Dit dus; enige reden dat ik op de FP kom is snel headlines checken en dan meteen even leuk forumtopic meepakken; dat gaat dus een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef wise het volgende:
Ik mis laatste forum topics aan de linkerkant. Dit zit weer in zo´n irritant tabelletje rechtsonder in
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef wise het volgende:
Ik mis laatste forum topics aan de linkerkant. Dit zit weer in zo´n irritant tabelletje rechtsonder in
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:49 schreef snorfiets het volgende:
de contrasten van rugkut's website zijn van veel hoger niveau!
x
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Inderdaad, wat een verkrachting van een goede site!
Dat had je de 'designers' moeten vertellen, wat een middeleeuws ontwerp.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
roest niet vast in het verleden.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Inderdaad, wat een verkrachting van een goede site! Het is veelste vrolijk, kleurrijk en gay! Het lijkt net of de hele fp zo gericht is op de breezer cultuur.
Zet er aub een template overheen dat we kunnen kiezen voor de oude lay-out.
Het is gewoon irritant om zo het nieuws te moeten lezen, en ik denk dat er genoeg mensen het met mij eens zijn.
Kortom, de nieuwe fp layout zuigt zwaar.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef renwan het volgende:
De nieuwe layout is lelijk, gay en te vrolijk! Ik wil de ouwe terug
Klacht: Lelijke FP
Terechte klachtquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef renwan het volgende:
De nieuwe layout is lelijk, gay en te vrolijk! Ik wil de ouwe terug
Klacht: Lelijke FP
Ik dacht eerst: o leuk. Maar nu word ik er ook een beetje sagerijnig van.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:08 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ben alleen die bloemetjes bovenin al moe
Bij de eerste beta zei ik al CTRL-N. Het is één grote onoverzichtelijke letterbrei.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef Breuls het volgende:
Waar waren jullie de afgelopen maand? Zeg niet dat we niet op tig plaatsen om feedback hebben gevraagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |