Daar ben ik nu nog in aan t lezen. K had hem eigenlijk in t engels moeten lezen,w as leuker geweest! Maar, tis wel een erg tof boek tot nu toe!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW Nynke: was je ook enthousiast over Extremely Loud & Incredibly Clear?
Tezz, ja, ik koop ook graag boeken. Ik heb er best veel
Die lijkt gelukkig niet op een pad, hihi.quote:
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest even 3x kijken voor ik door had wat het was
En jij extremely loud?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nu niet extremely loud naar de supermarkt. Gewoon op het gemakske. Beetje verse spulletjes kopen om gezellig te kokkerelen. Wordt mijn man altijd incredibly close van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet elke vrouw ziet er leuk uit in Skinny Jeans hehquote:
Jaaa boeken zijn in NY nu hartstikke betaalbaar! Maar in NL is extremely loud ook niet zo duur hoor, voor een tientje heb je de paperback al. Is overigens inderdaad een geweldig boek! Net als Marc Haddon, is ook wel een beetje mijn genre ja. Hoewel ik ook echt heel erg fan ben van Couperusquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij ook al?!
CF, het is Extremely loud & incredibly close. Heb 'm nog niet gelezen, ga 'm denk in NY kopen. Boeken zijn daar vast veel goedkoper dan hier.
Mijn boekenkast puilt ook een beetje uit. Moet maar eens een nieuwe kast kopen of laten maken.
ik heb net trouwens concealer gekocht voor mn pukkel, paarse oogschaduw en 2 kleuren oogpotlood. Moet morgen goed gaan komen.Iemand nog kledingtips voor een speeddating sessie?
Isa en ik hebben al wel besloten dat we geen rokje/laarzen combinatie doen. We gaan voor de goed passende spijkerbroek.
Ik heb helemaal geen skinny jeans! En volgens mij zie ik er niet uit in skinny jeans!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet elke vrouw ziet er leuk uit in Skinny Jeans hehLianne waarschijnlijk wel, maar een gewone spijkerbroek kan natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen skinny jeans! En volgens mij zie ik er niet uit in skinny jeans!
Ga vanavond of morgenochtend wel even mn kast leegtrekken.
die angst was er ook met Katherine Kerr, al wat 13 boeken geschreven en dan een beetje hartklachten krijgen volgens zeggen.... pff straks weet ik nooit hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Prrrt, je wilt me toch niet vertellen dat je niets van Robert Jordan (RIP) hebt gelezen!?![]()
Ben HEEL erg benieuwd hoe zijn opvolger het gaat doen, een reeks van 11 boeken schrijven, alle plotlijnen moeten in dat laatste boek afgerond worden en dan sterft hij![]()
Gelukkig heeft hij het allemaal voor zijn dood zeer uitvoerig kunnen bespreken met zijn naaste, en goede aantekeningen etc kunnen maken, maar het is toch anders
Ik heb 3 meter kledingkast.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]de kast leegtrekken! Leuk! Alleen alles weer terug hangen en leggen is altijd zo'n klote karwei...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 meter kledingkast.En heel veel kleding.
![]()
En ik ben druk aan het verzinnen wat ik allemaal moet gaan shoppen in NY.
Ik wil meeheee!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
![]()
Barnes & Noble natuurlijk, de Gap, Esprit (omdat het met de dollar zo lekker billig is, zit op 5th Avenue), French sole voor de schoenen (op Lexington geloof ik), Saks (te duur eigenlijk, maar heerlijk al die designer-onzin), de designstore van het Moma. Shoppen in NY is zooooo leuk, vooral met de lage dollar!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
![]()
Ik moet mijn reisgenoot ook al kledingadvies gaan geven.quote:
*Checkt agenda, meivakantie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet mijn reisgenoot ook al kledingadvies gaan geven.Maar afijn, vertrek 30 april en op 7 mei door naar Chicago.
Wat zijn eigenlijk coole amerikaanse merken? Behalve de dingen die Leonoor net boven mij opnoemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |