Hard volgens mij.. het op 1 na moeilijkste?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, tis wel een leuk level![]()
op welk niveau speel je het ?
ah okequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hard volgens mij.. het op 1 na moeilijkste?
Mja, de laatste keer dat ik shooters gespeeld heb was met Mohaaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeja vandaar dat je het niet haalt
Rust ze!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie weer lekker verder "gamen" duik ik mn bed in
zeg we zijn gewoon keihard aan het werk hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie weer lekker verder "gamen" duik ik mn bed in
Mohaa was fantastisch..heel vaak weekenden gehad waar er een man of 6 over de vloer kwam, om de servers leeg te knallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
eerlijk gezegd heb ik met mohaa meer plezier beleefd dan ik ooit met cod4 zal hebben.
heb het spel al maanden links liggen, en mohaa heb ik toch 6 jaar gedaan
hahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mohaa was fantastisch..heel vaak weekenden gehad waar er een man of 6 over de vloer kwam, om de servers leeg te knallen
helaas niet neequote:Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja zon ervaring krijg je nooit meer denk ik
mogguh! zit je al op een terras ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ schopt Droxz voor z'n kloten.
Niet meer zo vroeg smsen als ik vakantie heb
Ja die speech opties zijn echt vet in dat spelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben vorig jaar gestopt met spelen ervan , en ga toch s kijken of ik wat clanleden weer op kan trommelen voor een leuk avondje gamen. blijft toch geweldig "Hey! im on your Team" spammen
Nee, ik zit lekker vrolijk aan tafel, te leren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! zit je al op een terras ?
Op een Terras kan je ook lerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker vrolijk aan tafel, te leren...
Man man man... Wat héb ik een zin
Nee, daar kun je alleen maar zuipenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op een Terras kan je ook leren
op een terras heb je geen "Zap de Negert! "quote:
Ik had moeite gedaan voor de mooie smsje "YO"!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ schopt Droxz voor z'n kloten.
Niet meer zo vroeg smsen als ik vakantie heb
De goeie oude tijdquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op een Terras kan je ook leren
hahaquote:
Toen water nog schoon was en neuken viesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
vroegah... toen het nog lekker warm was in april, je lekker bier op straat kon drinken, en zeiken in een steeg
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
vroegah... toen het nog lekker warm was in april, je lekker bier op straat kon drinken, en zeiken in een steeg
is een onderdeel van je opvoedingquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, volgens mij hebben wij vroeger veel van het zelfde gaan
hahahaha, ik heb aardig wat op straat gezopen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is een onderdeel van je opvoeding![]()
ik lag altijd op het gras in het park (zegt al genoeg denk ik hahahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik heb aardig wat op straat gezopen moet ik zeggen
p.s
Is het GVD nog steeds geen half6... tot hoe laat moet jij werken vandaag WL?
Park, stad, viaduct.... overal kan je het gezellig maken hahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik lag altijd op het gras in het park (zegt al genoeg denk ik hahaha![]()
)
ik moet ook tot 17:30![]()
ps. heb je mariokart al gedownload ? ik ga vrijdag kijken in de stad of ik heb kan kopen. ben toch vrij vrijdag
ah behoorlijk kut dan ja. je kan hem trouwens met elke controller besturenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Park, stad, viaduct.... overal kan je het gezellig maken hahahaha
Zo nog maar even een peukie doen
nope, wegens die tering tyfus pols kan ik al een tijd geen Wii meer aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |