Moet jij je niet drukker maken dat ManU net nog 2-1 achterstond door tegengoals van Afonso Alves? Nu wel 2-2 maar nu alweer bijna 3-2quote:Op zondag 6 april 2008 16:01 schreef Manu82 het volgende:
- Valse tussenstand -
Daar maak ik me gans niet druk om, wat City doet vind ik daarentegen wel interessantquote:Op zondag 6 april 2008 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet jij je niet drukker maken dat ManU net nog 2-1 achterstond door tegengoals van Afonso Alves? Nu wel 2-2 maar nu alweer bijna 3-2
PSV moet volgende week tegen Twente, puntverlies is dus aanwezig en daarna tegen Vitesse.quote:Op zondag 6 april 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hebben de ajacieden hier serieus de illusie dat als PSV vandaag gelijkspeelt, zij nog kampioen kunnen worden?
Denk je als Groningen gelijk speelt dat Feyenoord nog kans maakt in de top 5?quote:Op zondag 6 april 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Hebben de ajacieden hier serieus de illusie dat als PSV vandaag gelijkspeelt, zij nog kampioen kunnen worden?
Gefrustreerde joden, priceless.quote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Denk je als Groningen gelijk speelt dat Feyenoord nog kans maakt in de top 5?
Het was toch 1-1 ? hoe kan het dan 2-0 wordenquote:Op zondag 6 april 2008 16:09 schreef Manu82 het volgende:
2-0 Farfan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |