Doe jij dan ajb de update over de rattenkolonie?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meathead
Gaat hem 1000 euro kosten als hij Jaap eerder dumpt als Claire. Hij zit daar voor de centen, de rest interreseert hem geen rukquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Huub nu een beetje lef had, dan pakt hij Jaap. Maar nee, met Jaap loopt ie wat rond te slijmen omdat hij hem nodig heeft. Ricardo...daar durft ie wel....
Dame van de pasteitjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef farscapevr6 het volgende:
wies die dikke naast sletty?
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
Alleen begrijp ik niet dat Bart zijn vrienden, voordat ze BB of DGK ingingen niet heeft kunnen weerhouden.
Hij zit er voor de centen, maar zijn über ego zit hem al 800.000 euro in de weg....quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat hem 1000 euro kosten als hij Jaap eerder dumpt als Claire. Hij zit daar voor de centen, de rest interreseert hem geen ruk
ben ik met je eens,je kan hooguit advies geven of raad,maar daarna houd het ook opquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vriend geef je advies, als dat advies vervolgens wordt aangenomen en niet wordt opgevolgd houdt het toch op? Of moet je dan met geweld je vrienden weerhouden van iets waar jij het niet mee eens bent?
Dat hebben we inderdaad gezien ja, die kerel is vaak genoeg op alle 4 de streams tegelijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
H: oke, morgen doen we een stukje over B&A, doe je mee?
R: ik doe met alles mee
Ja dat vervelende eten ook, een bak chips naast de pjioeter kan toch ook?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Er werd gewoon ontopic gepost. Als dat niet in jullie straatje past, is dat nog geen reden om op deze manier te reageren.
Gert is nu weer net weg zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |