And he did.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Kiss my ass
farmer with tooth pain?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
And he did.
Rat is smiling like a hyena in pain
Thank you so much! Now I finally can ROFLOL!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef PeterNB het volgende:
He said that Amanda should be shot on again, her somaniest glass has been
worked again to the inside............but yes...........she can sleep out till tomorrow 16 hours
and then she can get on the drink again...
Yes, it's getting somewhat embarrasing. Fist Amanda is showing that she can move her tits, the Duke grabbing her tits and now he's giving her a kiss on her ass.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Kiss my ass
I've got some chicken wings in the oven. Want some too ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
Right!
First they make me drink too much.
Now I'm getting horny hungry too
That's okay, honey! Mi tits, su tits!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
I grab your tits and hos you through the cos.... (i am only protecting you offcourse)
We're not called Fok! anymore, from now on it's NoLifequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
WTF is going on here? John has sold his fuckin' Golden Cage to the US and Danny has sold Fok to the same company and anyone who has the guts to post in Dutch gets a ban![]()
only jokeanderwise off course!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Yes yes, it's just a matter of time before we do the polonaise and grab each others tits and we are going to hos like it was our first time.
i thought they will change is to Neuk! next week. Because fok! looks to much like Fuckquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
We're not called Fok! anymore, from now on it's NoLife
I am flabberguested.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:28 schreef Flabberguest het volgende:
Yvonne of Noekje ben je dr nog, moet nummer 3488 zijn :-)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
i thought they will change is to Neuk! next week. Because fok! looks to much like Fuck
Yes baby, I got it. Thank you so much and may God bless your good heart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:28 schreef Flabberguest het volgende:
Yvonne of Noekje ben je dr nog, moet nummer 3488 zijn :-)
Then it should be Breed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
i thought they will change is to Neuk! next week. Because fok! looks to much like Fuck
I'm allready warming up a left over wrap.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
I've got some chicken wings in the oven. Want some too ?
Oh My God, the trashiest ho of them all is really gonna show here skills on the pole? In her almost nudie?quote:
Did you listen to the music dear?quote:
Who is fistin' Amanda?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yes, it's getting somewhat embarrasing. Fist Amanda is showing that she can move her tits, the Duke grabbing her tits and now he's giving her a kiss on her ass.
Ow, and a cream on top, they're going to poledance
Go your gangquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef fredfik het volgende:
kan het ook in het nederlands?
zo goed is m,n engels niet
Ofcourse, we begrijpen both.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef fredfik het volgende:
Get used to it. Next week we get American users tooquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef fredfik het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:35 schreef Ziet het volgende:
amanda is going to cheerlead!
I need a drink!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
The little slut is going to seduce the DUKE with some saxxay poledance.
I need another drink.quote:
She hasn't looked at her hair yetquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
Woman looks in Amanda's closet: OMG what a mess
Let's get drunk, just like Amanda. When I'm totally waisted I'm going to the firebrigade and hang in there pole.quote:
Ze zou er eens onder moeten kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
She hasn't looked at her hair yet![]()
The dead guinea pig on her head you mean ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
She hasn't looked at her hair yet![]()
And Brian is going to play a cardgame on the computer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
She is so graceful![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's amazing, they seem to have a life of their ownquote:
Yup, and she just learned Amanda and Claire how to do it too....quote:
What do you think, we go all the way. I don't like Duke.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef noekje het volgende:
Let's get drunk, just like Amanda. When I'm totally waisted I'm going to the firebrigade and hang in there pole.
When I'm nearly passed out, I'm going to the beach and do a handstand. Are you with me?
Ricardo gave her the shirt that Palma described as "like the barwomen in (?) Bar wear"quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh My God, the trashiest ho of them all is really gonna show here skills on the pole? In her almost nudie?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
She is so graceful![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It stays belachelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
She is so graceful![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Looking at the pic beneath your comment, you're talkin' about the oldiewhore, I was referring to babywhore Amanda.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:44 schreef avonne het volgende:
Ricardo gave her the shirt that Palma described as "like the barwomen in (?) Bar wear"
Alright, thanks!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 april 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
Why do we have to write in English? What's the reason?
[/quote
You don't have to.
It's just because the whole Cage is Charcoal-English this night...
I think Mr. an Mrs. Duke are used to this kind of low life shit, don't you?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
Mr and Mrs Duke will be so glad tomorrow when they will be reading tomorrow in Fuck about there cadge adventure
So does Mrs. Duke. Time for a threesome.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
I think Mr. an Mrs. Duke are used to this kind of low life shit, don't you?
Yesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
Welbehaved is in the inside, never on the outside.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I am starting to suspect something..
and they seemed such a nice wellbehaved couple!
Yep, she's definately is. She's now grabbing for Jaap's balls....quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
Ach het is eens wat anders dan de dagelijkse keukentafel slabek gevechtenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
WTF echt! Fok deed het niet, ik slinger de streams aan, ik zie een of ander lijk paaldansen en Jaap is aan het strippen, Huub rent opgewonden rondjes en dat is er ook nog eens slagroom.
Ik kan het niet aan.
Mooi niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Amerikaanse heeft het nu gehad
Me too. I don't like terror Jaap like I used to do...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Amerikaanse heeft het nu gehad
Inderdaadquote:
Ja terror mag niet,maar een oud wijf met blote tieten is top.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
OMG, totally off-t, maar op ons aller RTL5-DGK zendertje gaat het over spuitende vrouwen![]()
Blijf lekker weg danquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik krab m'n ogen uit - alleen al op basis van de caps
Zie liever rondvliegende vuilnisbakken eigelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
Dit is leuk volgens Jaap???
Granny heeft siliconen.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Granny heeft ook harde nipples
Noekje... dat zijn siliconen. Wat ben je toch onschuldig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Ze draagt wel dezelfde tijgerprintjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:De ervaring telt.....ze beweegt een stuk zwoeler dan Amanda...
Stick a fork in her ass and turn her over, she is done"quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:De ervaring telt.....ze beweegt een stuk zwoeler dan Amanda...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Dit is een beginquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Gadver het draait toch altijd weer uit op vulgaire zooi.Een oud wijf die haar tieten laat zien,niet echt mijn ding.Vind echte terror toch leuker.
Relax het is chocoladevlaquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
maaruhh die bruine vlek op jaap zn dij?? (wat is dat..??? ) wat is dat voor ik vannacht badend in het zweet wakker schrik??
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt er nou tievie gemaakt voor doordeweeks tussen half acht en acht uur![]()
![]()
Ah, mooi! Je hoorde me niet zo goed?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje... dat zijn siliconen. Wat ben je toch onschuldig.
Nou snap ik je. Komt door de herrie.
Was dat maar waar,dan ging ik zeker voor Jaap bellen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een begin
Morgen hetzelfde alleen dan op Amanda.
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Sjokkalaaquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
maaruhh die bruine vlek op jaap zn dij?? (wat is dat..??? ) wat is dat voor ik vannacht badend in het zweet wakker schrik??
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
Wie? Rikwallo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die gast is zo dronken als een tor.....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef cindy10 het volgende:
je kan mij toch ook niet wijsmaken dat cora nu soppend naar de streams van haar hete vriendje zit te kijken?
Die heeft ze (net als Amanda) van Ricardo geleend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze draagt wel dezelfde tijgerprintjes
ze ruilde 1 bultje in ,voor 2 giga bulten,zoiets dus??quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
Ze vertelt net dat ze borstkanker had en daarna deze tetten heeft laten doen.
Begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En die rat moet weer nummers hebben van die opa.
Stom had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
Begrijp dat dan.
Opa kent de toekomstige afzetmarkt voor Amanda.
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ze ruilde 1 bultje in ,voor 2 giga bulten,zoiets dus??
Jawel ze zei dat daarvoor bijna niets had en de keuze had welke maat ze na de operatie kreegquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.
Echt wel, ze zei dat ze niets had voor haar operatie en implants wilde.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.
doe mij maar die grote uit de etalage dus....quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel ze zei dat daarvoor bijna niets had en de keuze had welke maat ze na de operatie kreeg
Prijs je gelukkig, dan heb je die van Jaap ook niet hoeven zienquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
Jammer dat m'n beeldscherm zo donker is, ik zie geen hol.
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullendquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
thanks daar gaat alsnog mn ongestoorde nachtje slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullend
Wij zagen wel een hol, maar of je daar nou zo blij van wordt ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
Ja ja, je was te snelquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef avonne het volgende:
Oke, Brian begint te spelen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullend
Ik hoor niks maar kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
pling ploeng scratch. Je kan zo horen wat Brian speelt ..
afrekenen in natura meisjequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
Amanda krijgt dus een Gibson voor Brian op de pof?
Dat is een behoorlijk kado...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lag dit buiten de lijn van jouw verwachtingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |