Haha LOL, welke gametype probeerde je te spelen dan ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Zocht ik gisteren allemaal mensen om mee te doen had er niemand zin, en rest van het weekend kan ik niet
(tvp)
Ik kan wel met een paar vrienden en jij natuurlijk , griffbal of iets dergelijk spelen rond 17:30.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Neen team slayer met een grote groep en dan sniper :p map Valhalla
Iemand nu zin?
Gamerstag: koenpijl
Misshien vanavond. Add me Marsquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie wil er MLG met me spelen, ben level 6
gamertag Mars NL
Yooooo Davy, en weet je nog die stuck van mij gisterquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bungie.net/Sta(...)yer=I%20SparkleZ%20I
Ik doe wel mee
was je gamerstagquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een beetje gefotoshoped
[ afbeelding ]
Wat is je GamerTag, ik add je wel. Kunnen we samen spelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:49 schreef Platina het volgende:
Ben sinds gister weer eens bezig met spelen, wel leuk om te doen weer uns. Vooral in social, win ik tenminste gemakkelijk
Heb je zoveel lag of konden die gasten er gewoon niks van?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn 1e Halo 3 filmpje
Halo 3 Extermination Medal On Xbox Live High Definition
ach jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Discovered het volgende:
Haha Jorien, is wel leuk een Extermination Medal alleen die gasten doen helemaal niks terug, dat is wel vreemd
Ik heb het ook bijna elke matchquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de laatste tijd bijna ltijd lag, erg vervelend.
Hij is nu offline , 08:00pm is ie weer online. Hoelaat is dat eigenlijk ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Meadowlands is nu bezig, tournooi voor allemaal MLG spelers. Wie wint krijg 100000 euro ongeveer. Hier kan je het bekijken de semi-pros zijn nu bezig
http://www.mlgpro.com/live/player/liveplayer.swf
Edit er is nu een vrouwelijk team bezig Dodelijk
Yup , 3 heerlijke maps. -- The Legendary Map Packquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ergens in Mei verwacht ons een DoubleXpWeekend met Team Snipers, als heel veel mensen die gametype gaan spelen word het misshien ook Ranked.
[ Bericht 69% gewijzigd door Discovered op 23-04-2008 12:00:06 ]The Way The World Ends...
YUP! dr klopt echt geen reet vanquote:
Die is inderdaad gratis te downloaden, echt een goede map! Ik vind Blackout echt een kut map, ik ben daar ALTIJD de weg kwijt!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Bastard het volgende:
En vlgs mij is er nog een map die gratis te downen is Cold Storage, dat wist ik niet eens![]()
Ps. Sala; Ik zag dat jij Halo en Cortana al had staan op legendary, morgen evt. tijd om the Ark of the Covenant te doen? Moet wel om half 3 wegquote:Player Score: -
Enemy Kills: 51
Enemy Vehicles: 0
Friendly Fire: 0
Deaths: 121
En, Halo 3 Recon wordt Halo 3:ODSTquote:On the heels of the highly successful Black Friday sale for US Members, I am happy to announce the Marketplace ‘Holiday Deal Of The Week’ which will run through December.
The program kicks off tomorrow with a deal on the Halo 3 Legendary Map Pack. Originally priced at 600 points, it will go on sale tomorrow for 400 points for Gold Members in ALL Xbox LIVE regions. That is a savings of 33% (200 points.)
The special pricing will be available after 0900 PT for one week.
Here are some details around the program:
The special deal pricing is available for Gold Members only
Deal of week is a program for all Xbox LIVE regions.
It won't cure all your ailments, but we can guarantee it will provide you with hours of electronic entertainment. And of course, there are still achievements to be had tied directly to the Legendary Map Pack. We're talking value, folks.
Still not convinced? Scoop up the Legendary Map Pack and play in any hopper that requires the trio while the "Holiday Deal of the Week" is running and you'll earn yourself a chance at Recon armor. If you already purchased the Legendary Maps, you only need to play in the associated hoppers to put your gamertag in the hat.
Yeah het is echt lachenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, kom ik er een uurtje voordat ik moet werken achter dat het double-xp weekend is met griffball! Neee
Rocket Race moet ik nog steeds eens doen! Ik kijk wel wanneer die langs komt fietsen!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef Mirel het volgende:
Grifball komt elke eerste weekend van de maand, schijnt. Kutgametype, ga weg johEnige gametype die niet objective of slayer is, die wel gaaf is, is Rocket Race.
quote:
quote:
Die security is ook wel nice ja. Maar ik dacht dat je daar gewoon de oude score van 1000 voor moest blijven halen? Wil straks beginnen met die meta-games... En dan de laatste MP achievements binnen koppen, maar ik zuig ballen, dus die MVP haal ik nooit.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:52 schreef Mirel het volgende:
Je doet alle challenges in H3 en later in het jaar bij H3: ODST ook nog een aantal, en dan heb je recon.
Ben net zo trots op m'n Security als mensen op hun Recon 8)
[ afbeelding ]
Alleen nu dat de score boven de 1000 is met de nieuwe achievements, halen meer mensen 'em.![]()
NIce. Maar grifball is toch alleen op foundry? Dat is geen mythic-map. Vind grifball wel geinig trouwens, alleen moeten de teamleden wel een beetje meewerken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:47 schreef Mirel het volgende:
Ik hoef alleen killtacular en extermination maar dat lukt alleen met SWAT of grifball. Grifball ben ik reteslecht in en teammates lopen je constant te betrayen
48quote:Op maandag 13 april 2009 10:16 schreef Mirel het volgende:
GT: kerelberel (voeg me toe als je rond de 45 zit en je moet veel mlg/team snipers spelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel meedoen, maar ben geen Halo held, heb laatste level op Legendary wel in 1h18m gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Daeron het volgende:
Ik zoek nog 2 mensen die mee willen werken aan de annual vidmaster achievement van halo 3.
Die achievement behaal je door het laatste level met 4 spelers in live co-op uit te spelen op legendary en in plaats van de warthog de ghosts te gebruiken met de iron skull aan.
Hieruit komen de volgende eisen naar voren:
-Je moet goed zijn in halo 3, we spelen het spel op legendary met de iron skull aan, als je doodgaat moeten we allemaal terug naar het laatste checkpoint.
-Je moet goed zijn met een ghost, als je te ver achter raakt ga je dood en moeten we allemaal opnieuw beginnen vanaf het laatste checkpoint.
-Je moet genoeg tijd hebben ervoor, je doet er makkelijk 2 uur over.
Gegadigden mogen mij een pb of een bericht op xbox live sturen, gamertag: nlDaeron.
Die is echt wel redelijk snel te doen(minder dan 2uur) , ik heb hem destijds in 2 pogingen gehaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Daeron het volgende:
Ik zoek nog 2 mensen die mee willen werken aan de annual vidmaster achievement van halo 3.
Die achievement behaal je door het laatste level met 4 spelers in live co-op uit te spelen op legendary en in plaats van de warthog de ghosts te gebruiken met de iron skull aan.
-Je moet goed zijn in halo 3, we spelen het spel op legendary met de iron skull aan, als je doodgaat moeten we allemaal terug naar het laatste checkpoint.
-Je moet goed zijn met een ghost, als je te ver achter raakt ga je dood en moeten we allemaal opnieuw beginnen vanaf het laatste checkpoint.
Gegadigden mogen mij een pb of een bericht op xbox live sturen, gamertag: nlDaeron.
Laat het even weten als je een datum in gedachte hebt, ik wil hier best bij helpen, heb die achievement ook nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Daeron het volgende:
Ik speel zelf altijd online (met die kut lag) maar ik kan ook wel helpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Daeron het volgende:
Ja maar die deed de vorige keer geen enkele keer een mythic mapquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:02 schreef Reintji het volgende:
http://www.bungie.net/online/playlists.aspx
Bij 7th on the 7th waren 14,7% van de potjes infection. Bij Team Mythic staat het niet inderdaad, wachten op een double XP weekend met infection vrees ik.
Ik merk bijna nooit lag, heb je moderate NAT ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik speel zelf altijd online (met die kut lag) maar ik kan ook wel helpen(Heb campain al gedaan natuurlijk)
Social van alles, Ranked Lone Wolves, Double XP (mits voorradig)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Bastard het volgende:
Wat spelen jullie veelal?
Zelf veel Ranked team slayer, Double EXP weekend en Social Team DLC
Die zijn dan heel snel met zwaardslag en dan melee er achterna?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Bastard het volgende:
Overigens.. is jullie bekend hoe er een trucje is met het killen via sword?
Gisteren speelde ik een aantal maal swors slayer matches, en er was steeds 1 mongool bij die al 20 kills had terwijl de rest rond de 8 a 10 zat. Zat ik later te kijken bij zijn medailles, hij had heel veel 'punch' medailles
Ik gebruik de trigger om te slaan, die punch is bij mij onder de B knop dus gebruik ik eigenlijk niet met swords (Alleen bij rifles) gebruiken jullie die punch?
En bij double wield dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Daeron het volgende:
En dan helpt het als je de controls op boxer zet (linkertrigger is slaan).
Ik heb 7/8 van de 10 matches lagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik merk bijna nooit lag, heb je moderate NAT ofzo?
Zodra we een datum hebben voor de annual zal ik het hier laten weten.
Ja dus toch he!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah is echt veel handiger, want is een stuk sneller. Die normale sword-lunge heeft een vrij grote cooldown omdat je je zwaard dan zo ff omhoog houdt, die "melee"-aanval heeft daar geen last van
Ik heb ook wel eens lag.. het valt meestal niet echt op, behalve als ik voor mijn idee een geheel magazijn op iemand leeg lijk te schieten en dan toch gekilled word.quote:
EN DAT HEB BIJNA ALTIJD!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens lag.. het valt meestal niet echt op, behalve als ik voor mijn idee een geheel magazijn op iemand leeg lijk te schieten en dan toch gekilled word.
quote:Three all-new maps make their debut for Halo 3's traditional, chart-topping multiplayer. Heretic, Longshore, and Citadel drop in alongside the original Halo 3 Multiplayer Maps, all packed in and playable from one standalone disc. Twenty-four maps in all, including the Heroic, Legendary, Cold Storage, and Mythic Map Packs, provide a peerless multiplayer experience, near limitless content creation and customization via the Forge and Sandbox, and a slew of new multiplayer achievements for Halo 3.
Mensen die de Legendary maps nog niet hebben en het geduld kunnen opbrengen tot ODST hebben mazzel dus, alle MP maps worden daar bij geleverd.quote:For the first time, Recon Armor for use in Halo 3 multiplayer will be made available to players who complete the "Road to Recon" challenge. Earn all seven of the Vidmasters, a series of Xbox LIVE achievements that span Halo 3's Campaign and Multiplayer and Halo 3: ODST, and then visit your Bungie.net Service Record with a linked gamertag to enable your sweet new set of digital duds.
If you already own Halo 3, you can get started now by collecting the "Annual" campaign achievement and the "7 on the 7th" multiplayer achievement in matchmaking. And, if you've already downloaded the Mythic Map Pack, you can collect the hidden skulls on Assembly, Orbital, and Sandbox today.
Nog eens op deze pagina.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:38 schreef Daeron het volgende:
We willen vanavond de vidmaster: annual achievement halen, we zoeken nog 1 persoon die mee wil spelen.
Wie ons wil joinen moet het ff laten weten, als je je gamertag achterlaat stuur ik je een invite.
Ah maar de maps zijn het voor het grootste gedeelte wel waard! Ik heb er al veel spelplezier op en ben alleen maar blij dat ze nu eindelijk ook in andere playlist gaan voorkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vind het ook naaiend wat ze met de playlists hebben gedaan, je kunt er maar 2 doen zonder de legendary en mythic map pack. Nou wil ik die best kopen voor 1400 punten maar de laagste hoeveelheid die te koop is is 2100 en dat kost alweer 23 euroVooral omdat je deze maps gratis krijgt met ODST
Ben ik ook naar op zoek, incl Sgt. Johnson, maar geen creditcardquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef Reintji het volgende:
Iemand al een pre-order adresje gevonden voor ODST? (incl de controller)
Haha die is echt tofquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Reintji het volgende:
Hey grappig, gelukkig kan het altijd slechter!![]()
http://www.bungie.net/Onl(...)spx?h3fileid=5023325
Dat heb ik ook eens gehad in High Ground, best irritant, kreeg de gravity lift ook niet kapot!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Reintji het volgende:
Hey grappig, gelukkig kan het altijd slechter!![]()
http://www.bungie.net/Onl(...)spx?h3fileid=5023325
Klopt, en de Double XP Weekends kun je dan sowieso niet meer spelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef BMH het volgende:
Dus de helft van de Halo 3 multiplayer modi zijn niet meer te spelen omdat je geen DLC hebt?
Leuk is dat.
http://www.bungie.net/online/playlists.aspxquote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef BMH het volgende:
Dus de helft van de Halo 3 multiplayer modi zijn niet meer te spelen omdat je geen DLC hebt?
Leuk is dat.
Je krijgt toch sowieso recon wanneer je alle vidmaster challenges hebt gedaan. Nog even wachten op ODSTquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
gisteren was bungie dag en ik heb niet gespeeldje had gewoon de downloaded maps nodig voor de speciale match list en die heb ik niet
![]()
daar ging mn kans op RECONZ
Waarschijnlijk doordat je op bungie-day soms tegen bungie kan spelen, als je ze dan verslaat met een bepaalde marge ofzo kunnen ze je ook recon geven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je krijgt toch sowieso recon wanneer je alle vidmaster challenges hebt gedaan. Nog even wachten op ODST
Recon: One way is to unlock all of the Vidmaster Achievements in Halo 3 and Halo 3: ODST. The problem is that for the achievement, "Brainpan," you must find the skulls on all 6 Mythic Maps, but some are coming with Halo 3: ODST, meaning that you must wait until the release of Halo 3: ODST to get the achievement. The armor can also be unlocked by doing something that makes Bungie feel you deserve it, such as a Forge map, screenshot, or machinima (but this is a rarity).
Hoe kon je op Bungie-day recon krijgen dan?
174k online, 4 uur gespeeld, een vriend van me de hele dag, en geen flamming head gezienquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Mirel het volgende:
Die kans was toch klein. Er waren meer dan 100.000 mensen in die playlist, en je moet dan het geluk hebben dat je tegen een bungieteam ging spelen. En daar was er per uur telkens maar 1 van. En dan moet je ook nog winnen, maar dat schijnt wel mee te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef LockonStratos het volgende:
Is het wel nog een beetje populair op live? Of zitten er alleen maar shitface amerikanen?Nog steeds lekker druk, shitface Amerikanen valt wel mee, en de mute optie werkt lekker makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkope gamerpoints en abbo's via www.gamehubs.com![]()
Vet is dat hequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Mirel het volgende:
Soms heb je 2 dudes in hetzelfde team die elkaar helemaal verrot gaan schelden, als er eentje slecht speelt oid. Voor de rest vind ik het prima, kleine kindjes kom je toch alleen maar tegen in social. Al heb ik toevallig laatst wel gespeeld met een general grade 3, wat een ventje van 12 is..Sprak ook goed érg goed Engels, bleek het gewoon een blaag uit Nederland te zijn.
?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga odst zeker niet halen, want dan game ik die 3 weken en dan mis ik weer een map pack en ben ik weer genaaid.
Ik vraag me echt af of het mag dat je je klanten verplicht om shit bij te kopen?
Je betaalt toch voor de game? beetje mafia praktijken
Met ODST krijg je alle tot nu toe verschenen mappacks. De laatste komt tegelijk uit als DLC (de andere helft mythic). Volgende mappacks zullen wel voor halo:reach komen. Hoeveel kwamen er überhaupt voor Halo 2?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga odst zeker niet halen, want dan game ik die 3 weken en dan mis ik weer een map pack en ben ik weer genaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |