volgens mij is jaap ook eentje die van alle walletjes probeerd mee te eten(vandaar zn postuur?)quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef avonne het volgende:
R "Ik doe mee met de show. Waarom zit ik hier dan? Om mijn nagels te vijlen?"
H "nou, dat weet ik dan"
Jaap zit Ricardo op te jutten tegen Huub
helaas ben overgeschakeld , ik trok het niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe jij dan ajb de update over de rattenkolonie?
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zijquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jahaaaa maar wie is dat daarnaaast?
Hij krijgt van mij een laatste kans.... gaat ie inderdaad vanavond Brian aanpakken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij is jaap ook eentje die van alle walletjes probeerd mee te eten(vandaar zn postuur?)
maar een duidelijke kant kiest hij nooit...dat kan heel slim zijn,of heel dom net hoe je het bekijkt natuurlijk!
ooo een fan dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zij
En volgens mij vind ze ze zelf ook erg lekkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is diatella van de pasteitjes, Ze krijgen altijd pasteitjes, die maakt zij
19uur48quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vervelende eten ook, een bak chips naast de pjioeter kan toch ook?
Maar je hebt een punt: schelden en users naar andere fora verwijzen, is ongewenst. Zeker ook als dat is omdat ze anders tegen het spel en de deelnemers aankijken.
Ik moet alleen zo wel naar een verjaardag, Py,![]()
![]()
Vastquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En volgens mij vind ze ze zelf ook erg lekker
[ afbeelding ]
ik vrees van niet....en dan is hij bij mij ook afgedaan....je kan maar zolang voortgaan op zogenaamd slim en lollig wezen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij een laatste kans.... gaat ie inderdaad vanavond Brian aanpakken?
Mee eens en nee die hoef je niet met geweld tegen te houden. Kan trouwens ook niet, ze zijn allebei volwassen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |