En heb je wat te lezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:32 schreef Tally het volgende:
Komt in elk geval wel in my active topics voor
En te reageren!quote:
ik las het jaquote:
ikke nietquote:
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
gelukkig niet
heb daar echt nooit wat om gegeven, en als die valszingende take that
Jij hebt de kaartjes al wel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 5 april 2008 04:31 schreef mcDavid het volgende:
Nog geen druppel gekotst. [ afbeelding ].
Stel geen retorische vragenquote:
Hoiquote:
Ik durf alleszins toegeven dat ik fan was van Take That. Niet in de mate dat ik geweend heb bij hun split of wat dan ook, maar ik vond hun muziek wel goed in die tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zeker weten? of durf je het hier niet toe te geven?
Ah kom, 3 jaar nadat mijn vriend dat gedaan heeft, ben ik met hem getrouwdquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nah, leek me een beetje brutaal om gelijk te vragen of ze bleef slapen
Was jij 17 toen?quote:Op zaterdag 5 april 200811:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah kom, 3 jaar nadat mijn vriend dat gedaan heeft, ben ik met hem getrouwd
Was het maar zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Toen moest je nog kiezen uit de vele vriendjes natuurlijk
Show dat haar eensquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Kappertje en boodschappen gedaan
Straks naar het sportveld, zelf spelen en dan naar Bennebroek om een wedstrijd van ons eerste te zien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Ik ben nooit echt.. euh... gewild geweest eigenlijk toen ik nog naar school ging
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Kappertje en boodschappen gedaan
Straks naar het sportveld, zelf spelen en dan naar Bennebroek om een wedstrijd van ons eerste te zien
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom heb jij nu wel een opleiding en werk je niet achter de kassa van de super
Ja, als bijbaantje, dat telt niet hequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
(ik heb wel altijd achter de kassa gewerkt als vakantiejob en tijdens mijn studies dus ervaring heb ik er wel mee
)
Ah, het is tekenend voor mij dat ik mijn twee echte vriendjes via internet heb gevonden zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |