quote:
Was dat maar waar, dit gaat maar door en door. Ik ben niet anders gewend van die kut Kubatzen/Fintelman.quote:
dat heeft geen nek dat is gelijk op dr schouders gezet.quote:
Is van Dennis hoor,heeft ze zelf gezien op de echoquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie zit er bij Naad in de buik? Een kleine van Luc of van Dennis
Al piekhaartjes met Murrays?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is van Dennis hoor,heeft ze zelf gezien op de echo
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meatheadquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie plannen van Jaap en Huub, maar het gaat hem niet worden ........
Net als in de natuurquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar komt Huub....los op Ricardo.....hij pakt de zwakste......
Bezoek van Brian en de release party verkloten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kun je ons ff updaten ik zat bij netty meathead
ssssssssssssssst maak netty niet wijzerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Is Netty nog steeds happy met de relaasie van zoonlief met snollief?
En, als dit kapsel (...) een fortuin heeft gekost, zou ik die kapper voor twee fortuinen aanklagen.
Ja dat weet ik. Ik heb toevallig ook gekeken en geluisterd vrijdag avond. Theoretische zit het allemaal wel goed in elkaar, maar in de praktijk zal dit altijd anders gaan. Dat wil niet zeggen dat ik het niet een goed idee vind dat Bart zijn ervaringen komt vertellen. Alleen begrijp ik niet dat Bart zijn vrienden, voordat ze BB of DGK ingingen niet heeft kunnen weerhouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:15 schreef Desii het volgende:
[..]
weet jij wel waarom Bart in de kooi komt????
Heeft niets met het spel te maken... hij komt daar om de bewoners zo soepel mogelijk terug in het "normale maatschappelijk" leven te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |