Op dit moment is het gewoon kut ja, en over 5 fucking weken pas een MRI scan....quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah behoorlijk kut dan ja. je kan hem trouwens met elke controller besturenmisschien dat dat werkt voor je.
ik ga hem zeker halen, voor de online play
ah das kut man, 5 weken , duurt nog behoorlijk langquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op dit moment is het gewoon kut ja, en over 5 fucking weken pas een MRI scan....
Maar wat voor controller bedoel je?
Ik wil redsteel en RE4 spelen
spammert pur sang presentquote:
Smakkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zag het!
en ik moet nu net eten jammer ha ha
kan dat al?! ik ben echt niet aan het opletten!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , heb je mariokart al online geprobeert met je wiikey ?
Nog niet! Heb hem wel "besteld"quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , heb je mariokart al online geprobeert met je wiikey ?
Gelukkig maarquote:
ik wil ook mario kart op de wiiquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet! Heb hem wel "besteld"Evenals Assassins Creed voor de pc
Mompelt iets over Ewekaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil ook mario kart op de wii
Ugh... dat klinkt dan weer minder, ik hou het liever bij mijn Pizzaquote:
Dan maar kopen hequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mopelt iets van ben een digibeet geloof ik
da's kei lekker gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh... dat klinkt dan weer minder, ik hou het liever bij mijn Pizza
Mwah bloemkool is wel ok, maar kei lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's kei lekker gewoon
ha ha maar pizza ook
is wel ha haquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah bloemkool is wel ok, maar kei lekker
Ben wel niet meer op me werk, maar toch. Hier ist nie koud en vroeg, maar heb wel honger.quote:
Mexicooooooooooooo, Mexiiiiiiiiiiiiiicoooooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:32 schreef lynda het volgende:
Er is gewoon leven om half 6
Quacker ik denk niet dat ik wil weten waar jij zit
Ik ga mezelf maar eens inpakken en door de kou fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |