Heb je het artikel in de Volkskrant gelezen? Daarin noemde hij wel wat cijfers. Zoals dat 60 van de 67 landen met een overschot aan jonge mannen nu een conflict heeft (etnisch, burgeroorlog, of oorlog) of dat recent heeft gehad. In hoeverre dit creatieve statistiek is weet ik niet, maar het is een interessante stelling. Het is volgens mij al een tijdje bekend (of dat hier een theorie over bestaat) dat landen met een verhouding mannen/vrouwen die te veel overhelt naar de mannen vanwege culturele redenen, vaak onrustig zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik las het. Ik zag geen concrete gegevens, dus vooralsnog lijkt het voornamelijk gebaseerd op anekdotes. Ben er niet van onder de indruk.
Ik vind dit een hele rare post die je ook wel weer typeert. Maar ga gerust de makkelijkste weg in door tegenspraak te negeren, vooral doen hoor, mij heb je er zeker niet mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Excuses is een iets waar jij beter mee kan beginnen, maar dat fietsengebeuren heb ik jou bij in gedachte. Ik weet zeker dat jij het was en anders was het iemand van pol. Ik heb gezocht, maar geen bewijs gevonden om mijn sterke vermoedens te bevestigen.
lol excuses voor iemand die mij koste wat koste wil neerzetten als een fascist ... haha ... humor.
Ik ben je kinderachtige gedoe zat, ik ga weer verder op de rationele tour en je gewoon als zovelen voor 100% negeren. Maf joch, maar nog veel plezier in je woning
Je spoort echt niet.
wiebel met je oortjes.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
huppeleh
Ik was er heel zeker van, maar het blijkt zwaardvisch te zijn. Soms zit ook ik wellis verkeerd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef du_ke het volgende:
Ik vind dit een hele rare post die je ook wel weer typeert. Maar ga gerust de makkelijkste weg in door tegenspraak te negeren, vooral doen hoor, mij heb je er zeker niet mee.
Maar denk er wel aan dat tegenspraak negeren niet inhoudt dat je plotseling wel gelijk hebt of je eigen feiten weer kan gaan verzinnen. Want ik heb echt nooit een fiets gejat en dat soort uitroepen zonder enige onderbouwing typeren je helaas heel erg.
Overigens zet jij jezelf neer als primitieveling door zo te hameren op je recht op eigenrichting, dat doe ik niet dat is echt je eigen schuld, zeker als je daarna roept tegen geweld te zijn.
Ik was dan ook zeer verbaasd door je uitroepquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was er heel zeker van, maar het blijkt zwaardvisch te zijn. Soms zit ook ik wellis verkeerd.
Prima, wat je niet ziet bestaat niet, nietwaar? De kern van je kansloze libertarische gedachtegoed is niet beter samen te vattenquote:En daarmee heb ik het laatste tegen je gezegd
Hoe vaak zal BA al tot tien hebben moeten tellen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:12 schreef du_ke het volgende:
Prima, wat je niet ziet bestaat niet, nietwaar? De kern van je kansloze libertarische gedachtegoed is niet beter samen te vatten.
geen 1 telquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:21 schreef problematiQue het volgende:
Hoe vaak zal BA al tot tien hebben moeten tellen?
Nooit alles staat in z'n boekjes en websites. Heerlijk toch de waarheid onder handbereik?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hoe vaak zal BA al tot tien hebben moeten tellen?
Het is een oude stelling. In een boek van Freddy Forsyth kwam dit verhaal ook al voor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:05 schreef problematiQue het volgende:
Heb je het artikel in de Volkskrant gelezen? Daarin noemde hij wel wat cijfers. Zoals dat 60 van de 67 landen met een overschot aan jonge mannen nu een conflict heeft (etnisch, burgeroorlog, of oorlog) of dat recent heeft gehad. In hoeverre dit creatieve statistiek is weet ik niet, maar het is een interessante stelling. Het is volgens mij al een tijdje bekend (of dat hier een theorie over bestaat) dat landen met een verhouding mannen/vrouwen die te veel overhelt naar de mannen vanwege culturele redenen, vaak onrustig zijn.
Ik vraag me trouwens af of hij stiekem juigde toen er rellen uitbraken in Kenia (yes! weer een land dat voldoet aan mijn theorie!).
Hmm. Wat zegt dat over landen als China, India, Pakistan, waar volgens mij een behoorlijk mannenoverschot steeds groter wordt?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heb je het artikel in de Volkskrant gelezen? Daarin noemde hij wel wat cijfers. Zoals dat 60 van de 67 landen met een overschot aan jonge mannen nu een conflict heeft (etnisch, burgeroorlog, of oorlog) of dat recent heeft gehad. In hoeverre dit creatieve statistiek is weet ik niet, maar het is een interessante stelling. Het is volgens mij al een tijdje bekend (of dat hier een theorie over bestaat) dat landen met een verhouding mannen/vrouwen die te veel overhelt naar de mannen vanwege culturele redenen, vaak onrustig zijn.
Ik vraag me trouwens af of hij stiekem juigde toen er rellen uitbraken in Kenia (yes! weer een land dat voldoet aan mijn theorie!).
Dat zou me een reden geven om geen uitkering meer te trekken. Te gevaarlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Tip voor mensen die lui zijn maar toch een nieuwe baan willen. Gewoon een linkedin-account nemen. Ze zijn nog hardnekkiger daar dan bij monsterboard.
Kan toch allebei? Beetje zwartwerken naast je uitkering. Hoe moet je anders die breedbeeld-tv betalen? Of al dat bier? Of die bank die zo hard slijt?quote:Op zondag 6 april 2008 10:06 schreef Reya het volgende:
Dat zou me een reden geven om geen uitkering meer te trekken. Te gevaarlijk.
China werd juist genoemd als land waar 'we' volgens hem niet bang voor hoefden te zijn, omdat ze géén jonge mannenoverschot hebben (waarschijnljik vanwege 1kind-politiek en omdat de economie zo snel groeit dat er genoeg banen zijn). India werd niets over gezegd, en over het Midden-Oosten (valt Pakistan daar onder?) vertelde hij dat het jonge mannenoverschot daar in 2020 over is.quote:Op zondag 6 april 2008 09:07 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen!
[..]
Hmm. Wat zegt dat over landen als China, India, Pakistan, waar volgens mij een behoorlijk mannenoverschot steeds groter wordt?
Waarom zwartwerken als de overheid wel betaalt?quote:Op zondag 6 april 2008 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan toch allebei? Beetje zwartwerken naast je uitkering. Hoe moet je anders die breedbeeld-tv betalen? Of al dat bier? Of die bank die zo hard slijt?
Dat is ook weer waar. Voor een leuke vakantie wellicht? Ohnee, bij je uitkering krijg je al vakantiegeld.quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Montov het volgende:
Waarom zwartwerken als de overheid wel betaalt?
quote:Op zondag 6 april 2008 11:17 schreef problematiQue het volgende:
en over het Midden-Oosten (valt Pakistan daar onder?) vertelde hij dat het jonge mannenoverschot daar in 2020 over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |