En ook dat werd niet gecontroleerdquote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.
Ach, ik werd laatst nog 40 ingeschat door iemand met zo'n rood-witte stok.quote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ware het niet dat je in dit geval tussen de 25 en 40 moest zijn.
Ik heb heul geen PM's!! Ga je vreemd?quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
En Euc, kap eens mijn toekomstige ex te PM'men, ik word helemaal jaloers hier!![]()
![]()
![]()
23, als ik het goed uitreken?quote:
Ja, ik heb een icosidodecaëder-relatie met in totaal 30 verschillende mensenquote:Op maandag 7 april 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heul geen PM's!! Ga je vreemd?
Hij zat mij te PM-en. De heaumeau.quote:
* Isabeau snikt een keer onhoorbaar en streept tergend traag de naam "Steer de geile beer" door op haar lijstje potentiële ridders in bezit van 1 PK type wit.quote:Op maandag 7 april 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb een icosidodecaëder-relatie met in totaal 30 verschillende mensen
Nee lieve schat, dat kan ik niet, hij heeft/mag geen telefoonquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, *jij* wilde mijn rood-witte stok voelen+
quote:Op maandag 7 april 2008 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee lieve schat, dat kan ik niet, hij heeft/mag geen telefoonen bovendien is het daar nu 8 of 9 uur smorgens, zal wel onderweg naar school zijn o.i.d.
Hij is uitschuifbaar hoor. Kijk:quote:Op maandag 7 april 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
vergrootglaasjes worden er standaard bijgeleverd
doe ook even een echte van mij gevenquote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
*sniffie* hier naast me.
Even knuffelen met haar.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
help eens even?
kan niet kiezen
cursus:
squashen
tennis
hardlopen
badminton
ik weet 't niet
Ik zou tannis gaan doen. Kan je later nog gaan golfen.quote:Op maandag 7 april 2008 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
help eens even?
kan niet kiezen
cursus:
squashen
tennis
hardlopen
badminton
ik weet 't niet
Zoo veel, bedoel je.quote:Op maandag 7 april 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ook van mij een grotevoor Bloes. Ik doe er maar twee, ze is zooo groot.
![]()
Jij niet al te veel speedy nachtmerriehengstenquote:Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga slapeniedereen een paar plezierige dromen gewenst
Tja, 4-5 letters het verschil tussen een oude vrijster worden of alsnog happily getrouwd zijn.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, 4-5 letters het verschil tussen een oude vrijster worden of alsnog happily getrouwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |