Ik gok op Midnight Fogsquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
@Refused: Het gaat om een Tier 0 Blazer uit 2005. De rest zoek je zelf maar uit.
Full size run voor alle schoenen, alles voor een goedkoop prijsje, kan het nog grappiger? Het woord fake spat ervan af. Kutwinkel dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
haha!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, weer een paar schoenen weg laten leggen terwijl ik eigenlijk moet sparen...
Heb daar 3 maande gelede een shirtje besteld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
eh neequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef Calvinn het volgende:
Iets meer dan 100 euro moet toch te halen zijn? (Vanwege de gunstige dollar)
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.htmlquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Calvinn het volgende:
Voor sb stussy's is ebay zeker het beste?
Neem aan dat ze niet ergens in de winkel te krijgen zijn.
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:06 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.html
Gewoon kopen dan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef vejay het volgende:
whaduppes tjappies.
Ik wil die donatello's GRAAAAAAG, iemand die wat meer reallife foto's heeft?
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.
In Clyde's heb k US 9, dus lijkt me heel sterk dat k dan bij nike UK 10 1/2 heb.
Wat is een goeie prijs voor stussy's shipped op ebay ?
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb me schoenen besteld, krijg ze wss morgen binnen
En die schoenen van Teije zijn vet !
Ik ging het zelf betalenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?
Ziekelijk vet! Prijs en waar te koopquote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Grail +1![]()
[..]
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |