als ik een ban krijg heb ik binnen 24 uur een nieuw account denk je dat deze me dan nog boeit?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:55 schreef gronk het volgende:
[..]
En je password wordt na afloop van je ban omgezet in een toepasselijke reminder. Iets arabisch, ofzo.
Die kloon ben je dan meteen kwijt en je ban wordt voor elke kloon verlengd met een week. Just FYI.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik een ban krijg heb ik binnen 24 uur een nieuw account denk je dat deze me dan nog boeit?
en hoe dacht je erachter te komen dat ik het benquote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kloon ben je dan meteen kwijt en je ban wordt voor elke kloon verlengd met een week. Just FYI.
waarom? heb niks fout gedaanquote:
In principe houden we dit aan:quote:Op woensdag 9 april 2008 21:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe dacht je erachter te komen dat ik het benander IP andere mail account en beetje low profile houden... zou het knap van je vinden
![]()
maare hoe zit dat precies met bans? want dat was mijn vraag
dank je... ik mag ervanuit gaan dat een 1e ban na ruim 4 jaar een standaard ban zal zijn. 48 uur zonder fok overleef ik welquote:Op woensdag 9 april 2008 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe houden we dit aan:
1e ban - 48 uur (proeftijd 1 maand)
2e ban - 1 week (proeftijd 3 maand)
3e ban - 1 maand (proeftijd 6 maand)
4e ban - minimaal 1 maand (proeftijd 9 maand)
5e ban - voor onbepaalde tijd
Maar we behouden ons het recht voor hier vanaf te wijken.
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon nu al aanvragen. Hoef je er ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:26 schreef GewoneMan het volgende:
dank je... ik mag ervanuit gaan dat een 1e ban na ruim 4 jaar een standaard ban zal zijn. 48 uur zonder fok overleef ik wel
weet ik veel, behalve dat je dit topic vol zit te trollen ken ik je verder nietquote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom? heb niks fout gedaanheb wat feiten geconstateerd
nee als ik hem krijg wil ik hem verdiend hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon nu al aanvragen. Hoef je er ook niet op te wachten.
er is een verschil tussen kritiek hebben en trollenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, behalve dat je dit topic vol zit te trollen ken ik je verder niet
maar dat bedoelde ik niet
jij zegt dat je als je je als je gebanned wordt low profile gaat houden ... als je dat zo gemakkelijk afgaat dan kun je zo'n ban toch voorkomen lijkt me?
ja daarom zeg ik bewust dat je het topic vol zit te trollen en niet dat je het vol zit te kritieken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er is een verschil tussen kritiek hebben en trollen
Jij misschienquote:Op woensdag 9 april 2008 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe houden we dit aan:
1e ban - 48 uur (proeftijd 1 maand)
2e ban - 1 week (proeftijd 3 maand)
3e ban - 1 maand (proeftijd 6 maand)
4e ban - minimaal 1 maand (proeftijd 9 maand)
5e ban - voor onbepaalde tijd
Maar we behouden ons het recht voor hier vanaf te wijken.
Dus, om het even plat te zeggen, dat modden en deleten van bashtopics doen we niet alleen omdat we dat onze persoonlijke hobby isquote:Artikel 137c
1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
ze kunnen me niks maken ik post enkel feiten en mijn persoonlijke meningquote:Op woensdag 9 april 2008 22:09 schreef gronk het volgende:
Sigme postte in MDI: christenbeledigende nu.nl column strafbaar nog een aardige reminder:
[..]
Dus, om het even plat te zeggen, dat modden en deleten van bashtopics doen we niet alleen omdat we dat onze persoonlijke hobby is, we doen het ook voor jullie eigen bestwil. Tenzij je graag post krijgt van het MDI.
Doe die discussie dan maar daar, en niet hier.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze kunnen me niks maken ik post enkel feiten en mijn persoonlijke meningen dat schijnt te mogen in het vrije nederland
Uit de Policy:quote:Op woensdag 9 april 2008 22:18 schreef Caesu het volgende:
ik krijg graag post van het MDI.
maar ze hebben m'n postadres niet.
En dat geldt natuurlijk ook voor IP-addressen. 't is natuurlijk allemaal redelijk extreem, maar accidents happen, en ik denk dat niemand op fok! d'r op zit te wachten dat zoiets eens gebeurd. En je snapt natuurlijk zelf ook wel dat je wel in kunt pakken op het moment dat je met naam en toenaam op de frontpage van nu.nl komt voor zoiets.quote:Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist. Wel kunnen we besluiten je provider op de hoogte te stellen als je je grof misdraagt. Lees ook de disclaimer met betrekking tot statistieken en advertising.
Wat jij wilt, joh. Ik wilde je d'r alleen even aan herinneren dat er wel degelijk consequenties kunnen zitten buiten fok! voor postings die je hier plaatst.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Caesu het volgende:
ook al stuur je een ip-adres naar het MDI, het zal toch via een rechter moeten als ze een postadres willen hebben.
dat weerspreek ik toch ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat jij wilt, joh. Ik wilde je d'r alleen even aan herinneren dat er wel degelijk consequenties kunnen zitten buiten fok! voor postings die je hier plaatst.
Ik eis helemaal niet dat mensen neutraal gaan posten. Ik eis alleen het recht om mensen te mogen wijzen op hypocriet gedrag. Ik start overigens vrij weinig topics, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:52 schreef gronk het volgende:
En ik vind 't een nogal dubieuze eis om van de Meki's, super7fighters en nog wat andere luitjes te gaan eisen dat ze 'neutraal' moeten gaan posten, terwijl jij, Gewoneman, __Saviour__ en nog zo wat anderen ook geen topics starten of reacties plaatsen waarbij je kritisch bent op je eigen cultuur.
Ik vind het een slechte zaak dat jij als moderator users van dit forum "malloten" noemt, nog in het midden gelaten of zoalshetis, Meki en ik ook tot de malloten worden gerekend. Je zou als moderator op z'n minst zelf het goede voorbeeld kunnen geven.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:04 schreef sp3c het volgende:
wat stel je dan voor ... Meki dwingen topics over slechte moslims te posten?
dat slaat helemaal nergens op, trouwens zo snel is het kereltje helemaal niet
en als je hem op zijn hypocrisie wil wijsen dan moeten je dat in een topic doen waar hij daadwerkelijk hypocriet is maar niet als een randdebiel op usernames ipv topics gaan lopen reageren ... dat geld voor jouw, dat geld voor zoalshetis en dat geld voor Meki en al die andere malloten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |