Moet jij je niet drukker maken dat ManU net nog 2-1 achterstond door tegengoals van Afonso Alves? Nu wel 2-2 maar nu alweer bijna 3-2quote:Op zondag 6 april 2008 16:01 schreef Manu82 het volgende:
- Valse tussenstand -
Daar maak ik me gans niet druk om, wat City doet vind ik daarentegen wel interessantquote:Op zondag 6 april 2008 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet jij je niet drukker maken dat ManU net nog 2-1 achterstond door tegengoals van Afonso Alves? Nu wel 2-2 maar nu alweer bijna 3-2
PSV moet volgende week tegen Twente, puntverlies is dus aanwezig en daarna tegen Vitesse.quote:Op zondag 6 april 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hebben de ajacieden hier serieus de illusie dat als PSV vandaag gelijkspeelt, zij nog kampioen kunnen worden?
Denk je als Groningen gelijk speelt dat Feyenoord nog kans maakt in de top 5?quote:Op zondag 6 april 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hebben de ajacieden hier serieus de illusie dat als PSV vandaag gelijkspeelt, zij nog kampioen kunnen worden?
Gefrustreerde joden, priceless.quote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Denk je als Groningen gelijk speelt dat Feyenoord nog kans maakt in de top 5?
Het was toch 1-1 ? hoe kan het dan 2-0 wordenquote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef Manu82 het volgende:
2-0 Farfan
Jans is wel erg slecht bezig met z'n wissels als jou post de laatste tijd zo lees.quote:Op zondag 6 april 2008 16:08 schreef venomsnake het volgende:
Ja, haal Nijland eraf ipv die Kut Fledderus.. Jans
Is Jorien een Feyenoorder?quote:Op zondag 6 april 2008 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik reken Feyenoorders toch ook niet af op wat jorien zegt?
Yup, hij wilde Boakye aanvliegen nadat bakkal weer eens een schwalbe maakte.quote:Op zondag 6 april 2008 16:11 schreef MaxC het volgende:
Affelay geschorst?
whehe zegt een feyenoorderquote:
PSVquote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
PSV op 2-0, gelukkig.
2-0 is overigens wel heeeeeeel erg matig...
Met matigheid zou ik ook wel 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor.quote:
Zelfs als beide clubs van PSV zouden winnen, dan moet Ajax eerst nog in Groningen zien te winnenquote:
In Groningen lopen ze er bij alsof ze al 10 jaar op bezoek gaan bij onze medische staf.quote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs als beide clubs van PSV zouden winnen, dan moet Ajax eerst nog in Groningen zien te winnen.
dat is nu net het verschil tussen Ajax en de rest van NL. tevreden met kutvoetbalquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met matigheid zou ik ook wel 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor.
Dat komt wel goed. Huntelaar in vorm is al 1-0 voor.quote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs als beide clubs van PSV zouden winnen, dan moet Ajax eerst nog in Groningen zien te winnen.
En die wil dan naar de Europese topquote:
fquote:Op zondag 6 april 2008 16:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
'Boakye volkomen onterecht uitgevloten door mensen die weliswaar supporter zijn, maar weinig kaas gegeten hebben van voetbal'
Ajax heeft inderdaad grootse dingen laten zien dit jaar.quote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is nu net het verschil tussen Ajax en de rest van NL. tevreden met kutvoetbal
als je teletekstsuporter bent wel jaquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met matigheid zou ik ook wel 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor.
Wenger zal zich wel weer flink bedenkt hebben.quote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
En die wil dan naar de Europese topHoop dat ie nog een keertje Materazzi ofzo tegenkomt, dan weet ie wanneer ie wel en niet moet janken.
Ga toch op de steigers staan mongool.quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad grootse dingen laten zien dit jaar.
Bky is alleen geschorst.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Rumille het volgende:
En Ajax moet nog tegen Hrcls.
Die scoort niet tegen Cahaisquote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Huntelaar in vorm is al 1-0 voor.
quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
als je teletekstsuporter bent wel ja
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Volgens Langs de Lijn verdiende Boakye toch echt al eerder rood, dus terecht geschorst.
Nee, ik heb niets gezien, maar Andy Houtkamp zei een aantal keer dat Boakye een aantal beuken aan Afellay had uitgedeeld, dus dat hij daarvoor rood had moeten krijgen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.
Ook als stadionsupporter.quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
als je teletekstsuporter bent wel ja
Penders ook niet, maar het is toch algemeen bekend dat Huntelaar het niet zo makkelijk heeft tegen goede verdedigers als tegen een Keller of Rahimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |