abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57886472
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:

Gelukkig is niet iedereen zo volgzaam.
en gelukkig is ook niet iedereen zo self absorbed
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_57886500
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:53 schreef Deliah het volgende:
Net als die mannen die altijd sacherijnig voor of in kledingwinkels e.d. staan. Waarom blijven ze niet gewoon thuis of gaan iets doen wat ze wel leuk vinden. Belachelijk dat ze mee moeten omdat zij zo graag gezellig met het hele gezin wil gaan winkelen.
ja dat is ook gaar. je hebt vast andere dingne die wel leuk zijn om samen te doen
pi_57886512
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
Ok, ik zal het nu uitmaken.

Kalender werkt, heb 2 jaar gegevens geïmporteerd vanuit Outlook. Nu even testen. Bedankt voor de tip
  maandag 7 april 2008 @ 12:12:24 #204
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57886596
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat heeft dat er nu mee te maken? waarom ga je een relatie aan als je dag in dag uit je eigen zin wil doen? waar is dan het commitment?
ja je moet het zelf weten hoor als je er gelukkig van wordt te doen waar je geen zin in hebt.

Ik wil inderdaad het liefst dag in dag uit mijn eigen zin doen. Dat wil helemaal niet zeggen dat er geen commitment is. Dingen samen doen en een band met elkaar hebben gaan heel goed samen met doen waar je zin in hebt. Sociale verplichtingen staan voor mij geheel los van de relatie die je met je wederhelft hebt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_57886641
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat heeft dat er nu mee te maken? waarom ga je een relatie aan als je dag in dag uit je eigen zin wil doen? waar is dan het commitment?
Joh dit topic heeft helemaal niks te maken met dag in dag uit je eigen zin doen. Lees het even door en probeer het dan nog een keer zou ik zeggen.

De meesten hier zijn best bereid om af en toe iets te doen dat zij niet leuk vinden maar hun partner wel, maar dan willen we het wel op tijd weten en niet op het allerlaatste moment terwijl we zelf al andere plannen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57886715
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik gebruik(te) Outlook, maar ga denk ik overstappen naar Google Docs (Agenda) n.a.v. jouw posting. Had mezelf er nog nooit in verdiept maar merk nu dat het wel handig kan zijn in ons huishouden. Moet alleen nog even uitzoeken of ik het kan synchroniseren met Outlook ivm mijn GSM en PDA.
Heeft Google een mooi programmaatje voor Google Calendar Sync
  maandag 7 april 2008 @ 12:21:52 #207
30252 Soempie
Procreating
pi_57886775
Hij heeft het twee maanden van te voren al aangegeven. Op dat moment deel je ook de 'verantwoordelijkheid' om die afspraak te onthouden, in mijn ogen. Jij bent ten slotte ook uitgenodigd. Dat die datum vergeten wordt is dus ook een beetje jouw 'fout'. Op het laatste moment afhaken is dan in mijn ogen wel raar. Je had zelf ook aan je vriend kunnen vragen: 'goh, wanneer was dat etentje ook alweer? Even in m'n agenda zetten.'

Jij hebt er moeite mee als kort van te voren je planning door anderen wordt ingevuld. In dit geval had hij het al ruim van te voren gemeld, als je van jezelf weet dat je zo in elkaar steekt, zorg er dan voor dat je zulke dingen opschrijft. Of zeg gewoon op het moment dat je de uitnodiging krijgt dat je geen zin hebt in een etentje met zijn vrienden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57886940
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
Ik moet het anders formuleren denk..het heeft te maken met voorspelbaarheid.
Als alles voorspelbaar is, dan kan ik meebuigen. Als er dan iets 'plotseling' verandert, dan steekt er een soort storm op.

Op uitjes bij mensen die ik niet al te goed ken, moet ik me echt voorbereiden. Dat zal ongetwijfeld ontzettend kneuzerig klinken, maar ik vind het echt vervelend.

Waarmee ik dus niet zeg dat ik niet van mensen houd. Waarom ik ook zijn 'anti-sociaal' niet begrijp.
Herkenbaar Ik moet me voorbereiden op dingen (zeker als ik anderen niet of nauwelijks ken) anders kost het mezelf veel te veel energie en ben ik helemaal leeg aan de einde van de avond .

Dat heeft idd niets met niet van mensen houden te maken, zijn twee heel verschillende dingen... ik heb gewoon soms wat tijd nodig, dat is alles.

Als ik alles helemaal gepland hebt en er komt iets tussen/gaat iets niet door of whatever dan moet ik echt ff rustig omschakelen en waar sommige dat in twee tellen doen heb ik er echt ff de tijd voor nodig...

Dat uit zich bijvoorbeeld dan meer in , kont tegen de krib, zorgen maken, het niet meer overzien en me druk maken om van alles en nog wat en dan toch wrs meegaan want in die tijd dat ik zo ben ik denk ik, aan het omschakelen ... Als ik van alles gepland heb voor het eten en om 18 uur belt Rtificial dat het later wordt ben ik helemaal van slag... (en niet zo vriendelijk ) terwijl ik, als het bijvoorbeeld om een werkcrisis gaat, het wél begrijp.. dat is het niet... tis gewoon het plan wat ineens anders is... en ik het dan gewoon even niet weet..

Ik ben dol op sociale dingen (heerlijk leuke mensen om je heen), maar tegelijkertijd ook zo inflexibel als de neten (vooral als ik moe ben bijvoorbeeld) dus ik ben een echte planner... En niet alleen met sociale dingen, met veel meer dingen en waar sommigen dat gruwelijk vinden vind ik het lekker duidelijk...

Ik ben ook altijd een lijstjes mens geweest De horror voor andere mensen, ik vind het plezanter.

ieder zijn of haar ding toch?

oh en:
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

M'n vader komt bijvoorbeeld altijd te laat, en ik raak daar altijd vreselijk gefrustreerd van. Als we om 12 uur afspreken, dan zit ik vanaf 12 uur op hem te wachten (ookal weet ik dat ik dat niet moet doen en gewoon iets anders moet ondernemen). Het zou voor mij en mijn rigiditeit fijner zijn om geen afspraken meer met hem te maken. Maar ik vind het belangrijk om een relatie met m'n vader te hebben, en dus slik ik het. Ik wil mijn inflexibiliteit de belangrijke dingen in m'n leven niet laten vergallen.
Mijn zus (bijvoorbeeld) komt altijd te laat! Ikzelf ben een walgelijke scherpe op-tijd-komer.. en kan me dus ook vre-se-lijk druk maken om mensen die altijd te laat komen... Ik vind het respectloos, dom (zo moeilijk is op tijd weggaan niet) en getuigen van laksheid...

mááárrr tis wel mijn zussie.. en hoewel ik er wel eens iets wat gezegd heb hoor, laat ik het tegenwoordig maar een beetje want omdat ik zo star ben ( 12 uur IS 12 uur) is het natuurlijk niet zo dat de rest van de wereld zo denkt dat besef ik me heus wel... en bovendien is het me geen ruzie waard...

Ik ijsbeer gewoon een rondje extra.. en mopper nog wat.

Je zal mij er alleen zelden op betrappen dat ik te laat ben, ga altijd ruim op tijd weg (en gelukkig is mijn man ook zo (nou ja niet rigide erin want hij kan zich ook heeeel makkelijk neerleggen bij dingen en maakt zich zelden druk) maar wel graag op tijd dus das een mooie match

(en idd als er nú gebeld wordt dat vanmiddag om twee uur iemand op de stoep staat is iemand van harte welkom! maar dan moet ik wel idd als een razende roelinda mijn huis door)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 12:37:03 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57887066
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heeft Google een mooi programmaatje voor Google Calendar Sync
Tof, eens kijken of het hier ook werkt.
En eer wie ere toekomt, Leonieke kwam met het fantastische idee!
  maandag 7 april 2008 @ 12:40:13 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57887143
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft het twee maanden van te voren al aangegeven. Op dat moment deel je ook de 'verantwoordelijkheid' om die afspraak te onthouden, in mijn ogen. Jij bent ten slotte ook uitgenodigd. Dat die datum vergeten wordt is dus ook een beetje jouw 'fout'. Op het laatste moment afhaken is dan in mijn ogen wel raar. Je had zelf ook aan je vriend kunnen vragen: 'goh, wanneer was dat etentje ook alweer? Even in m'n agenda zetten.'

Jij hebt er moeite mee als kort van te voren je planning door anderen wordt ingevuld. In dit geval had hij het al ruim van te voren gemeld, als je van jezelf weet dat je zo in elkaar steekt, zorg er dan voor dat je zulke dingen opschrijft. Of zeg gewoon op het moment dat je de uitnodiging krijgt dat je geen zin hebt in een etentje met zijn vrienden.
Niks ervan. Zijn vrienden, zijn uitnodiging, zijn verantwoordelijkheid. Bovendien heb ik 2 maanden geleden niet gezegd of ik wel of niet aanwezig wilde zijn.
Ik ben natuurlijk zijn secretaresse niet. Ik ben al zijn personal chef, zijn huishoudster, zijn minnares en zijn vriendin. Verantwoordelijkheden genoeg.
  maandag 7 april 2008 @ 12:43:07 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_57887198
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks ervan. Zijn vrienden, zijn uitnodiging, zijn verantwoordelijkheid. Bovendien heb ik 2 maanden geleden niet gezegd of ik wel of niet aanwezig wilde zijn.
Ik ben natuurlijk zijn secretaresse niet. Ik ben al zijn personal chef, zijn huishoudster, zijn minnares en zijn vriendin. Verantwoordelijkheden genoeg.
Ze hebben jou ook meegevraagd, dus is het ook jouw uitnodiging.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57887211
Klinkt meer alsof jij moeite hebt jezelf sociaal op te stellen DarkElf...
pi_57887224
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Wist je het 2 maanden geleden nu wel of niet? Zo ja -> ook eigen verantwoording nemen, niet afschuiven.
Zo nee? Vriendlief`s verantwoording.
pi_57887236
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Klinkt meer alsof jij moeite hebt jezelf sociaal op te stellen DarkElf...
vind ik niet

Ik ben gewoon in eerste instantie wat inflexibel en het duurt wat langer om mezelf aan een nieuw plan aan te passen... that's all.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 april 2008 @ 12:46:36 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_57887256
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wist je het 2 maanden geleden nu wel of niet? Zo ja -> ook eigen verantwoording nemen, niet afschuiven.
Dat dus. En aan het begin van het topic staat dat het SHE 2 maanden geleden is meegedeeld.
pi_57887310
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een beetje
Ik zelf weet bijvoorbeeld dat ik moeite heb met dingen op het laatste moment doen Dus zorg ik dat ik ze in iedergaval zeker niet vergeet! Dan kan ik hem nog eens er op aanspreken (naja dat bedoel ik niet als in met zo'n vingertje maar meer zo van weet je nog dat we zaterdag naar sjaakie en truus gaan? En dan is hij van owja!)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 april 2008 @ 12:49:45 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57887316
Fijn dat jullie dat 'vinden' , maar ik vind van niet. En aangezien ik nog altijd zelf bepaal wat ik wel of niet doe, zijn we in deze ook snel uitgediscussieerd.
Daarbij, als jullie goed gelezen hadden, dan had je begrepen dat mijn vriend beweerde het 2 maanden geleden tegen mij geroepen te hebben, maar mij staat er niets van bij.
pi_57887347
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vind ik niet

Ik ben gewoon in eerste instantie wat inflexibel en het duurt wat langer om mezelf aan een nieuw plan aan te passen... that's all.

Vind ik ook
Ik herken mezelf wel in je post
Als vriendlief opeens vertraging heeft of zo ben ik ook zo van mopper mopper eten word koud mopper mopper veel werk mopper mopper
Maar dat doe ik dan wel tegen de muur en niet tegen hem Want ik weet dat het gewoon een dingetje van mij is en hij ook echt geen invloed heeft op die trein haha
Als ie iets zelf 'in de war' stuurt dan mopper ik ook wel even op hem maar als ik dan ff heb kunnen mopperen dan ben ik er daarna ook weer klaar voor zeg maar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 april 2008 @ 12:52:39 #219
30252 Soempie
Procreating
pi_57887371
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Fijn dat jullie dat 'vinden' , maar ik vind van niet. En aangezien ik nog altijd zelf bepaal wat ik wel of niet doe, zijn we in deze ook snel uitgediscussieerd.

Waarom open je dan een topic?
pi_57887400
@ rhubarbje: Jij snapt het..

tis niet dat ik compleet een wrak wordt die zichzelf huilend naar bed sleept ofzo
ik ben wat expressief en als dat voor bij is, is er niets aan de hand en ga ik gewoon lekker verder met leven en liefhebben Want als er iets is wat ik snap is het wel dat "hij" het niet expres doet dus tis puur ff omschakelen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57887401
Wij gaan allebei lekker onze eigen gang.
Hij hoeft echt niet mee naar familiedingen, al gaat hij soms wel uit verplichting (kerst enzo), en naar mijn vrienden ga ik meestal alleen. Ga ook apart met mijn vrienden en met hem op vakantie.
Ohja en hij gaat met grote tegenzin mee met een familieweekend, maar ik heb wel gezegd dat hij van mij ook thuis mag blijven.

Ik krijg wel vaak te horen van waar hij is, 'is hij er niet bij?' en dan zeg ik gewoon 'nee, die is lekker thuis'. Klaar.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 7 april 2008 @ 12:55:40 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57887430
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Waarom open je dan een topic?
Niet om mij door anderen te laten voorschrijven wat mijn verantwoordelijkheden zijn.
Jij wel?
pi_57887437
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Daarbij, als jullie goed gelezen hadden, dan had je begrepen dat mijn vriend beweerde het 2 maanden geleden tegen mij geroepen te hebben, maar mij staat er niets van bij.
Leuk, discussies met jou voeren
Dus omdat jij niet meer kan herinneren dat hij het tegen jou gezegd heeft is hij fout?
pi_57887464
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet om mij door anderen te laten voorschrijven wat mijn verantwoordelijkheden zijn.
Jij wel?
Doe dan in godsnaam niet zo zielig, kleinzerig en aanstellerig door hier om confirmatie van je eigen gedachtes te smeken.
  maandag 7 april 2008 @ 13:00:28 #225
30252 Soempie
Procreating
pi_57887536
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij wel?
Ik schrijf je niks voor, ik geef mijn mening over de situatie. Dat is precies waar je om vroeg toen je dit topic opende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')