abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 18:04:12 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57938762
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het probleem met Fok is echter dat de selectieve verontwaardiging van lieden als Super7fighter en Meki ruimschoots wordt gefaciliteerd en dat ze hele reeksen topics openen. Zoals ik laatst al aangaf in het topic over de dominee die meisjes fotografeerde: zou Super7figher het ook hebben geopend als het om een imam ging? Nee, ik denk het niet. Sterker nog: ik weet het wel zeker.

En is het dan onterecht om een dusdanig hypocriete user te wijzen op de gedragingen van zijn heilige profeet? Sorry, maar ik zie overeenkomsten, het spijt me. Maar kennelijk mag je een mede-user op dit forum niet op hypocriet gedrag wijzen, zo gauw het gaat om een moslim? Dat is dus één van mijn bezwaren en waarom ik vind dat er met twee maten wordt gemeten. Waarom WEL faciliteren dat de Meki's en Super7fighers van Fok hun selectieve verontwaardigen te kust en te keur tentoonspreiden en NIET dat iemand ze op hun hypocrisie wijst?
wat stel je dan voor ... Meki dwingen topics over slechte moslims te posten?
dat slaat helemaal nergens op, trouwens zo snel is het kereltje helemaal niet

en als je hem op zijn hypocrisie wil wijsen dan moeten je dat in een topic doen waar hij daadwerkelijk hypocriet is maar niet als een randdebiel op usernames ipv topics gaan lopen reageren ... dat geld voor jouw, dat geld voor zoalshetis en dat geld voor Meki en al die andere malloten ook

ik snap niet waarom dit allemaal zo moeilijk is
quote:
Natuurlijk, het moet niet je insteek zijn om elk topic te gaan verzieken met dergelijke opmerkingen, maar je moet zo nu en dan toch nog wel kunnen zeggen wat je vindt? Iemand wijzen op gedragingen van diens profeet (vastgelegd in Koran en bijbehorende geschriften) is wat anders dan ongefundeerd discrimineren.
wie heeft het nu weer over discrimineren ...

het is flamebait, er komt geen enkele zinnige reactie op, meneer probeert gewoon dat topic te verkloten omdat super7fighter het heeft gestart ongeacht waar het over gaat en dat lijkt me niet de bedoeling, ook niet als het maar zo nu en dan gebeurt
quote:
Een eerlijker, rechtlijniger beleid zou echt wenselijk zijn.
hoezo eerlijker en rechtlijniger???

als Meki en Super7fighter als een dolle stier zitten te posten dan doe ik er ook wat aan als ik het zie gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 09-04-2008 18:40:44 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:10:33 #127
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57938892
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:55 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het ging mij niet om zijn achtergrond (ik nam gewoon de titel van het artikel uit het AD over), maar over de belachelijk lage straffen. Zoals ik reeds al vaker heb gezegd, ben ik voor keihard straffen, ongeacht de afkomst of achtergrond van de dader (als je wil kan ik je gewoon citaten uit het verleden tonen als bewijs voor mijn bewering).
En daar kan ik zelfs nog ver in mee komen. En dan wordt het strontvervelend als een dergelijke strafbare zaak wordt ondergesneeuwd met kwalijke persoonlijke alsook religieus getinte aanvallen.
Moeten we alles door een bril gaan bekijken wie de TS en zijn achtergrond is. Ik mag hopen van niet. Het is eerder de voortzetting van de toon/discussie in het topic.
S7F heeft die fout in het verleden verscheidene keren gemaakt... is ook tegen wat bans aangelopen. Maar juist specifiek in dit topic zie ik het probleem niet.

Het moge duidelijk zijn... dat we achter de schermen e.e.a. een beetje spuugzat beginnen te worden. In [NWS-FB] gaan we er in ieder geval geen extra voedingsbodem aan geven. Heb je problemen met de moderatie.... leuk... blijf je zeiken om te zeiken dan mag je opbokken. Je mag het proberen in [FB] maar hier gaan we ons bezig houden met andere problemen. Hoe de lat ook leggen hij ligt altijd verkeerd in 'the eye of the beholder'. We zijn er een beetje klaar mee en het probleem is bekend.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:11:52 #128
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_57938924
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, onderbouwde kritiek mag in topics die daar aanleiding toe geven. Simpel gebash niet, en de Koran bij een topic over een pedofiele leraar halen vinden we die specifieke discussie ook niet ten goede komen en staan we dus ook niet toe. Zo moeilijk is het toch niet
* StateOfMind mompelt iets over meki...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:13:50 #129
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57938963
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
In de jaren dat ik op Fok! kom is er niet 1 moderator die kan tippen aan zijn misplaatste zelfingenomen partijdigheid.

Ze houdt van me.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57939139
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

En daar kan ik zelfs nog ver in mee komen. En dan wordt het strontvervelend als een dergelijke strafbare zaak wordt ondergesneeuwd met kwalijke persoonlijke alsook religieus getinte aanvallen.
Moeten we alles door een bril gaan bekijken wie de TS en zijn achtergrond is. Ik mag hopen van niet. Het is eerder de voortzetting van de toon/discussie in het topic.
S7F heeft die fout in het verleden verscheidene keren gemaakt... is ook tegen wat bans aangelopen. Maar juist specifiek in dit topic zie ik het probleem niet.

Het moge duidelijk zijn... dat we achter de schermen e.e.a. een beetje spuugzat beginnen te worden. In [NWS-FB] gaan we er in ieder geval geen extra voedingsbodem aan geven. Heb je problemen met de moderatie.... leuk... blijf je zeiken om te zeiken dan mag je opbokken. Je mag het proberen in [FB] maar hier gaan we ons bezig houden met andere problemen. Hoe de lat ook leggen hij ligt altijd verkeerd in 'the eye of the beholder'. We zijn er een beetje klaar mee en het probleem is bekend.
1 fucking vraag die zeer relevant is! dat is heeeeeeeeeeeeel wat anders als ondersneeuwen jezus hoe vaak moet ik dat nog uitleggen. zijn alle mods zo ongeloofelijk achterlijk of alleen degene in NWS
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:24:59 #131
89730 Drugshond
pi_57939182
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

1 fucking vraag die zeer relevant is! dat is heeeeeeeeeeeeel wat anders als ondersneeuwen jezus hoe vaak moet ik dat nog uitleggen. zijn alle mods zo ongeloofelijk achterlijk of alleen degene in NWS
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 18:48:56 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57939725
makkelijker voor ons
pi_57939804
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef sp3c het volgende:
makkelijker voor ons
Vraag me serrieus af waarom je dan moderator wilt zijn als je toch geen donder hoeft te doen.
pi_57939895
Deze discussie was toch afgelopen en mocht niet meer? Gaan jullie stiekem toch gewoon verder
pi_57940210
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vraag me serrieus af waarom je dan moderator wilt zijn als je toch geen donder hoeft te doen.
ze geilen op de extra knopjes en het blauwe kleurtje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 19:12:01 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57940286
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

als ik dronken ben kan ik heel hard lachen om gespeelde verontwaardiging
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 19:12:42 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57940304
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef SCH het volgende:
Deze discussie was toch afgelopen en mocht niet meer? Gaan jullie stiekem toch gewoon verder
nee dit is de volgende alweer
pi_57940374
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dit is de volgende alweer
Aha, mag ik meedoen?

Waar gaatut over?
pi_57940561
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Aha, mag ik meedoen?

Waar gaatut over?
zelfde onderwerp mods die baggeren
pi_57940668
quote:
zijn alle mods zo ongeloofelijk achterlijk of alleen degene in NWS
Alleen in NWS. In andere subfora luisteren ze wel naar kritiek van hun users.

pi_57940762
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef NED het volgende:

[..]

Alleen in NWS. In andere subfora luisteren ze wel naar kritiek van hun users.

hmmm vreemd dat ze voor NWS dan alleen een stelletje incompetente dwazen kunnen krijgen en ronduit treurig dat niet 1 FAer er wat aan doet
  woensdag 9 april 2008 @ 19:34:15 #142
89730 Drugshond
pi_57940813
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hmmm vreemd dat ze voor NWS dan alleen een stelletje incompetente dwazen kunnen krijgen en ronduit treurig dat niet 1 FAer er wat aan doet
Lees de reakties van Remlof [FB-NWS] en Dagonet [FB] eens terug.
pi_57940935
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Lees de reakties van Remlof [FB-NWS] en Dagonet [FB] eens terug.
zoals ik zei incompetent
pi_57941124
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zelfde onderwerp mods die baggeren
Ja, omdat jij nog steeds mag posten.
pi_57941160
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, omdat jij nog steeds mag posten.
ik geef mijn mening en ik ben het niet eens met een beslissing van een mod. daar is niks mis mee

maar je vind ze dus ook incompetent
  woensdag 9 april 2008 @ 19:54:16 #146
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57941300
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:37 schreef gronk het volgende:
Nieuwe nieuwe policy: we willen het graag leuk houden in NWS, dus dit soort topics worden de komende tijd met extra veel zorg geslot. Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima. Bashtopics, of het standaard ' nee gij katholieken/moslims/dierenliefhebbers/pindakaaseters zijt goed bezig' -- slotje.
Is hier een MED-je van?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_57941639
wat betreft bans

stel ik word ooit gebanned (nog nooit gebeurd uiteraard ) is dat de 1e keer een standaard periode? en is het op account IP adres of beiden? mag je nog wel lezen?

ben ik weleens benieuwd naar iets zegt me dat ik nog weleens een ban kon scoren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 20:35:38 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57942353
de fokploeg komt naar je huis om al je computers te mollen
pi_57942530
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef sp3c het volgende:
wat een agressie

kan je ook nog serieus reageren op mn vraag? of vraag ik dan teveel
  woensdag 9 april 2008 @ 20:55:07 #150
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57942817
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef sp3c het volgende:
En je password wordt na afloop van je ban omgezet in een toepasselijke reminder. Iets arabisch, ofzo.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')