ze ruilde 1 bultje in ,voor 2 giga bulten,zoiets dus??quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
Ze vertelt net dat ze borstkanker had en daarna deze tetten heeft laten doen.
Begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En die rat moet weer nummers hebben van die opa.
Stom had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
Begrijp dat dan.
Opa kent de toekomstige afzetmarkt voor Amanda.
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ze ruilde 1 bultje in ,voor 2 giga bulten,zoiets dus??
Jawel ze zei dat daarvoor bijna niets had en de keuze had welke maat ze na de operatie kreegquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.
Echt wel, ze zei dat ze niets had voor haar operatie en implants wilde.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei niet of ze groter of kleiner waren dan the originals.
doe mij maar die grote uit de etalage dus....quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel ze zei dat daarvoor bijna niets had en de keuze had welke maat ze na de operatie kreeg
Prijs je gelukkig, dan heb je die van Jaap ook niet hoeven zienquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
Jammer dat m'n beeldscherm zo donker is, ik zie geen hol.
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullendquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
thanks daar gaat alsnog mn ongestoorde nachtje slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullend
Wij zagen wel een hol, maar of je daar nou zo blij van wordt ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef ruby het volgende:
Ja ja, je was te snelquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef avonne het volgende:
Oke, Brian begint te spelen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan staat Jaap bij jou nog voor de de camera. Zijn hol is inderdaad beeldvullend
Ik hoor niks maar kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
pling ploeng scratch. Je kan zo horen wat Brian speelt ..
afrekenen in natura meisjequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
Amanda krijgt dus een Gibson voor Brian op de pof?
Dat is een behoorlijk kado...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lag dit buiten de lijn van jouw verwachtingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |