Ja, zo van: "He ga eens wat vaker douchen, want je stinkt mèn". Nou dacht het niet hè.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg er wat van![]()
Verder wel een terechte klacht
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Heb ik het daar al eerder over gehad dan?.
Je kan er toch wel op subtiele manier iets van zeggen? Voor die mensen ook maar beter.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo van: "He ga eens wat vaker douchen, want je stinkt mèn". Nou dacht het niet hè.
Iig heeft ze de laatste tijd de deur van haar kamer wel vaak dicht, dus dan blijft die lucht daar nog een beetje.
Zo mikken dat als ze de deur opent dan al meteen in haar gezicht spuitquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef Schokbreker het volgende:
koop zo'n ding dat een luchtje sproeit als ze dr deur open/dicht doet. Wel jou kant op laten sproeien!
1 april met verlengsnoer dan maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef tonks het volgende:
Heb je mooie je kans gemist! je had dus een emmer boven haar deur kunnen zetten zodat de inhoud op haar hoofd zou vallen als ze de deur open deed. Maar 1 april is al voorbij.
subtieler kan idd nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zo mikken dat als ze de deur opent dan al meteen in haar gezicht spuit
Dat ze zoveel mogelijk huistofmijt en bacteriën probeert te verzamelen ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
Doet ze het niet gewoon voor een of ander biologisch onderzoek?
Hoe krijg ik het snelst schimmel tussen me benen/tenen*quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ze zoveel mogelijk huistofmijt en bacteriën probeert te verzamelen ofzo?.
Niet vergeten je kleren hierna gelijk te vernietigen en een half uur verplicht douchen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
haar kamer binnenlopen, en dit topic als beginpagina van haar browser instellen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe krijg ik het snelst schimmel tussen me benen/tenen*
* = doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:17 schreef Repeat het volgende:
moet je haar gewoon op aanspreken: du stinkst wie ein schwein, fick mein arsch bitte
Meen je dat serieus??? Een keer per week?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Echt hè. Mijn huisgenote studeert biologie. Ze doucht 1 keer per week ofzo, komt vaak 's middags pas een keer voor het eerst uit haar kamer (en dan heeft ze zich dus niet gewassen) en zodra ze haar kamerdeur open doet, komt meteen die enorme stanklucht mijn kamer binnen.
En het wordt alleen maar erger.
Dat hoeft niet te beteken dat je stinkt hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:38 schreef refused. het volgende:
[..]
Meen je dat serieus??? Een keer per week?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:43 schreef koekie2008 het volgende:
Tegenwoordig wordt bijv. geld betaald voor schaamluizen..want die zijn schaars geworden.
Waarom??quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik douche ook maar een keer per week maar ik stink ook niet. In tegenstelling tot huisgenoot van ts maak ik namelijk wel elke dag gebruik van water, washand en zeep..
Sommige mensen kunnen zich ook nog gewoon wassen en het bespaard je ook een tering zooi aan water.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:06 schreef cdneger het volgende:
[..]
Waarom??
Ik fucntioneer niet als ik 's ochtends niet even een paar minuutjes gedoucht heb. Hoeft niet lang te zijn, gewoon ff inzepen, shampoo, afspoelen, klaar. Dan deotje en misschien een beetje luchtje op en de deur uit. Dan ben je de rest van de dag lekker fris en niet plakkerig als je dat zelf niet wil.
Eén keer per week is écht te weinig, hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te beteken dat je stinkt hoorIk douche ook maar een keer per week maar ik stink ook niet. In tegenstelling tot huisgenoot van ts maak ik namelijk wel elke dag gebruik van water, washand en zeep..
Maar ik zou je huisgenoot gewoon in haar slaap (ielh dan moet je dr wel aanraken) onder de douche zetten en de kraan open draaien ofzo.
Misschien denk jij ook dat je niet stinkt omdat niemand dat tegen je zegtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te beteken dat je stinkt hoorIk douche ook maar een keer per week maar ik stink ook niet. In tegenstelling tot huisgenoot van ts maak ik namelijk wel elke dag gebruik van water, washand en zeep..
Maar ik zou je huisgenoot gewoon in haar slaap (ielh dan moet je dr wel aanraken) onder de douche zetten en de kraan open draaien ofzo.
En dat is ongebruikelijk voor jou of wat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:54 schreef DSonnema het volgende:
Hang gewoon een keer een spandoek voor dr deur. Als ze de deur openzwaait ze gelijk kijkt tegen: JE STINKT!
Verder is 1x douchen echt te weinig... douch elke dag, komt wel eens voor dat ik avondje oversla maar dan verschoon ik mn ondergoed de volgende dag
En anders niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:54 schreef DSonnema het volgende:
komt wel eens voor dat ik avondje oversla maar dan verschoon ik mn ondergoed de volgende dag
En waar staat dat die geur van het meisje zelf af komt ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Echt hè. Mijn huisgenote studeert biologie. Ze doucht 1 keer per week ofzo, komt vaak 's middags pas een keer voor het eerst uit haar kamer (en dan heeft ze zich dus niet gewassen) en zodra ze haar kamerdeur open doet, komt meteen die enorme stanklucht mijn kamer binnen.
En het wordt alleen maar erger.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef Fosfolipide het volgende:
Quote's kom er maar in:
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH!!!!!111???"
Bij deze.
Overgevoelige emo. Gaan kotsen als het stinktquote:Op zondag 6 april 2008 00:51 schreef quirina het volgende:
Je kan van alles negeren, maar stank helaas niet ( tenzij je neusverkouden bent).
It takes one to know onequote:Op zondag 6 april 2008 12:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Overgevoelige emo. Gaan kotsen als het stinkt
Op een dag?quote:Op zondag 6 april 2008 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Ze komt net voor de tweede keer deze onder de douche vandaan (echt een unicum!), dus misschien leest ze wel mee.
Deze week dusquote:Op zondag 6 april 2008 19:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op een dag?![]()
Grote voorjaarsschoonmaak
Niet een heel scherp meisje zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 15:00 schreef nienada het volgende:
Voor haar werd opeens duidelijk waarom haar nieuwe scharrel ineens niet meer kon afspreken en in die ene afspraak 's avonds steeds haar kauwgum, mondwater ed aanbood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |