Nog eens op deze pagina.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:38 schreef Daeron het volgende:
We willen vanavond de vidmaster: annual achievement halen, we zoeken nog 1 persoon die mee wil spelen.
Wie ons wil joinen moet het ff laten weten, als je je gamertag achterlaat stuur ik je een invite.
Ah maar de maps zijn het voor het grootste gedeelte wel waard! Ik heb er al veel spelplezier op en ben alleen maar blij dat ze nu eindelijk ook in andere playlist gaan voorkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vind het ook naaiend wat ze met de playlists hebben gedaan, je kunt er maar 2 doen zonder de legendary en mythic map pack. Nou wil ik die best kopen voor 1400 punten maar de laagste hoeveelheid die te koop is is 2100 en dat kost alweer 23 euroVooral omdat je deze maps gratis krijgt met ODST
Ben ik ook naar op zoek, incl Sgt. Johnson, maar geen creditcardquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef Reintji het volgende:
Iemand al een pre-order adresje gevonden voor ODST? (incl de controller)
Haha die is echt tofquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Reintji het volgende:
Hey grappig, gelukkig kan het altijd slechter!![]()
http://www.bungie.net/Onl(...)spx?h3fileid=5023325
Dat heb ik ook eens gehad in High Ground, best irritant, kreeg de gravity lift ook niet kapot!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Reintji het volgende:
Hey grappig, gelukkig kan het altijd slechter!![]()
http://www.bungie.net/Onl(...)spx?h3fileid=5023325
Klopt, en de Double XP Weekends kun je dan sowieso niet meer spelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef BMH het volgende:
Dus de helft van de Halo 3 multiplayer modi zijn niet meer te spelen omdat je geen DLC hebt?
Leuk is dat.
http://www.bungie.net/online/playlists.aspxquote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef BMH het volgende:
Dus de helft van de Halo 3 multiplayer modi zijn niet meer te spelen omdat je geen DLC hebt?
Leuk is dat.
Je krijgt toch sowieso recon wanneer je alle vidmaster challenges hebt gedaan. Nog even wachten op ODSTquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
gisteren was bungie dag en ik heb niet gespeeldje had gewoon de downloaded maps nodig voor de speciale match list en die heb ik niet
![]()
daar ging mn kans op RECONZ
Waarschijnlijk doordat je op bungie-day soms tegen bungie kan spelen, als je ze dan verslaat met een bepaalde marge ofzo kunnen ze je ook recon geven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je krijgt toch sowieso recon wanneer je alle vidmaster challenges hebt gedaan. Nog even wachten op ODST
Recon: One way is to unlock all of the Vidmaster Achievements in Halo 3 and Halo 3: ODST. The problem is that for the achievement, "Brainpan," you must find the skulls on all 6 Mythic Maps, but some are coming with Halo 3: ODST, meaning that you must wait until the release of Halo 3: ODST to get the achievement. The armor can also be unlocked by doing something that makes Bungie feel you deserve it, such as a Forge map, screenshot, or machinima (but this is a rarity).
Hoe kon je op Bungie-day recon krijgen dan?
174k online, 4 uur gespeeld, een vriend van me de hele dag, en geen flamming head gezienquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef Mirel het volgende:
Die kans was toch klein. Er waren meer dan 100.000 mensen in die playlist, en je moet dan het geluk hebben dat je tegen een bungieteam ging spelen. En daar was er per uur telkens maar 1 van. En dan moet je ook nog winnen, maar dat schijnt wel mee te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef LockonStratos het volgende:
Is het wel nog een beetje populair op live? Of zitten er alleen maar shitface amerikanen?Nog steeds lekker druk, shitface Amerikanen valt wel mee, en de mute optie werkt lekker makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkope gamerpoints en abbo's via www.gamehubs.com![]()
Vet is dat hequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Mirel het volgende:
Soms heb je 2 dudes in hetzelfde team die elkaar helemaal verrot gaan schelden, als er eentje slecht speelt oid. Voor de rest vind ik het prima, kleine kindjes kom je toch alleen maar tegen in social. Al heb ik toevallig laatst wel gespeeld met een general grade 3, wat een ventje van 12 is..Sprak ook goed érg goed Engels, bleek het gewoon een blaag uit Nederland te zijn.
?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga odst zeker niet halen, want dan game ik die 3 weken en dan mis ik weer een map pack en ben ik weer genaaid.
Ik vraag me echt af of het mag dat je je klanten verplicht om shit bij te kopen?
Je betaalt toch voor de game? beetje mafia praktijken
Met ODST krijg je alle tot nu toe verschenen mappacks. De laatste komt tegelijk uit als DLC (de andere helft mythic). Volgende mappacks zullen wel voor halo:reach komen. Hoeveel kwamen er überhaupt voor Halo 2?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga odst zeker niet halen, want dan game ik die 3 weken en dan mis ik weer een map pack en ben ik weer genaaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |