Gezellig hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:34 schreef Quacker het volgende:
Suc6 met inpakken en met werken.
Ik probeer me fles tequila leeg te krijgen, maar einde is nog niet echt in zicht...
Vooral lekker en lekker warm.quote:
No cerveza, solo tequila aquí.quote:
Ja wel goed hoor, weinig zin uiteraardquote:
ook wel goed, meer zin dan gister, vandaag is het immers echt woensdag....quote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, weinig zin uiteraard
En hoest daar?
Dat is waar, vandaag zijn we goed op weg richting het weekendquote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel goed, meer zin dan gister, vandaag is het immers echt woensdag....
precies!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is waar, vandaag zijn we goed op weg richting het weekend
Poster? wat voor iets?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies!
ik moet nog een poster maken maar heb totaal geen inspiratie
maar op het werk komt het er ook niet van
voor de personeelsvereniging, workshop chocolade!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Poster? wat voor iets?
Aargh nog 4 weken en dan 4 weken vakantie
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:38 schreef InsertCredit het volgende:
hoewel het qua deadlines deze week volle bak is en ik nog niet van huis vertrokkken ben, alvast deze post.
wie weet verveel ik me straks
Workshop chocolade?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor de personeelsvereniging, workshop chocolade!
IK WIL OOK VAKANTIE
quote:
Vrouw moffelt slang weg in haar onderbroek
Een vrouw heeft een boa constrictor gestolen uit een dierenzaak in Michigan. Ze moffelde de wurgslang - een halve meter lang - weg in haar onderbroek. Dat meldt The Sun. "Ik maak me meer zorgen over de slang dan over de dievegge", zegt Rick Preusse, baas van de Prues Animal House in Michigan. "Ik hoop dat het dier dit overleeft". Werknemers van de dierenhandel doen hun pet af voor de dievegge. "Niet iedereen durft een slang in zijn onderbroek te steken. Dit vergt enige moed". De prijs van de boa in kwestie: 110 euro.
Geen idee.. Belachelijk dat je zo'n ding in je onderbroek moffelt.. helemaal als vrouw zijndequote:Op woensdag 9 april 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
kan me er nou echt niks bij voorstellen dat ik zo'n slang uberhaupt durf aan te raken laat staan op die plek verstoppen!
wel grappig dat ze hopen dat het dier het overleeft, is die zo geschrokken?
wat zou ze hebben gedaan als de slang nou is op onderzoek zou zijn gegaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee.. Belachelijk dat je zo'n ding in je onderbroek moffelt.. helemaal als vrouw zijnde
ja brak! haha, gisteren voetbal gekeken, met bier daarbij. ben nog een beetje aan het nagenieten ervanquote:
mogguh!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
heeft iedereen er weer zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |