Hoorde eerder vandaag dat het voor één uur is, en dan zal wel kontaktpuntenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef trettie het volgende:
Moeten er punten betaald worden voor Mama Netty of is het weer eens een
freebee voor weer dezelfde!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en 3 mensen die maken zich wel erg druk om iemand van wie ze denken dat ze niet spelwaardig is en DGK nooit kan winnen. Wat klopt er niet?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat lekker, wat is die slabek snol al aangeschoten, er komt al niets zinnings meer uit ....
Da's jammerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:06 schreef Lady-night het volgende:
A kreeg telefoon, zal wel niet meer mogen drinken
Precies, ik bedoel in feite hetzelfde. Juist omdat hij de valkuilen zo heel erg goed weet, en Bram en Claire hele goede vrienden van hem zijn. Ik zou mijn allerbeste vrienden zoals Bart zegt dat Bram en Claire van hem zijn, hemel een aarde bewegen om hen ervan te overtuigen wat dit allemaal met zich mee kan brengen. Kennelijk hebben Bram en Claire zich hier niets van aan getrokken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zie ik dus totaal anders.... juist doordat hij 3x een zenuwinzinking heeft gehad...weet hij waar de valkuilen kunnen liggen en hoe ze het beste met de buitenwereld om kunnen gaan.
iemand waarbij alles "smooth" verliep, kan een ander ook niet wijzen op de eventuele problemen
Arme fokking tafel..quote:
Wie zit er bij Naad in de buik? Een kleine van Luc of van Dennisquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Nou zijn we klaar voor die boksbeugel Luc.Ben benieuwd hoeveel meiden hij vandaag gescreend heeft,zal me weer wat wezen.
weet jij wel waarom Bart in de kooi komt????quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Precies, ik bedoel in feite hetzelfde. Juist omdat hij de valkuilen zo heel erg goed weet, en Bram en Claire hele goede vrienden van hem zijn. Ik zou mijn allerbeste vrienden zoals Bart zegt dat Bram en Claire van hem zijn, hemel een aarde bewegen om hen ervan te overtuigen wat dit allemaal met zich mee kan brengen. Kennelijk hebben Bram en Claire zich hier niets van aan getrokken.
Bram en Claire hebben de situatie met Bart zelf meegemaakt. Zelfs dit heeft hen niet weer houden zich ook op te geven......
De scan wees op een kind van dennis vanwege het Dennis-neusje en het ontbreken van een boksbeugelquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie zit er bij Naad in de buik? Een kleine van Luc of van Dennis
volgens mn vader die alleen de tv volgt.....is nadia helemaal niet zwanger en zou ze dat ook gezegt hebben?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De scan wees op een kind van dennis vanwege het Dennis-neusje en het ontbreken van een boksbeugel
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mn vader die alleen de tv volgt.....is nadia helemaal niet zwanger en zou ze dat ook gezegt hebben?
Stuur maar weer naar huis, danquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
En direct geeft Coño Bo Mama door dat Huub het adres heeft gelezen ool de kaart van Amanda's moeder.
Ze krijgt een telefoontje maar de info is inmiddels al doorgegeven, kutwijf.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:19 schreef Lady-night het volgende:
Netty haar haar heeft een fortuin gekost....hoe doet ze dat zonder een baan??
Is deze gefotosoept?quote:
tja don`t shoot me....ik snapte er ook geen bal van,en heb hem hartelijk uitgelachenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
http://boulevard.nieuws.n(...)Dennis_hoopt_op_zoon
Nee hoor dat maanlandschap is nauwkeurig weergegeven.quote:
pffffffffffffffffff hoe oud is het ding?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef Guuskeee het volgende:
achterkant netty (blauw)![]()
[ afbeelding ]
quote:
Was dat maar waar, dit gaat maar door en door. Ik ben niet anders gewend van die kut Kubatzen/Fintelman.quote:
dat heeft geen nek dat is gelijk op dr schouders gezet.quote:
Is van Dennis hoor,heeft ze zelf gezien op de echoquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie zit er bij Naad in de buik? Een kleine van Luc of van Dennis
Al piekhaartjes met Murrays?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is van Dennis hoor,heeft ze zelf gezien op de echo
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meatheadquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie plannen van Jaap en Huub, maar het gaat hem niet worden ........
Net als in de natuurquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar komt Huub....los op Ricardo.....hij pakt de zwakste......
Bezoek van Brian en de release party verkloten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meathead
ssssssssssssssst maak netty niet wijzerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Is Netty nog steeds happy met de relaasie van zoonlief met snollief?
En, als dit kapsel (...) een fortuin heeft gekost, zou ik die kapper voor twee fortuinen aanklagen.
Ja dat weet ik. Ik heb toevallig ook gekeken en geluisterd vrijdag avond. Theoretische zit het allemaal wel goed in elkaar, maar in de praktijk zal dit altijd anders gaan. Dat wil niet zeggen dat ik het niet een goed idee vind dat Bart zijn ervaringen komt vertellen. Alleen begrijp ik niet dat Bart zijn vrienden, voordat ze BB of DGK ingingen niet heeft kunnen weerhouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:15 schreef Desii het volgende:
[..]
weet jij wel waarom Bart in de kooi komt????
Heeft niets met het spel te maken... hij komt daar om de bewoners zo soepel mogelijk terug in het "normale maatschappelijk" leven te krijgen.
Doe jij dan ajb de update over de rattenkolonie?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meathead
Gaat hem 1000 euro kosten als hij Jaap eerder dumpt als Claire. Hij zit daar voor de centen, de rest interreseert hem geen rukquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Huub nu een beetje lef had, dan pakt hij Jaap. Maar nee, met Jaap loopt ie wat rond te slijmen omdat hij hem nodig heeft. Ricardo...daar durft ie wel....
Dame van de pasteitjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef farscapevr6 het volgende:
wies die dikke naast sletty?
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
Alleen begrijp ik niet dat Bart zijn vrienden, voordat ze BB of DGK ingingen niet heeft kunnen weerhouden.
Hij zit er voor de centen, maar zijn über ego zit hem al 800.000 euro in de weg....quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat hem 1000 euro kosten als hij Jaap eerder dumpt als Claire. Hij zit daar voor de centen, de rest interreseert hem geen ruk
ben ik met je eens,je kan hooguit advies geven of raad,maar daarna houd het ook opquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?
Dat hebben we inderdaad gezien ja, die kerel is vaak genoeg op alle 4 de streams tegelijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
H: oke, morgen doen we een stukje over B&A, doe je mee?
R: ik doe met alles mee
Ja dat vervelende eten ook, een bak chips naast de pjioeter kan toch ook?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Er werd gewoon ontopic gepost. Als dat niet in jullie straatje past, is dat nog geen reden om op deze manier te reageren.
Gert is nu weer net weg zeker?
volgens mij is jaap ook eentje die van alle walletjes probeerd mee te eten(vandaar zn postuur?)quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef avonne het volgende:
R "Ik doe mee met de show. Waarom zit ik hier dan? Om mijn nagels te vijlen?"
H "nou, dat weet ik dan"
Jaap zit Ricardo op te jutten tegen Huub
helaas ben overgeschakeld , ik trok het niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe jij dan ajb de update over de rattenkolonie?
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zijquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jahaaaa maar wie is dat daarnaaast?
Hij krijgt van mij een laatste kans.... gaat ie inderdaad vanavond Brian aanpakken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij is jaap ook eentje die van alle walletjes probeerd mee te eten(vandaar zn postuur?)
maar een duidelijke kant kiest hij nooit...dat kan heel slim zijn,of heel dom net hoe je het bekijkt natuurlijk!
ooo een fan dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zij
En volgens mij vind ze ze zelf ook erg lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zij
19uur48quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vervelende eten ook, een bak chips naast de pjioeter kan toch ook?
Maar je hebt een punt: schelden en users naar andere fora verwijzen, is ongewenst. Zeker ook als dat is omdat ze anders tegen het spel en de deelnemers aankijken.
Ik moet alleen zo wel naar een verjaardag, Py,![]()
![]()
Vastquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En volgens mij vind ze ze zelf ook erg lekker
[ afbeelding ]
ik vrees van niet....en dan is hij bij mij ook afgedaan....je kan maar zolang voortgaan op zogenaamd slim en lollig wezen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een laatste kans.... gaat ie inderdaad vanavond Brian aanpakken?
Mee eens en nee die hoef je niet met geweld tegen te houden. Kan trouwens ook niet, ze zijn allebei volwassen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?
RL schat. Kost soms wat tijd.quote:
Bedoelt-ie eh...quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Getver, R zegt: het jurkje ruikt nog naar gisteren. Naar vla.
aan Jaap te horen wel, hij wil een nummer van Brian gaan onderbrekenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:44 schreef markisboer het volgende:
gaan we terror krijgen ?
Nogmaals: hij zit daar niet als vriend van Claire, maar als ervaringsdeskundige die toevallig bevriend is /werkt met de broer van Claire.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
Mee eens en nee die hoef je niet met geweld tegen te houden. Kan trouwens ook niet, ze zijn allebei volwassen.
Des te gekker vind ik het, dat hij nu in DGK komt om ook zijn vriendinnetje te komen vertellen wat zij staks misschien wel verwachten kan, als ze buiten DGK is.
vrees dat het een hoop grootspraak is....quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou Jaap toch aktie gaan nemen richting Brian ..... kan het me niet voorstellen.
Hij wil het optreden van Brian gaan verstoren, zegt hij tenminste .....
Volgens mij eet Jaap niet van twee walletjes, maar is Jaap de enige die het spel gewoon heel goed speelt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij is jaap ook eentje die van alle walletjes probeerd mee te eten(vandaar zn postuur?)
maar een duidelijke kant kiest hij nooit...dat kan heel slim zijn,of heel dom net hoe je het bekijkt natuurlijk!
dat komt omdat Jaap het voor Ricardo opnamquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap komt om de hoek kijken en Huub dimt gelijk een meter of twee
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap weer terug geswitched naar Huub?
Het lijkt wel alsof die er nu wel tegen aan wilt gaan.
Opdracht van achter? Of ziet die zichzelf binnenkort vertrekken, en komt terrorJaap weer naar boven gedreven?
[ afbeelding ]
Sterker nog! Je kunt het gemalen voer in haar mond zien bewegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is vast geen limonadeen zie Amanda vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |