Dit dus; enige reden dat ik op de FP kom is snel headlines checken en dan meteen even leuk forumtopic meepakken; dat gaat dus een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef wise het volgende:
Ik mis laatste forum topics aan de linkerkant. Dit zit weer in zo´n irritant tabelletje rechtsonder in
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef wise het volgende:
Ik mis laatste forum topics aan de linkerkant. Dit zit weer in zo´n irritant tabelletje rechtsonder in
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:49 schreef snorfiets het volgende:
de contrasten van rugkut's website zijn van veel hoger niveau!
x
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Inderdaad, wat een verkrachting van een goede site!
Dat had je de 'designers' moeten vertellen, wat een middeleeuws ontwerp.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
roest niet vast in het verleden.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Inderdaad, wat een verkrachting van een goede site! Het is veelste vrolijk, kleurrijk en gay! Het lijkt net of de hele fp zo gericht is op de breezer cultuur.
Zet er aub een template overheen dat we kunnen kiezen voor de oude lay-out.
Het is gewoon irritant om zo het nieuws te moeten lezen, en ik denk dat er genoeg mensen het met mij eens zijn.
Kortom, de nieuwe fp layout zuigt zwaar.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef renwan het volgende:
De nieuwe layout is lelijk, gay en te vrolijk! Ik wil de ouwe terug
Klacht: Lelijke FP
Terechte klachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef renwan het volgende:
De nieuwe layout is lelijk, gay en te vrolijk! Ik wil de ouwe terug
Klacht: Lelijke FP
Ik dacht eerst: o leuk. Maar nu word ik er ook een beetje sagerijnig van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ben alleen die bloemetjes bovenin al moe
Bij de eerste beta zei ik al CTRL-N. Het is één grote onoverzichtelijke letterbrei.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Breuls het volgende:
Waar waren jullie de afgelopen maand? Zeg niet dat we niet op tig plaatsen om feedback hebben gevraagd.
Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Breuls het volgende:
Waar waren jullie de afgelopen maand? Zeg niet dat we niet op tig plaatsen om feedback hebben gevraagd.
Wie heeft gezegd dat wij een nieuwe lay-out wilden?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Breuls het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat wij een nieuwe lay-out wilden?
Het is echt zo slecht. Maak a.u.b een optie om de oude lay-out terug te krijgen zeg
Ach nee, over de nieuwe baggerlayout hoor je ook niemand meer klagen. Mooi zo laten.quote:
Nee, iedereen geeft het gewoon op omdat er toch niet geluisterd word. Dat is een verschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:33 schreef slindenau het volgende:
*Zucht*.
Zo gaat dat nu altijd met vernieuwingen, eerst is het "hellup! ik wil de oude terug", maar langzamerhand vergeet iedereen die poeplelijke oude FP en gaat het leven van alledag weer rustig verder.
Ja, dat vormt ook een onderdeel van het acceptatieprocesquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, iedereen geeft het gewoon op omdat er toch niet geluisterd word. Dat is een verschil.
Laat me raden, je hebt een CRT monitorquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef immortalsean het volgende:
d'r zit haast geen constrast tussen de items die je al gehad hebt en die je nog moet bekijken!!
nee das gewoon schijt hebben aan de users die je groot hebben gemaakt en je eigen zin doordrammen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, dat vormt ook een onderdeel van het acceptatieproces.
net zoals bij het forum: de nieuwe layout is bagger ten top..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef sitting_elfling het volgende:
besides, als we gewoon de optie hadden om de oude terug te krijgen .. en de gene die de nieuwe wel leuk vinden houden.. zie i het probleem niet
inderdaad. Het videonieuws en het belachelijk grote blok met films op TV kunnen mij gestolen worden. Doe mij daarvoor in de plaats maar weer een apart blokje forum/games/weblog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit dus; enige reden dat ik op de FP kom is snel headlines checken en dan meteen even leuk forumtopic meepakken; dat gaat dus een stuk lastiger.
Ik gebruik nog steeds de oudste forumlayout.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:33 schreef slindenau het volgende:
*Zucht*.
Zo gaat dat nu altijd met vernieuwingen, eerst is het "hellup! ik wil de oude terug", maar langzamerhand vergeet iedereen die poeplelijke oude FP en gaat het leven van alledag weer rustig verder.
Boh ok, das wel een goeie reden. Lui zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gewoon niet lekker quote(2 quote's enzo, moet ik gaan kopieeren/plakken, geen zin in)
nee hoor het is een goede tft van 24" Dell met S-PVA ... en helderheid en contrast staat hoog, dus aan de beeldkwaliteit kan het niet liggen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een CRT monitor.
Want op een normaal, helder, TFT'tje is het constrast prima hoor. Ongelezen bruin/oranje/kastanje en gelezen blauw.
nouja, met oude layout ging dat altijd goed, no problemo.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef slindenau het volgende:
Je wil dus serieus zeggen dat je na een tijdje niet meer kan onderscheiden of het nu blauw of rood is...volgens mij ligt het probleem dan meer aan jou kant.
het is ZEER slecht te onderscheidenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef slindenau het volgende:
Je wil dus serieus zeggen dat je na een tijdje niet meer kan onderscheiden of het nu blauw of rood is...volgens mij ligt het probleem dan meer aan jou kant.
* mschol gebruikt fok_silver , dunno of het de oudste is?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds de oudste forumlayout.
Ik ook, foksilverquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gebruikt fok_silver , dunno of het de oudste is?
Gelukkig zijn ze nu sinds een weekje ofzo allemaal op gelijk niveau.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef Pinball het volgende:
Heel die FP is nooit wat geweest.
Ik kan nog steeds niet kiezen wat nou erger is. De layout, de content () of de reacties.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat wij een nieuwe lay-out wilden?
Het is echt zo slecht. Maak a.u.b een optie om de oude lay-out terug te krijgen zeg
Als ik jou in een doos laat slapen ben je dat ook wel na een half jaar gewend. Dat maakt het nog geen verbetering. Ga alstjeblieft nooit iets ontwerpen jij. Zorg er sowieso voor dat jij nooit met users in contact kan komen van welk product/dienst/service dan ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:14 schreef 8D het volgende:
Wat een gezeik, altijd bij een nieuw layout ergens zijn er een hoop mensen die het niks vinden, dat was bij dit forum, bij tweakers en nog 20000 andere site's. Want alles zit ineens ergens anders enzo, de kleuren zijn anders en ineens heel onlogisch vergeleken met eerst. Dit heet nou 'gewenning'. Over een maand ben je het gewend en dan vind je het prima zo.
In dit geval klagen de meesten over de indeling dan over hoe het er uit ziet. Dat moet je toch wel verontrusten lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:33 schreef slindenau het volgende:
*Zucht*.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:14 schreef 8D het volgende:
Wat een gezeik, altijd bij een nieuw layout ergens zijn er een hoop mensen die het niks vinden, dat was bij dit forum, bij tweakers en nog 20000 andere site's. Want alles zit ineens ergens anders enzo, de kleuren zijn anders en ineens heel onlogisch vergeleken met eerst. Dit heet nou 'gewenning'. Over een maand ben je het gewend en dan vind je het prima zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |