Ja, zo van: "He ga eens wat vaker douchen, want je stinkt mèn". Nou dacht het niet hè.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zeg er wat van![]()
Verder wel een terechte klacht
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Heb ik het daar al eerder over gehad dan?.
Je kan er toch wel op subtiele manier iets van zeggen? Voor die mensen ook maar beter.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo van: "He ga eens wat vaker douchen, want je stinkt mèn". Nou dacht het niet hè.
Iig heeft ze de laatste tijd de deur van haar kamer wel vaak dicht, dus dan blijft die lucht daar nog een beetje.
Zo mikken dat als ze de deur opent dan al meteen in haar gezicht spuitquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef Schokbreker het volgende:
koop zo'n ding dat een luchtje sproeit als ze dr deur open/dicht doet. Wel jou kant op laten sproeien!
1 april met verlengsnoer dan maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef tonks het volgende:
Heb je mooie je kans gemist! je had dus een emmer boven haar deur kunnen zetten zodat de inhoud op haar hoofd zou vallen als ze de deur open deed. Maar 1 april is al voorbij.
subtieler kan idd nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zo mikken dat als ze de deur opent dan al meteen in haar gezicht spuit
Dat ze zoveel mogelijk huistofmijt en bacteriën probeert te verzamelen ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
Doet ze het niet gewoon voor een of ander biologisch onderzoek?
Hoe krijg ik het snelst schimmel tussen me benen/tenen*quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ze zoveel mogelijk huistofmijt en bacteriën probeert te verzamelen ofzo?.
Niet vergeten je kleren hierna gelijk te vernietigen en een half uur verplicht douchen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
haar kamer binnenlopen, en dit topic als beginpagina van haar browser instellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |