ben thuis! Isa nog niet.
Speeddaten wat tof.Ik had 5 keer Marcel, 3 keer Marco, 2 keer Johan en nog een paar andere mannen. Er waren ook verschillende Marielle's en nog een Lianne bij mij in de groep.
Leuke mensen ontmoet. Verslag volgt. Eerst bijlezen.
Pfffft gelukkig dan maar, dan zie ik te toekomst met vertrouwen tegemoetquote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liefde overwint alles, mijn lieve Leo, zelfs het schepijs van Euc op de laatste meet.
Dude, vandaag begon je er zelf over.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat ik wel mooi vind is dat ik steeds de lul ben, terwijl het niet eens mijn idee was ook
En uiteraard steeds dezelfde die erover beginnen![]()
*Te lui om terug te zoeken naar eisenlijstje is*quote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude, vandaag begon je er zelf over.
Mijn andere toekomstige ex gaat vreemdquote:Op zondag 6 april 2008 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi!
Ik ben thuis! Isa nog niet.
Speeddaten wat tof.Ik had 5 keer Marcel, 3 keer Marco, 2 keer Johan en nog een paar andere mannen. Er waren ook verschillende Marielle's en nog een Lianne bij mij in de groep.
Leuke mensen ontmoet. Verslag volgt. Eerst bijlezen.
Even snel, wil je niet van je slaap afhouden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik ging slapen, maar ik ben zo benieuwd naar de speeddate-update dat ik dat nog maar even uitstel. Speeddaten heeft iets filmglamourous-achtigs over zich, maar als mensen dan allemaal Marco en Marcel heten krijgt het spontaan weer iets heerlijk Hollands-kneuterigs!
[..]
Pfffft gelukkig dan maar, dan zie ik te toekomst met vertrouwen tegemoet
Wat netjes en beleefd! Ik zou dat geduld niet eens kunnen opbrengenquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Even snel, wil je niet van je slaap afhouden.
We waren kennelijk ingedeeld op voornaam. Isa had namelijk allemaal mannen in de groep die met een S of een R begonnen. Meest bizarre indeling ooit.
Op de een of andere manier denk ik namelijk dat mannen uit Meppel voor Isa interessanter zijn dan voor mij.En dat Heerlen voor ons beide een no-go is.
Maar afijn, leuke mannen, leuke vrouwen. Helemaal niet alleen maar kansloze types. Alhoewel ik mijn vragen-stellen-skills redelijk heb kunnen oefenen op 2 mannen waar dus echt helemaal niets zinvols uit kwam. Ook niet toen ik heel enthousiast reageerde: "Oh, Bemmel, daar ben ik volgens mij doorheen gelopen met de 4 daagse!" Of: "Heb je in de Kalanchoë's gezeten? Wat leuk! Ik ben opgegroeid tussen de kassen.". Gelukkig werkte deze heer tegenwoordig in een touwfabriek als orderverzamelaar.
Ik ben trouwens nog lang niet bijgelezen hoor.
Waar was dat? Hier in het zuiden van het land zijn de mannen zowieso klein...quote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef Liejannuh het volgende:
Owja! Ook opvallend: er waren heel veel kleine mannen!
Nou ben ik wel redelijk lang met mijn 1.80, maar volgens mij waren van de 13 mannen in mijn groep, minstens de helft kleiner dan ik.
Zou het dan toch zo zijn dat lange mannen eerder een relatie hebben? En vaker vreemd gaan?
* Stereotomy zich daar al jaaaren bij neergelegd heeftquote:Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef Liejannuh het volgende:
Owja! Ook opvallend: er waren heel veel kleine mannen!
Nou ben ik wel redelijk lang met mijn 1.80, maar volgens mij waren van de 13 mannen in mijn groep, minstens de helft kleiner dan ik.
Zou het dan toch zo zijn dat lange mannen eerder een relatie hebben? En vaker vreemd gaan?
Ze deed aan hockey toch? Leuke meidquote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn andere toekomstige ex gaat vreemd
Nog een hockeymeisje? Steer, je moet wel gaan kiezen dan hoor, ik wil je niet delen!quote:
Weltrusten Leo!quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nog een hockeymeisje? Steer, je moet wel gaan kiezen dan hoor, ik wil je niet delen!
En nu ga ik wel echt slapen, welterusten
We krijgen deze week doorgemaild hoevaak er "ja" is aangekruisd bij onze namen en als er matches zijn, dan krijgen we van de matches dus ook de contactgegevens.quote:Op zondag 6 april 2008 23:13 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wat netjes en beleefd! Ik zou dat geduld niet eens kunnen opbrengenMaar, zijn jullie ook nog gematched (zo heet dat toch in speeddatetermen?)?
- 39, en dan heb je de vraag op het ultieme antwoord...quote:
1981 is mijn geboortejaarquote:Op zondag 6 april 2008 23:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze deed aan hockey toch? Leuke meid
Maar ik kan me niet voorstellen dat het degene is die ik gevonden heb![]()
Zegt het getal 81 je wat, Steer?
Wie zijn idee was het dan Euc-???quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat ik wel mooi vind is dat ik steeds de lul ben, terwijl het niet eens mijn idee was ook
En uiteraard steeds dezelfde die erover beginnen![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
- 39, en dan heb je de vraag op het ultieme antwoord...
Beunkster wou graag een dessert maken, en wat met zn poedertjes doen, alleen gaat hij dan om 10 uur naar huis toe en neemt alle poeders mee, waardoor ik dus niks meer kon.quote:
Dat laatsteheb ik ook altijdquote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoi ik ben ook thuisIk heb niet geneukt, niet eens gezoend en niet verliefd geworden. Wat een onzin, dat speeddaten
maar wèl interessante mannen ontmoet, alhoewel ik de vrouwen die ik heb ontmoet allemaal leuker vond
Het zou ook leuker zijn geweest als jullie het als een soort demonstratie o.i.d. hadden gedaan. Nu kregen maar weinig mensen het mee, jammer!quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Euc- het volgende:
Beunkster wou graag een dessert maken, en wat met zn poedertjes doen, alleen gaat hij dan om 10 uur naar huis toe en neemt alle poeders mee, waardoor ik dus niks meer kon.
Nietusquote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
ben eigenlijk alleen nog wakker omdat ik me dan in kan schrijven voor nieuwe sportcursussen
En jij ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 april 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik weet wel waarom jij op blijft tot 0.00 uur, om mij te felicidingesen met bloesekind in verweggistan
Je blijft een heerlijke bi.quote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoi ik ben ook thuisIk heb niet geneukt, niet eens gezoend en niet verliefd geworden. Wat een onzin, dat speeddaten
maar wèl interessante mannen ontmoet, alhoewel ik de vrouwen die ik heb ontmoet allemaal leuker vond
Het was stiekem best leuk en lang zo kansloos niet als ik had verwachtquote:Op zondag 6 april 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dat speeddaten, ik zou er ter plekke een migraine aanval van krijgen![]()
Maar was dat alleen hetero speeddaten of werd je ook gekoppeld aan bi/lesbische vrouwen?quote:Op zondag 6 april 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was stiekem best leuk en lang zo kansloos niet als ik had verwachtbij het gros van de aanwezigen dacht ik: goh, jij nog vrijgezel?? Maar er liepen wel een paar vrijgezellen rond waarbij het me had verbaasd als ze dat niet waren geweest
Lijkt mij leuk om de boel lekker te lopen stangen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik denk niet dat ze gaan controleren of je wel of geen relatie hebt, dus je kan prima een keer meedoen
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik denk niet dat ze gaan controleren of je wel of geen relatie hebt, dus je kan prima een keer meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |