Meh. Project gaat even kut, binnenkort tentamenweek, ik verrek van de spierpijn, ik leef al een week op koffie en red bull, ben al tijden niet uit geweest en ik moet een heel leuk toernooi laten schieten wegens gebrek aan tijd.quote:
Welk boek had je dan DE, ben errug nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef DarkElf het volgende:
zo blijkbaar zit het dus in de lucht; het (nog) niets uit je handen krijgen.... Vroeg me al af of het aan mij lag
Dat boekenfestijn klinkt als een feestje, als iéts een zwakte van me is... dan zijn het wel boeken en ik zag dat ze nog naar Antwerpen komen... (oh das alleen rond mijn vakantietijd... mmm)
eniewee... ik moét echt iets gaan doen nu... hoop ik (boek is iig uit, ben er suf van, zoveel als ik gelezen heb sinds gisteren)
deeltje tweequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Welk boek had je dan DE, ben errug nieuwsgierig nu!
je hebt pmquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe kwam het dan dat je zo'n achterstand had lieverd?
ik moest even 3x kijken voor ik door had wat het wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:24 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Meh. Project gaat even kut, binnenkort tentamenweek, ik verrek van de spierpijn, ik leef al een week op koffie en red bull, ben al tijden niet uit geweest en ik moet een heel leuk toernooi laten schieten wegens gebrek aan tijd.
Daar staat tegenover dat ik twee hele leuke nieuwe speeltjes heb![]()
[ afbeelding ]
2e van rechts, met titanium kom en zwarte revolvergreep
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deeltje twee
deel drie is besteld, ja een mens moet niet te lang wachten met doorlezen he?
hoewel ik van een schrijfster al jaren bezig ben, vanaf 96 tot nu (net nog een deel uitgekomen en er komen er nog twee)![]()
Oh ja dat is het tweede boek van de schrijver van "de vliegeraar" toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).
Maar wel heerlijk dat je er zo in kan opgaan! Ik heb dat ook hoor, maar dan meer literaire thrillers.
Heb trouwens nu 'Duizend schitterende zonnen liggen, ga er vanavond in beginnen (eerst nog even een Harlan Coblen uitlezen).
Oeh, dat is een fantastisch boek!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm niet echt mijn genre (of eigenlijk echt niet, hihi).
Maar wel heerlijk dat je er zo in kan opgaan! Ik heb dat ook hoor, maar dan meer literaire thrillers.
Heb trouwens nu 'Duizend schitterende zonnen liggen, ga er vanavond in beginnen (eerst nog even een Harlan Coblen uitlezen).
Fantasyquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik lees/koop bijna altijd fantasty, tic die ik al heel lang heb, als ik een ander boek wil lezen leen ik van mijn zus die ook een boekentic heeft...
ben meer een Katherine Kerrquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Fantasy
Wheel of Time is mijn allergrootste favoriet, heb ze in het Nederlands en Engels allemaal meerdere keren gelezen![]()
A Song of Ice and Fire is ook steengoed, net als de boeken van de zieners, levende schepen en de nar van Robin Hobb
Oh Nyn, da's wel meer mijn genre. Ben benieuwd ga er vanavond in beginnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, dat is een fantastisch boek!
K heb hem Steer net al aangeraden, maar een aanrader voor iedereen: the curious incident of a dog at nighttime - van mark Haddon. Geweldig boek!
Heb net In Europa van Geert Mak uit, ook erg interessant.
Prrrt, je wilt me toch niet vertellen dat je niets van Robert Jordan (RIP) hebt gelezen!?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben meer een Katherine Kerr, Bridget Wood, Julliet Marillier, CS Friedman persoon zelf
Dat gezegd hebbende ik moet weer eens kijken of ik nog wat kan verkopen, kheb weer te veel boeken vind ik eigenlijk...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
@Lein![]()
Weer klaar met de lunch. Op tijd naar huis vandaag. moet nog veel doen thuis
Is een pad, een agapad, deze was zo groot als een maltezer leeuwtjequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens flinke kikkerbillen. Of is het een pad?
Tezz, jij hebt toch een maltezer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is een pad, een agapad, deze was zo groot als een maltezer leeuwtje![]()
Krengen zijn nog giftig ook
Daar ben ik nu nog in aan t lezen. K had hem eigenlijk in t engels moeten lezen,w as leuker geweest! Maar, tis wel een erg tof boek tot nu toe!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW Nynke: was je ook enthousiast over Extremely Loud & Incredibly Clear?
Tezz, ja, ik koop ook graag boeken. Ik heb er best veel
Die lijkt gelukkig niet op een pad, hihi.quote:
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest even 3x kijken voor ik door had wat het was
En jij extremely loud?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:38 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nu niet extremely loud naar de supermarkt. Gewoon op het gemakske. Beetje verse spulletjes kopen om gezellig te kokkerelen. Wordt mijn man altijd incredibly close van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet elke vrouw ziet er leuk uit in Skinny Jeans hehquote:
Jaaa boeken zijn in NY nu hartstikke betaalbaar! Maar in NL is extremely loud ook niet zo duur hoor, voor een tientje heb je de paperback al. Is overigens inderdaad een geweldig boek! Net als Marc Haddon, is ook wel een beetje mijn genre ja. Hoewel ik ook echt heel erg fan ben van Couperusquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij ook al?!
CF, het is Extremely loud & incredibly close. Heb 'm nog niet gelezen, ga 'm denk in NY kopen. Boeken zijn daar vast veel goedkoper dan hier.
Mijn boekenkast puilt ook een beetje uit. Moet maar eens een nieuwe kast kopen of laten maken.
ik heb net trouwens concealer gekocht voor mn pukkel, paarse oogschaduw en 2 kleuren oogpotlood. Moet morgen goed gaan komen.Iemand nog kledingtips voor een speeddating sessie?
Isa en ik hebben al wel besloten dat we geen rokje/laarzen combinatie doen. We gaan voor de goed passende spijkerbroek.
Ik heb helemaal geen skinny jeans! En volgens mij zie ik er niet uit in skinny jeans!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet elke vrouw ziet er leuk uit in Skinny Jeans hehLianne waarschijnlijk wel, maar een gewone spijkerbroek kan natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen skinny jeans! En volgens mij zie ik er niet uit in skinny jeans!
Ga vanavond of morgenochtend wel even mn kast leegtrekken.
die angst was er ook met Katherine Kerr, al wat 13 boeken geschreven en dan een beetje hartklachten krijgen volgens zeggen.... pff straks weet ik nooit hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Prrrt, je wilt me toch niet vertellen dat je niets van Robert Jordan (RIP) hebt gelezen!?![]()
Ben HEEL erg benieuwd hoe zijn opvolger het gaat doen, een reeks van 11 boeken schrijven, alle plotlijnen moeten in dat laatste boek afgerond worden en dan sterft hij![]()
Gelukkig heeft hij het allemaal voor zijn dood zeer uitvoerig kunnen bespreken met zijn naaste, en goede aantekeningen etc kunnen maken, maar het is toch anders
Ik heb 3 meter kledingkast.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]de kast leegtrekken! Leuk! Alleen alles weer terug hangen en leggen is altijd zo'n klote karwei...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 meter kledingkast.En heel veel kleding.
![]()
En ik ben druk aan het verzinnen wat ik allemaal moet gaan shoppen in NY.
Ik wil meeheee!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
![]()
Barnes & Noble natuurlijk, de Gap, Esprit (omdat het met de dollar zo lekker billig is, zit op 5th Avenue), French sole voor de schoenen (op Lexington geloof ik), Saks (te duur eigenlijk, maar heerlijk al die designer-onzin), de designstore van het Moma. Shoppen in NY is zooooo leuk, vooral met de lage dollar!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
![]()
Ik moet mijn reisgenoot ook al kledingadvies gaan geven.quote:
*Checkt agenda, meivakantie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet mijn reisgenoot ook al kledingadvies gaan geven.Maar afijn, vertrek 30 april en op 7 mei door naar Chicago.
Wat zijn eigenlijk coole amerikaanse merken? Behalve de dingen die Leonoor net boven mij opnoemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |