Ik als knuffelnegertje moet toch mijn eer hoog houden in dit topiquequote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier
Is het te gezellig hier?
Gadverquote:Op maandag 7 april 2008 12:32 schreef makkie88 het volgende:
grmm, had ik lekker een half brood en pakje boterhammenworst bij me...
ik neem de 2e hap van me boterham, smaakt ie naar spinzazi![]()
![]()
gewoon beschimmelde boterhammenworst:( nu heb ik nix te eten meer
Ik hang hier ook gewoon rond hoor...!quote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier
Is het te gezellig hier?
Ik hing hier ook rond in mijn niet-stagiair zijnde periodequote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hang hier ook gewoon rond hoor...!
tja, spinazi is best lekkerquote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gadver
Spinazie is best lekker hoor, maar goed smaken verschillen
De zweden periode is ook heel goed om andere dingen te doen!quote:Op maandag 7 april 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hing hier ook rond in mijn niet-stagiair zijnde periode
Sorryquote:Op maandag 7 april 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
Hey Dean, kun je je plaatje niet ff kleiner maken? [ img=400] ofzo. In text_only gaat dat niet vanzelf, en nu is m'n layout een beetje erg breed
Hey Hou
Jij bent ook druk zeker
Om de prachtige natuur de aanschouwenquote:Op maandag 7 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De zweden periode is ook heel goed om andere dingen te doen!
Geen hoofdpijn meerquote:
Ik begin ook netquote:
Kijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om de prachtige natuur de aanschouwenNooit geweten dat Zweeds nog ooit van pas zou komen, zaterdag stond ik zomaar met een Zweedse Zweeds te praten..
Geen hoofdpijn meer gelukkigquote:
Ik wilde buiten blijven in de pauze.. het is hier zulks heeerlijk weerquote:Op maandag 7 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin ook net
Kwam net nog ff wat invoer-werk tussen voor de accountants (die kunnen niks zelf blijkbaar)
Was tijdens een atletiekwedstrijd mee.quote:
Daar hebben ze toch een laptop voor uitgevondenquote:
Haha, lekker danquote:Op maandag 7 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was tijdens een atletiekwedstrijd mee.
Deed ook de Amerikaanse school uit Wassenaar mee (maar daar zitten ook niet-Amerikaanse expats op).
Haar trainer zei in het Engels..dat ze uit Zweden kwam.
Werd er meteen door een paar meiden van mijn vereniging geroepen, dat is mooi.. want hij spreek Zweeds.en ze had nog al een moeilijke achternaam, met een ä en å erin
maar echt spraakzaam was ze niet.. of ze was gewoon een beetje verlegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |