Noekje... dat zijn siliconen. Wat ben je toch onschuldig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Ze draagt wel dezelfde tijgerprintjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:De ervaring telt.....ze beweegt een stuk zwoeler dan Amanda...
Stick a fork in her ass and turn her over, she is done"quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:De ervaring telt.....ze beweegt een stuk zwoeler dan Amanda...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Dit is een beginquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Gadver het draait toch altijd weer uit op vulgaire zooi.Een oud wijf die haar tieten laat zien,niet echt mijn ding.Vind echte terror toch leuker.
Relax het is chocoladevlaquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
maaruhh die bruine vlek op jaap zn dij?? (wat is dat..??? ) wat is dat voor ik vannacht badend in het zweet wakker schrik??
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt er nou tievie gemaakt voor doordeweeks tussen half acht en acht uur![]()
![]()
Ah, mooi! Je hoorde me niet zo goed?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Noekje... dat zijn siliconen. Wat ben je toch onschuldig.
Nou snap ik je. Komt door de herrie.
Was dat maar waar,dan ging ik zeker voor Jaap bellen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een begin
Morgen hetzelfde alleen dan op Amanda.
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Sjokkalaaquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
maaruhh die bruine vlek op jaap zn dij?? (wat is dat..??? ) wat is dat voor ik vannacht badend in het zweet wakker schrik??
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:30 schreef cindy10 het volgende:
Wie? Rikwallo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die gast is zo dronken als een tor.....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:32 schreef cindy10 het volgende:
je kan mij toch ook niet wijsmaken dat cora nu soppend naar de streams van haar hete vriendje zit te kijken?
Die heeft ze (net als Amanda) van Ricardo geleend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze draagt wel dezelfde tijgerprintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |