Haha LOL, welke gametype probeerde je te spelen dan ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:03 schreef koen_pijl het volgende:
Zocht ik gisteren allemaal mensen om mee te doen had er niemand zin, en rest van het weekend kan ik niet
(tvp)
Ik kan wel met een paar vrienden en jij natuurlijk , griffbal of iets dergelijk spelen rond 17:30.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Neen team slayer met een grote groep en dan sniper :p map Valhalla
Iemand nu zin?
Gamerstag: koenpijl
Misshien vanavond. Add me Marsquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie wil er MLG met me spelen, ben level 6
gamertag Mars NL
Yooooo Davy, en weet je nog die stuck van mij gisterquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bungie.net/Sta(...)yer=I%20SparkleZ%20I
Ik doe wel mee
was je gamerstagquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een beetje gefotoshoped
[ afbeelding ]
Wat is je GamerTag, ik add je wel. Kunnen we samen spelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:49 schreef Platina het volgende:
Ben sinds gister weer eens bezig met spelen, wel leuk om te doen weer uns. Vooral in social, win ik tenminste gemakkelijk
Heb je zoveel lag of konden die gasten er gewoon niks van?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn 1e Halo 3 filmpje
Halo 3 Extermination Medal On Xbox Live High Definition
ach jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Discovered het volgende:
Haha Jorien, is wel leuk een Extermination Medal alleen die gasten doen helemaal niks terug, dat is wel vreemd
Ik heb het ook bijna elke matchquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de laatste tijd bijna ltijd lag, erg vervelend.
Hij is nu offline , 08:00pm is ie weer online. Hoelaat is dat eigenlijk ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Meadowlands is nu bezig, tournooi voor allemaal MLG spelers. Wie wint krijg 100000 euro ongeveer. Hier kan je het bekijken de semi-pros zijn nu bezig
http://www.mlgpro.com/live/player/liveplayer.swf
Edit er is nu een vrouwelijk team bezig Dodelijk
Yup , 3 heerlijke maps. -- The Legendary Map Packquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ergens in Mei verwacht ons een DoubleXpWeekend met Team Snipers, als heel veel mensen die gametype gaan spelen word het misshien ook Ranked.
[ Bericht 69% gewijzigd door Discovered op 23-04-2008 12:00:06 ]The Way The World Ends...
YUP! dr klopt echt geen reet vanquote:
Die is inderdaad gratis te downloaden, echt een goede map! Ik vind Blackout echt een kut map, ik ben daar ALTIJD de weg kwijt!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Bastard het volgende:
En vlgs mij is er nog een map die gratis te downen is Cold Storage, dat wist ik niet eens![]()
Ps. Sala; Ik zag dat jij Halo en Cortana al had staan op legendary, morgen evt. tijd om the Ark of the Covenant te doen? Moet wel om half 3 wegquote:Player Score: -
Enemy Kills: 51
Enemy Vehicles: 0
Friendly Fire: 0
Deaths: 121
En, Halo 3 Recon wordt Halo 3:ODSTquote:On the heels of the highly successful Black Friday sale for US Members, I am happy to announce the Marketplace ‘Holiday Deal Of The Week’ which will run through December.
The program kicks off tomorrow with a deal on the Halo 3 Legendary Map Pack. Originally priced at 600 points, it will go on sale tomorrow for 400 points for Gold Members in ALL Xbox LIVE regions. That is a savings of 33% (200 points.)
The special pricing will be available after 0900 PT for one week.
Here are some details around the program:
The special deal pricing is available for Gold Members only
Deal of week is a program for all Xbox LIVE regions.
It won't cure all your ailments, but we can guarantee it will provide you with hours of electronic entertainment. And of course, there are still achievements to be had tied directly to the Legendary Map Pack. We're talking value, folks.
Still not convinced? Scoop up the Legendary Map Pack and play in any hopper that requires the trio while the "Holiday Deal of the Week" is running and you'll earn yourself a chance at Recon armor. If you already purchased the Legendary Maps, you only need to play in the associated hoppers to put your gamertag in the hat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |