quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Dat gaat je een rug kostenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou ik zou hem morgen brengen, en dan hebben ze 2 weken nodig dus nu breng ik hem de 12de en hopelijk eind april heb ik hem terug. En dan moet ik de binnenkant gaan schuren en spuiten. Word krap allemaal
Welke parkeergarage ben je geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Gisterochtend om 9:00 naar de garage gegaan, om om 12:00 naar IJlst te vertrekken, waar ik drie kwartier later DevilsWhore op heb gepikt, daarmee naar een HEEL erg gaaf concert gegaan in Tilburg, en om 2:00 vanochtend was ik weer thuis. Om 3:15 stond Pieter Jonker voor de deur, waarmee ik om 4:00 met zijn Althuisius-Scania richting Limburg vertrok. Daar om 7:15 gelost, en toen naar de hoogovens gegaan, tussen de middag wat rolletjes staal geladen, en die zonet in Leeuwarden gelost, ben nu net weer thuis, en best op dus.Zo op bed, morgen WEER naar de garage, en de foto's van de rit van vandaag online knallen.
parkeren was 1.70 per uurquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke parkeergarage ben je geweest?![]()
Tivoli zeker? Dan was je heel dicht bij mijn huisje![]()
013 is om de hoek zegma
Dan heb je vast het verkeerde gebouw voor jequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
parkeren was 1.70 per uurDikke doei! Kaart van Tilburg gekocht, en VLAK buiten het centrum gratis geparkeerd.
spoorstraat.
En wat woon je in een lelijk gebouw dan
ALLE gebouwen die ik in tilburg heb gezien waren lelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heb je vast het verkeerde gebouw voor je
Was vast een schok voor je huizen met stenen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ALLE gebouwen die ik in tilburg heb gezien waren lelijk
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was vast een schok voor je huizen met stenen aan de buitenkant.![]()
In het noorden smeren ze nog stront tegen twijgjes wilg toch?
Vind modern veel mooier als die oude zooi hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moderne architectuur is doorgaans dan ook crappy - zelfs hier in het noorden
Neuh, dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gedoe omdat jullie gezamelijk een hypotheek nemen?
Vanuit dit oogpunt wel ja. Maar dat zie je niet als je ervoor staatquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:24 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Is dan wel weer fraai, daar ga ik morgen heen
fatsoenlijke opleiding doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Bij het eerste huis -> Zaten huurders in, geven ze sowieso geen hypotheek voor (oke, da's logisch, was het proberen waard)
Bij het tweede huis -> Duurde het allemaal te lang, maar ach, het huis stond al een jaar leeg. Willen we eindelijk een afspraak maken om te gaan kijken, verkocht.
Bij het derde huis (waar we nu mee bezig zijn) -> ING wil ons sowieso geen hypotheek geven zonder vastcontract (jaarcontract telt niet en werkgeversverklaringen doen ze niks mee) en omdat het huis geveild gaat worden (boeiend? we kunnen het ook nu kopen zonder veiling, dus móet niet). Rabobank weet ik nog niet, mijn contactpersoon was vandaag vrij, dus die ga ik maandag meteen opbellen. Alleen zij geven jammer genoeg maar 90% van de taxatiewaarde.
Grr.
Alfa OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |