En heb je wat te lezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:32 schreef Tally het volgende:
Komt in elk geval wel in my active topics voor
En te reageren!quote:
ik las het jaquote:
ikke nietquote:
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
gelukkig niet
heb daar echt nooit wat om gegeven, en als die valszingende take that
Jij hebt de kaartjes al wel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 5 april 2008 04:31 schreef mcDavid het volgende:
Nog geen druppel gekotst. [ afbeelding ].
Stel geen retorische vragenquote:
Hoiquote:
Ik durf alleszins toegeven dat ik fan was van Take That. Niet in de mate dat ik geweend heb bij hun split of wat dan ook, maar ik vond hun muziek wel goed in die tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?
Ah kom, 3 jaar nadat mijn vriend dat gedaan heeft, ben ik met hem getrouwdquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nah, leek me een beetje brutaal om gelijk te vragen of ze bleef slapen
Was jij 17 toen?quote:Op zaterdag 5 april 200811:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah kom, 3 jaar nadat mijn vriend dat gedaan heeft, ben ik met hem getrouwd
Was het maar zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Toen moest je nog kiezen uit de vele vriendjes natuurlijk
Show dat haar eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Kappertje en boodschappen gedaan
Straks naar het sportveld, zelf spelen en dan naar Bennebroek om een wedstrijd van ons eerste te zien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Ik ben nooit echt.. euh... gewild geweest eigenlijk toen ik nog naar school ging
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Kappertje en boodschappen gedaan
Straks naar het sportveld, zelf spelen en dan naar Bennebroek om een wedstrijd van ons eerste te zien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb jij nu wel een opleiding en werk je niet achter de kassa van de super
Ja, als bijbaantje, dat telt niet hequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
(ik heb wel altijd achter de kassa gewerkt als vakantiejob en tijdens mijn studies dus ervaring heb ik er wel mee
)
Ah, het is tekenend voor mij dat ik mijn twee echte vriendjes via internet heb gevonden zeker?
Herkenbaar, daarna ook niet overigensquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Ik ben nooit echt.. euh... gewild geweest eigenlijk toen ik nog naar school ging
Tekenend over hoe gewild ik wel niet was vroegerquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, als bijbaantje, dat telt niet he
Waarom is dat tekenend? Iedereen vind het toch op haar/zijn eigen manier
Oh jaquote:
Die hebben we lekker makkelijk gehoudenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zolang je de datum maar niet vergeet, is er geen ramp gebeurd hoor
Gast, jij hebt ten minste nog een jasquote:Op zaterdag 5 april 200811:40 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ben er weg van, rotweer, maar moet wat dingen doen
Ah, zeg eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben we lekker makkelijk gehouden
Jullie zijn 2x getrouwd?quote:Op zaterdag 5 april 200811:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, zeg eens![]()
Ik sla onze datums altijd door elkaar.. en dan vooral omdat mijn zus en de broer van mijn man ook allemaal rond dezelfde datums getrouwd zijn.
Zus: 8/07/06
Wij: 14/07/07
Wij: 04/08/06
Broer man: 08/08/03
En ik wil ze natuurlijk allemaal onthouden
En het is weer dom zo te zienquote:
Handig, dat zonnetje moet hier zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:26 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
Nu jij hier bent schijnt het zonnetje hier!
Moet je hier komen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handig, dat zonnetje moet hier zijn.
Hai qutie.
Met de museumtrein geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. T was leukzonde van het weer alleen
Bengel zit bij jou op[ schoot? En jij hebt niks beters te doen dan op één of ander ral internetforum posten?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:55 schreef qu63 het volgende:
Hier is het mooi weer sinds Bengels hier is
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bengel zit bij jou op[ schoot? En jij hebt niks beters te doen dan op één of ander ral internetforum posten?Foei toch
Hier geen regenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
godver nou plenst het weerkut klote hoereweer met pokken erop en een harige wrat.
hier is het lichgrijs, met verderop wel donkergrijs jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
wel man daar ookzie ik toch hier vandaan
Nee helaas (in beide gevallen)quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zit je soms aan de Costa Brava met je busen met bengeltje op schoot
?
Bewijs!quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier is het lichgrijs, met verderop wel donkergrijs ja
Maar geen regen!
heb je mn bewijs al gezien?quote:
Hier schijnt het zonnetje nog steeds!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, maar het ziet er lekker weer uit daar
was dat het eerste waar je aan dachtquote:
U maakt geen grapjes over The Doctorquote:
Wie?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U maakt geen grapjes over The Doctor
Moet jij geen 1600 uur vertraging hebben met de ns en prorailquote:
welquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U maakt geen grapjes over The Doctor
neuhquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Moet jij geen 1600 uur vertraging hebben met de ns en prorail
Zekerquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef leonieke het volgende:
Morgen Ronde kijken, Fles?
Vandaag de wielerterroristen gezien op tv? Arme mensen.. natte kasseien is duidelijk niet aan hen besteedquote:
DUUUUUUUUUR verkopen aan wielergekkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:39 schreef leonieke het volgende:
(wij wonen in dezelfde straat van de finish
Ah, het is wat verder hoor en niet ons huis, maar dat van mijn schoonoudersquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUR verkopen aan wielergekken
Ja, van VER van het spoor naar VLAK naast het spoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Lekkere afstand tussen huidige en toekomstige woonplaats.
10 kilometer met de fietsquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Lekkere afstand tussen huidige en toekomstige woonplaats.
Mijn computer doet vervelendquote:
Kan ik begrijpen. Maar anderzijds kan hij er alleen maar beter uitkomenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn computer doet vervelend. Al een poosje (gezeik over schijfruimte enzo). En nu moet ik 'm dus afstaan (tijdelijk, uiteraard
) om gefixed te worden... Er gaat in iig iéts mee gebeuren. Ik hou daar niet van
.
Ik heb Pat's pc nu maar gepikt, dat zal 'm er wel voor laten zorgen dat het goedkomtquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Maar anderzijds kan hij er alleen maar beter uitkomen![]()
En zorgen dat alles gesaved is wat je zeker niet kwijt wilt
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:29 schreef leonieke het volgende:
En idd... dicht bij een stationlekker handig voor het werk. als mijn geheime seksminnaar langskomt
DAARom ben ik dus de IT in gerold. Om mezelf te kunnen redden met dat soort ongein. Niet om alles te weten van DHCP, DNS, Active Directory, Exchange en al die andere troep.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef es70 het volgende:
Mijn computer doet vervelend. Al een poosje (gezeik over schijfruimte enzo). En nu moet ik 'm dus afstaan (tijdelijk, uiteraard
) om gefixed te worden... Er gaat in iig iéts mee gebeuren. Ik hou daar niet van
.
Zit je dus een poosje zonder.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Perfect geregeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
10 kilometer met de fiets![]()
De perfecte afstand want die afstand overbruggen mijn schoonouders niet zomaar en het is totaal uit de buurt waar ze normaalgezien komen
En idd... dicht bij een stationlekker handig voor het werk.
Er is al een oplossing voor gezocht denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zit je dus een poosje zonder.![]()
En zonder fok, schandalig.
Weet je ongeveer hoelang het gaat duren?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Pat's pc nu maar gepikt, dat zal 'm er wel voor laten zorgen dat het goedkomt. Voordeel: Schijnt erg snel te zijn, nadeel: 't is niet mijn pc en er staan niet mijn dingen op
.
jaja ik ben traag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er is al een oplossing voor gezocht denk ik
Sorryquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Slimmerik.
[..]
jaja ik ben traag.
En voor je oudersquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAARom ben ik dus de IT in gerold. Om mezelf te kunnen redden met dat soort ongein. Niet om alles te weten van DHCP, DNS, Active Directory, Exchange en al die andere troep.
voor wat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al zover?
Ah, maar ik wil er helemaal niks van weten, het moet gewoon werkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAARom ben ik dus de IT in gerold. Om mezelf te kunnen redden met dat soort ongein. Niet om alles te weten van DHCP, DNS, Active Directory, Exchange en al die andere troep.
quote:
Biertijdquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al zover?
En allerlei vage kennissen die zichzelf ineens 'vriend' noemenquote:
Oh... Dan loop ik achterquote:
Die in outlook staan onder het kopje "jullie kenne de tiefes krijge"quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef es70 het volgende:
En allerlei vage kennissen die zichzelf ineens 'vriend' noemen.
Het kan iets wel goed maken, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
een zoentje van Bengel heelt alle wonden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan iets wel goed maken, toch?
licenties op tijd vernieuwen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Godver de gruwlijke godver, mijn spss werkt niet meer. En de versie die ik moet hebben is dermate gedateerd dat er ook niets meer te vinden is natuurlijk
dankje.quote:
Wil je die ervaring opdoen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef leonieke het volgende:
Ben ik nu de enige die niet kan meespreken van kusjes van Bengeltje?
Mag ik er even over nadenken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje.![]()
[..]
Wil je die ervaring opdoen?
Trustequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het is graag of niet he.![]()
Ik ben er vandoor.![]()
Ja met te vertrekken, heb je natuurlijk beslist in mijn plaats (en misschien wel goed want jullie weten hoe goed ik kan kiezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het is graag of niet he.![]()
Ik ben er vandoor.![]()
Kijk, die zag ik aankomenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, natuurlijk niet, het is graag
Heb je de klok vnnacht weer vooruit gedaan?quote:
Vannacht niet, maar gisteren wel bijna (was eerste keer dat we hier sliepen sinds het zomeruurquote:Op zondag 6 april 2008 11:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je de klok vnnacht weer vooruit gedaan?
okquote:Op zondag 6 april 2008 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vannacht niet, maar gisteren wel bijna (was eerste keer dat we hier sliepen sinds het zomeruur). Maar bijna 12 uur is al zo goed als middag
En jij moet de klok nog vooruit zetten?quote:
Nee, maar jij liep extra voor, en marc liep nog wat achterquote:Op zondag 6 april 2008 12:10 schreef leonieke het volgende:
Is bij jullie de klok nu pas vooruitgezet ofzo?
Lekker zonnetje hier hoorquote:Op zondag 6 april 2008 12:13 schreef leonieke het volgende:
aiai regen... Arme wielrenners
Er is zelfs een hele groepering in België die er niet aan mee doet iddquote:Op zondag 6 april 2008 12:12 schreef leonieke het volgende:
En zijn er dan ook mensen die daar niet aan meedoen bij jullie?
Vorige week stond hier iemand in de krant die weigert haar klok te verzetten
En ik liep helemaal niet achterquote:Op zondag 6 april 2008 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, maar jij liep extra voor, en marc liep nog wat achter
Bij ons (net zoals bij jullie en alle andere landen die de CEST gebruiken) ging het vorig weekend om
Ah ja, je moet in elk land wel een paar rare mensen hebben natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2008 12:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele groepering in België die er niet aan mee doet idd
Voor zover i kweet doet iedereen wel mee
lieevvvv!quote:Op zondag 6 april 2008 12:20 schreef marcb1974 het volgende:![]()
een moeder tijger met kleintjes op tv. Die kleintjes, dag of 10 oud zijn wat bewegelijk en wonen boven op een rots. Zie je ze iedere keer omlaag pleuren (Stukjes) en ma maar ze weer omhoog halen
Neequote:Op zondag 6 april 2008 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En een klein nijlpaardje![]()
En een mini-olifantje
Dat gaat vast passen jaquote:Op zondag 6 april 2008 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En een klein nijlpaardje![]()
En een mini-olifantje
Tot latersquote:Op zondag 6 april 2008 12:32 schreef leonieke het volgende:
Ik ga tv kijken
Tot straks (want koers gaat rap vervelen)
mag je wel opschieten!quote:Op zondag 6 april 2008 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, nu maar eens mn bed uitkomen
Douchen, pot koffie zetten, en om 13:10 begint de uitzending
En niet eens in Belgiëquote:Op zondag 6 april 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo moet je dat doen http://www.nu.nl/news/151(...)zit_in_twee%EBn.html
Klinkt wel oke, of de k..... na danquote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook, nu koffie en South Park, daarna F1
huhquote:Op zondag 6 april 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat nieuw met die witte lijntjes op die banden qu?
Mwah nieuw, dat is al een hele tijd hoorquote:Op zondag 6 april 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat nieuw met die witte lijntjes op die banden qu?
huh?quote:Op zondag 6 april 2008 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
ze moeten/zijn verplicht tot het gebruik van een harde en zachte band in 1 race.
Hej Flash!quote:
Nee ik bedoelde wel F1 toen ik dat vroeg hoorquote:Op zondag 6 april 2008 15:23 schreef Tally het volgende:
Flash heeft het over wielrennen en Sjorhan over F1
Owh oke.. Omdat er verder op stond ik ga de ronde van vlaanderen kijken..quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde wel F1 toen ik dat vroeg hoormaar met zowel hard als zacht moeten rijden in 1 race? WTF?
Dat verklaart een hoopquote:
Dat zijn de regels, er zijn nog wel meer 'nieuwe' regels die ik zo niet weet waar je ook 'wtf'quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde wel F1 toen ik dat vroeg hoormaar met zowel hard als zacht moeten rijden in 1 race? WTF?
Nee maar begrijp ik dan goed, dat ze iedere race ergens van banden moeten wisselen van hard naar zacht of omgekeerd, en dat ze zelf mogen kiezen waar ze mee beginnen?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zijn de regels, er zijn nog wel meer 'nieuwe' regels die ik zo niet weet waar je ook 'wtf'van denkt
Dat heb je goed begrepenquote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar begrijp ik dan goed, dat ze iedere race ergens van banden moeten wisselen van hard naar zacht of omgekeerd, en dat ze zelf mogen kiezen waar ze mee beginnen?
Tsja, men heeft zich eraan te houden, anders ben je gediskwalificeerdquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopIk dacht al, drie kwartier Tally en geen sekspraat
QUquote:
nee. De zon.quote:Op zondag 6 april 2008 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
Stofhagel?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
nou het is in Vlaanderen gezamenlijk te voet de berg op over de kasseienFucking derdewereldland man.
Derdewereld is idd nog teveel eer hequote:
Dat is dan weer superschattigquote:Op zondag 6 april 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie Ronde van Vlaanderen
En ik heb het huis van Nieke gezien op TV
Denk ik
Alleen ik weet niet welk het was![]()
ey, tzal gaan zeker??quote:Op zondag 6 april 2008 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Derdewereld is idd nog teveel eer he
Zuurstof lijkt me niet verkeerdquote:Op zondag 6 april 2008 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, welke stoffen dien je te ademen als je duikt op 120 tot 150 meter diepte?
ik zei niet 100% zuurstofquote:
Dan ben je dood. Zuurstof wordt onder bepaalde druk giftig onder water. 100% zuurstof en 2 meter zijn redelijk genoegquote:
True, maar ik zou niet weten hoe het mengsel op die druk er uit ziet. Vast met helium iig, want stikstof lijkt me een stuk minder als je bovenkomt (of je wilt weken onder water zittenquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 17:19 schreef leonieke het volgende:
EnFles
je hebt gekeken op Sporza naar de Ronde
Zag dus net iets over duikers op diepte. Was net alsof je donald duck hoorde pratenquote:Op zondag 6 april 2008 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
True, maar ik zou niet weten hoe het mengsel op die druk er uit ziet. Vast met helium iig, want stikstof lijkt me een stuk minder als je bovenkomt (of je wilt weken onder water zitten)
Ja, dat kan. Stikstof wordt niet opgenomen door je lichaam, helium wel (of iig beter). Dan heb je minder kans op Mr. Caisson. Hoe minder stikstof je duikt, hoe beter, maar ja, 100% zuurstof is ook geen pretje, dus er moet een vervangend, niet giftig, goed opneembaar gas voor in de plaatsquote:Op zondag 6 april 2008 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag dus net iets over duikers op diepte. Was net alsof je donald duck hoorde praten
Ja in vergelijking met al die wielerkenners daar weet ik er geen flikker vanaf hoorquote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik vond je post over "Waar zit die Renaat?" wel cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met al die wielerkenners daar weet ik er geen flikker vanaf hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan em toch op je eigen server hosten?quote:Op zondag 6 april 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
=edit=
sterf toch de tering dood met je hoerige tyfus imageshack
eyquote:Op zondag 6 april 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
een smiley die aan een autostuur zit te draaien
quote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
geen zin in
Zou ik ook zijn, ik denk niet dat ik het zou halenquote:Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef leonieke het volgende:
Helemaal niet moeten afstappen, ik was supertrots
Ik had het ook nooit verwacht, hoor... Zou het nu niet meer kunnen zonder training ofzoquote:Op zondag 6 april 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, ik denk niet dat ik het zou halen
Die zocht ik eigenlijk jaquote:
Met Gordeldag of wat?quote:Op zondag 6 april 2008 17:47 schreef leonieke het volgende:
Ik had het ook nooit verwacht, hoor... Zou het nu niet meer kunnen zonder training ofzo![]()
Het was tijdens onze fameuze rit Ninove - Dadizele
Nouquote:Op zondag 6 april 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zocht ik eigenlijk jaMaar het werd een andere
Maar die werkte dus niet.
Nee, gewoon eens op een zonnige dag in de zomervakantie. De Gordel is rond Brussel. Gingen we ook fietsen in dat jaar (100km) maar ik ben toen zo ziek opgestaan dat het niet is doorgegaan. Maar die route is helemaal bewegwijzerd dus die kunnen we eigenljk ook zo nog eens fietsenquote:
Alleen jammer van die stinkende hoeren kut tyfus Walen die iedere editie spijkers lopen te strooien. Platschieten dat kutvolkquote:Op zondag 6 april 2008 17:52 schreef leonieke het volgende:
De Gordel is rond Brussel. Gingen we ook fietsen in dat jaar (100km) maar ik ben toen zo ziek opgestaan dat het niet is doorgegaan. Maar die route is helemaal bewegwijzerd dus die kunnen we eigenljk ook zo nog eens fietsen
Daarom alleen al zou je het beter op een andere dag rijdenquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer van die stinkende hoeren kut tyfus Walen die iedere editie spijkers lopen te strooien. Platschieten dat kutvolk
Ik ook thuisquote:
Hier niet meer.. We hebben hier wolken..quote:Op zondag 6 april 2008 19:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook thuis
En t zonnetje schijnt hier nog lekker
Misschien straksquote:
Trustequote:Op zondag 6 april 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoahh eten op pffff
kan wel meteen gaan slapen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |