So does Mrs. Duke. Time for a threesome.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
I think Mr. an Mrs. Duke are used to this kind of low life shit, don't you?
Yesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
Welbehaved is in the inside, never on the outside.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I am starting to suspect something..
and they seemed such a nice wellbehaved couple!
Yep, she's definately is. She's now grabbing for Jaap's balls....quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
Ach het is eens wat anders dan de dagelijkse keukentafel slabek gevechtenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Smash-it het volgende:
WTF echt! Fok deed het niet, ik slinger de streams aan, ik zie een of ander lijk paaldansen en Jaap is aan het strippen, Huub rent opgewonden rondjes en dat is er ook nog eens slagroom.
Ik kan het niet aan.
Mooi niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Amerikaanse heeft het nu gehad
Me too. I don't like terror Jaap like I used to do...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Amerikaanse heeft het nu gehad
Inderdaadquote:
Ja terror mag niet,maar een oud wijf met blote tieten is top.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
OMG, totally off-t, maar op ons aller RTL5-DGK zendertje gaat het over spuitende vrouwen![]()
Blijf lekker weg danquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik krab m'n ogen uit - alleen al op basis van de caps
Zie liever rondvliegende vuilnisbakken eigelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
Dit is leuk volgens Jaap???
Granny heeft siliconen.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Granny heeft ook harde nipples
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |