hijs fijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
!Foutmelding!
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [08-Apr-2008 13:51:21]
quote:
lekkerquote:
Eensch!quote:
Ben nog steeds met COD4 bezig Single Playerquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb zin om naar huis te gaan
ben gisteren weer met Doom3 bezig geweest.![]()
![]()
haha, tis wel een leuk levelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben nog steeds met COD4 bezig Single PlayerKut sniperlevel...
Hard volgens mij.. het op 1 na moeilijkste?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, tis wel een leuk level![]()
op welk niveau speel je het ?
ah okequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hard volgens mij.. het op 1 na moeilijkste?
Mja, de laatste keer dat ik shooters gespeeld heb was met Mohaaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeja vandaar dat je het niet haalt
Rust ze!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie weer lekker verder "gamen" duik ik mn bed in
zeg we zijn gewoon keihard aan het werk hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie weer lekker verder "gamen" duik ik mn bed in
Mohaa was fantastisch..heel vaak weekenden gehad waar er een man of 6 over de vloer kwam, om de servers leeg te knallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
eerlijk gezegd heb ik met mohaa meer plezier beleefd dan ik ooit met cod4 zal hebben.
heb het spel al maanden links liggen, en mohaa heb ik toch 6 jaar gedaan
hahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mohaa was fantastisch..heel vaak weekenden gehad waar er een man of 6 over de vloer kwam, om de servers leeg te knallen
helaas niet neequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja zon ervaring krijg je nooit meer denk ik
mogguh! zit je al op een terras ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ schopt Droxz voor z'n kloten.
Niet meer zo vroeg smsen als ik vakantie heb
Ja die speech opties zijn echt vet in dat spelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben vorig jaar gestopt met spelen ervan , en ga toch s kijken of ik wat clanleden weer op kan trommelen voor een leuk avondje gamen. blijft toch geweldig "Hey! im on your Team" spammen
Nee, ik zit lekker vrolijk aan tafel, te leren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! zit je al op een terras ?
Op een Terras kan je ook lerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker vrolijk aan tafel, te leren...
Man man man... Wat héb ik een zin
Nee, daar kun je alleen maar zuipenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op een Terras kan je ook leren
op een terras heb je geen "Zap de Negert! "quote:
Ik had moeite gedaan voor de mooie smsje "YO"!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ schopt Droxz voor z'n kloten.
Niet meer zo vroeg smsen als ik vakantie heb
De goeie oude tijdquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op een Terras kan je ook leren
hahaquote:
Toen water nog schoon was en neuken viesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
vroegah... toen het nog lekker warm was in april, je lekker bier op straat kon drinken, en zeiken in een steeg
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
vroegah... toen het nog lekker warm was in april, je lekker bier op straat kon drinken, en zeiken in een steeg
is een onderdeel van je opvoedingquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, volgens mij hebben wij vroeger veel van het zelfde gaan
hahahaha, ik heb aardig wat op straat gezopen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is een onderdeel van je opvoeding![]()
ik lag altijd op het gras in het park (zegt al genoeg denk ik hahahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik heb aardig wat op straat gezopen moet ik zeggen
p.s
Is het GVD nog steeds geen half6... tot hoe laat moet jij werken vandaag WL?
Park, stad, viaduct.... overal kan je het gezellig maken hahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik lag altijd op het gras in het park (zegt al genoeg denk ik hahaha![]()
)
ik moet ook tot 17:30![]()
ps. heb je mariokart al gedownload ? ik ga vrijdag kijken in de stad of ik heb kan kopen. ben toch vrij vrijdag
ah behoorlijk kut dan ja. je kan hem trouwens met elke controller besturenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Park, stad, viaduct.... overal kan je het gezellig maken hahahaha
Zo nog maar even een peukie doen
nope, wegens die tering tyfus pols kan ik al een tijd geen Wii meer aanraken
Op dit moment is het gewoon kut ja, en over 5 fucking weken pas een MRI scan....quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah behoorlijk kut dan ja. je kan hem trouwens met elke controller besturenmisschien dat dat werkt voor je.
ik ga hem zeker halen, voor de online play
ah das kut man, 5 weken , duurt nog behoorlijk langquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op dit moment is het gewoon kut ja, en over 5 fucking weken pas een MRI scan....
Maar wat voor controller bedoel je?
Ik wil redsteel en RE4 spelen
spammert pur sang presentquote:
Smakkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zag het!
en ik moet nu net eten jammer ha ha
kan dat al?! ik ben echt niet aan het opletten!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , heb je mariokart al online geprobeert met je wiikey ?
Nog niet! Heb hem wel "besteld"quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , heb je mariokart al online geprobeert met je wiikey ?
Gelukkig maarquote:
ik wil ook mario kart op de wiiquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet! Heb hem wel "besteld"Evenals Assassins Creed voor de pc
Mompelt iets over Ewekaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil ook mario kart op de wii
Ugh... dat klinkt dan weer minder, ik hou het liever bij mijn Pizzaquote:
Dan maar kopen hequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mopelt iets van ben een digibeet geloof ik
da's kei lekker gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh... dat klinkt dan weer minder, ik hou het liever bij mijn Pizza
Mwah bloemkool is wel ok, maar kei lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's kei lekker gewoon
ha ha maar pizza ook
is wel ha haquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah bloemkool is wel ok, maar kei lekker
Ben wel niet meer op me werk, maar toch. Hier ist nie koud en vroeg, maar heb wel honger.quote:
Mexicooooooooooooo, Mexiiiiiiiiiiiiiicoooooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:32 schreef lynda het volgende:
Er is gewoon leven om half 6
Quacker ik denk niet dat ik wil weten waar jij zit
Ik ga mezelf maar eens inpakken en door de kou fietsen
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:34 schreef Quacker het volgende:
Suc6 met inpakken en met werken.
Ik probeer me fles tequila leeg te krijgen, maar einde is nog niet echt in zicht...
Vooral lekker en lekker warm.quote:
No cerveza, solo tequila aquí.quote:
Ja wel goed hoor, weinig zin uiteraardquote:
ook wel goed, meer zin dan gister, vandaag is het immers echt woensdag....quote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, weinig zin uiteraard
En hoest daar?
Dat is waar, vandaag zijn we goed op weg richting het weekendquote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel goed, meer zin dan gister, vandaag is het immers echt woensdag....
precies!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is waar, vandaag zijn we goed op weg richting het weekend
Poster? wat voor iets?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies!
ik moet nog een poster maken maar heb totaal geen inspiratie
maar op het werk komt het er ook niet van
voor de personeelsvereniging, workshop chocolade!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Poster? wat voor iets?
Aargh nog 4 weken en dan 4 weken vakantie
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:38 schreef InsertCredit het volgende:
hoewel het qua deadlines deze week volle bak is en ik nog niet van huis vertrokkken ben, alvast deze post.
wie weet verveel ik me straks
Workshop chocolade?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor de personeelsvereniging, workshop chocolade!
IK WIL OOK VAKANTIE
quote:
Vrouw moffelt slang weg in haar onderbroek
Een vrouw heeft een boa constrictor gestolen uit een dierenzaak in Michigan. Ze moffelde de wurgslang - een halve meter lang - weg in haar onderbroek. Dat meldt The Sun. "Ik maak me meer zorgen over de slang dan over de dievegge", zegt Rick Preusse, baas van de Prues Animal House in Michigan. "Ik hoop dat het dier dit overleeft". Werknemers van de dierenhandel doen hun pet af voor de dievegge. "Niet iedereen durft een slang in zijn onderbroek te steken. Dit vergt enige moed". De prijs van de boa in kwestie: 110 euro.
Geen idee.. Belachelijk dat je zo'n ding in je onderbroek moffelt.. helemaal als vrouw zijndequote:Op woensdag 9 april 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
kan me er nou echt niks bij voorstellen dat ik zo'n slang uberhaupt durf aan te raken laat staan op die plek verstoppen!
wel grappig dat ze hopen dat het dier het overleeft, is die zo geschrokken?
wat zou ze hebben gedaan als de slang nou is op onderzoek zou zijn gegaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee.. Belachelijk dat je zo'n ding in je onderbroek moffelt.. helemaal als vrouw zijnde
ja brak! haha, gisteren voetbal gekeken, met bier daarbij. ben nog een beetje aan het nagenieten ervanquote:
mogguh!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
heeft iedereen er weer zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |