kloptquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
nee, bierpistool naar zwerversquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:44 schreef Meddo het volgende:
waarom maak je hem trouwens open? wc doorspoelen ofzo?
NOOBquote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef rudedeltadude het volgende:
weer een snee in mijn hand...
tyfusdingen
een opgeleide vent niet...quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef henkde_j het volgende:
Stelletje zeiknichten. Een echte vent heeft eelt op zn handen
..zegt iemand die nieteens een simpel draaidopje van een fles krijgt.quote:Op zondag 6 april 2008 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
een opgeleide vent niet...
loodgietert
hehe ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:44 schreef Meddo het volgende:
je kunt er natuurlijk niks aan doen dat je heineken krijgt![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 00:19 schreef Genius-F het volgende:
Als je die er niet afkrijgt moet je wel een droeftoeter eerste klas zijn.
1-0quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..zegt iemand die nieteens een simpel draaidopje van een fles krijgt.
handpijnbierquote:Op zondag 6 april 2008 00:24 schreef quirina het volgende:
Heineken is koppijnbier.
ik krijg hem er wel af hoor, alleen levert dat gewoon pleuris opquote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..zegt iemand die nieteens een simpel draaidopje van een fles krijgt.
Stel je niet aan manquote:Op zondag 6 april 2008 00:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik krijg hem er wel af hoor, alleen levert dat gewoon pleuris op
doe ik niet, maar dat pleuris systeem van draaien is gewoon hoerigquote:
je word alsmaar triesterquote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
doe ik niet, maar dat pleuris systeem van draaien is gewoon hoerig
Doe je je shirt eromheen en dan draai jequote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is met dtquote:
hoe wou je bier door de wc spoelen als het flesje dicht zit?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:44 schreef Meddo het volgende:
je kunt er natuurlijk niks aan doen dat je heineken krijgt![]()
dankequote:Op zondag 6 april 2008 00:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
hoe wou je bier door de wc spoelen als het flesje dicht zit?
ps: flesje op de plee kapot slaanquote:Op zondag 6 april 2008 00:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als hij het door de wc wil spoelen moet ie em toch eerst open maken lamzakquote:Op zondag 6 april 2008 00:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Draai je wel de goede kant op?quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
begrijpend lezen enzoquote:Op zondag 6 april 2008 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als hij het door de wc wil spoelen moet ie em toch eerst open maken lamzak
naar links hoezo?quote:
ja maar jij bent naar emmen verhuisdquote:Op zondag 6 april 2008 00:46 schreef Catch22- het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon een flessenopener gebruiken als je vrouwenhanden hebt
tegen de klok in mag ik hopenquote:
naar links tegen de klok richting het zuiden met oostenwindquote:
dadt?quote:
Mooie post op een mooie tijdquote:Op zondag 6 april 2008 13:37 schreef MouzurX het volgende:
Ts zit waarschijnlijk al een uur aan een heineken flesje te draaien waar gewoon een normale dop op zit
Flesje is donkerbruin... dat zijn toch die dingen met draaidop?quote:Op zondag 6 april 2008 13:37 schreef MouzurX het volgende:
Ts zit waarschijnlijk al een uur aan een heineken flesje te draaien waar gewoon een normale dop op zit
So true....quote:Op zondag 6 april 2008 04:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Draaikroonkurken, dat werkt inderdaad niet. Ik draai er ook altijd mijn handen stuk aan. De Grolschbeugel is natuurlijk niet zomaar uitgevonden.
Die is uitgevonden zodat je hem na de eerste slokquote:Op zondag 6 april 2008 04:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Draaikroonkurken, dat werkt inderdaad niet. Ik draai er ook altijd mijn handen stuk aan. De Grolschbeugel is natuurlijk niet zomaar uitgevonden.
OMGquote:Op dinsdag 8 april 2008 04:12 schreef 44pje het volgende:
[..]
Die is uitgevonden zodat je hem na de eerste slokweer dicht kan doen en terugzetten, zodat een paupertukker hem leeg kan drinken (en van het echte bier afblijft).
En als je zelfs heineken niet verdient, is het wel heel erg treurig met je gesteld.quote:Op zondag 6 april 2008 12:16 schreef Agiath het volgende:
Mensen die geen twistoff dopjes kunnen draaien verdienen het bier ook niet
Heineken is gewoon lekkerquote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef Agiath het volgende:
Waarom haten zoveel mensen heineken trouwens? Het is toch gewoon bier
Als je geen heineken lust lust je ook geen bier, dat geldt ook voor Grolsch...
Mensen die alleen HJ lusten
Heineken is voor mensen, die niet van de sterke biersmaak houden en het dus aangelengd willen.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef Agiath het volgende:
Waarom haten zoveel mensen heineken trouwens? Het is toch gewoon bier
Als je geen heineken lust lust je ook geen bier, dat geldt ook voor Grolsch...
Mensen die alleen HJ lusten
hier schoot ik in de lachquote:Op zondag 6 april 2008 15:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Flesje is donkerbruin... dat zijn toch die dingen met draaidop?
TS is emoquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:42 schreef rudedeltadude het volgende:
Moet je eerst je handen half amputeren voordat zo'n tyfus flesje open hebt ofzo????
Kolere zeg, ik snij mijn klauwen er zowat af aan die tyfus dopjes....
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef ondeugend het volgende:
zo heeft bier gewoon een bierdop nodig.
Grolsch is helemaal geen bier. Want op een dag drink je geen bier meer, maar.......quote:Op maandag 14 juli 2008 01:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heineken is voor mensen, die niet van de sterke biersmaak houden en het dus aangelengd willen.
drink dan Bavaria: goedkoper en net zo lekker. Wordt alleen niet zo overadverteerd in ieder evenement!
Grolsch is echt bier met meesterlijke hersluitbare flessen: favoriet werelwijd voor de zelfbrouwers / wijnmakers. Hertog Jan is helaas ook een van de beter pilsners.
Mensen, die draaidoppen niet openkrijgenanders gewoon met een opener
. Het is wel verwarrend, dat sommige merken wel een draaidop hebben en anderen niet, maar daar kom je snel genoeg achter. Heb ik geen loodgietershanden voor nodig btw.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef RSie het volgende:
direct opendraaien nadat je hem uit de koelkast haalt. als je hem iets langer laat staan gaan ze lastiger open.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:00 schreef Casos het volgende:
[..]
Grolsch is helemaal geen bier. Want op een dag drink je geen bier meer, maar.......
Precies, Grolsch is dus geen bier!
Klopt, het is een pilsener.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:00 schreef Casos het volgende:
[..]
Grolsch is helemaal geen bier. Want op een dag drink je geen bier meer, maar.......
Precies, Grolsch is dus geen bier!
Ik krijg een fles bier zelfs open met een stuk papier, prutser.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef Alfred_Jodokulus het volgende:
Draaidoppen zijn inderdaad redelijk gay, maar met een aansteker krijg ik het ook al niet
voor elkaar
Dus meestal gewoon openen op het krat etc
Mag ik je aanraken? Lutserquote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg een fles bier zelfs open met een stuk papier, prutser.
Nog kanslozer dan mensen stoer vinden omdat ze alcohol drinken is mensen(jezelf dus) stoer vinden om de hoeveelheid manieren waarmee ze een bierflesje open kunnen krijgenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg een fles bier zelfs open met een stuk papier, prutser.
Agreequote:Op maandag 14 juli 2008 20:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog kanslozer dan mensen stoer vinden omdat ze alcohol drinken is mensen(jezelf dus) stoer vinden om de hoeveelheid manieren waarmee ze een bierflesje open kunnen krijgen
Dat zeg ik volgens mij nergens. Het is alleen best raar dat mensen geen bier open krijgen met een aansteker.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog kanslozer dan mensen stoer vinden omdat ze alcohol drinken is mensen(jezelf dus) stoer vinden om de hoeveelheid manieren waarmee ze een bierflesje open kunnen krijgen
Rook je ook zware shag?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef Curiosity het volgende:
je bent gewoon een mietje, ik draai ze met duim en wijsvinger en een lichte draai zo van de fles.
Oh ja, ik ben ook nog een vrouw, zegt echt iets over jou hoor
quote:
nee natuurlijk niet, een echt wijf rookt sigaren.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, een echt wijf rookt sigaren.
Dit. Dûh.quote:Op zondag 6 april 2008 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe je je shirt eromheen en dan draai je
krijg je geen pijn aan je poezelige handjes
Nee lutser alleen die groene hebben zo'n 'Easy Twist'quote:Op zondag 6 april 2008 15:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Flesje is donkerbruin... dat zijn toch die dingen met draaidop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |