abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:24:49 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57820595
Ik vind haar leuk en ik weet niet waarom. Ik denk dat ik in zo'n fase ben beland dat er opeens iets omgezet is in mijn hoofd, zo van: "Hee, eigenlijk is ze best leuk", waardoor nu vrijwel alles wat ze doet gewoon leuk en aardig is.

Soort glijbaan waar je op ben beland en mee naar beneden roetsjt zonder dat je er iets mee kunt doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 04-04-2008 01:37:11 ]
Confidence through competence
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:29:38 #52
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57820640
Zo. Ik ben ook weer thuis van volleybal, en biertjes in het café. En bitterballen. Het was gezellig!

Nu lekker slapen.

En ik kan absoluut niet tegen kietelen. Heb al verschillende mensen blauwe plekken bezorgd toen ze me gingen kietelen, want ik word dan heeeeeeel gevaarlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:36:25 #53
55709 Stereotomy
pi_57820714
Ik vind Nyn ook leuk maar daarvan kan ik wél aangeven waarom.

Was het leven altijd maar zo simpel.
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:37:56 #54
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57820727
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nyn ook leuk maar daarvan kan ik wél aangeven waarom.

Was het leven altijd maar zo simpel.
Ik vind jou ook super tof!

Weltrusten allemaal!
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:42:54 #55
55709 Stereotomy
pi_57820790
Trusten Nyn, morgen wel een goede verbinding.
pi_57821630
Mogguh
Ben al een uur wakker en dat is -
pi_57821701
Morning! Husband wederom de deur uit met ontbijt en espresso erin... wat ben ik toch een braaf vrouwtje

Nu koppie thee en even verder lezen (kon vannacht ook mijn boek niet goed wegleggen dus )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57821737
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
Morning! Husband wederom de deur uit met ontbijt en espresso erin... wat ben ik toch een braaf vrouwtje

Nu koppie thee en even verder lezen (kon vannacht ook mijn boek niet goed wegleggen dus )
Ik geloof dat ik ook maar even terugga en probeer te lezen, ben helemaal hyper, dus wie weet geeft dat even wat rust.
pi_57821759
Nou ik ben niet hyper.
Ik kon dus echt mijn bed niet uit en overwoog heel even om Bente ziek te melden vandaag en terug naar bed te gaan, maar neeeeeeee zo hebben mijn papa en mama mij niet opgevoed: luie ik-wil-niet-naar-schooldagjes bestaan niet.
Dus...........zucht............toch maar een washandje door mijn gezicht gehaald en kleren aangetrokken.

Zucht.
Nogmaals zucht.

Goedemorgen voor iedereen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57821841
morguh iedereen!

Zo weer eens naar het werk. En vanavond weer college
pi_57822289
Nou ik ben echt wakker inmiddels. Lekker poetsen vandaag (echt waar, ik heb er echt zin in. Vind het altijd fijn als mijn huisje weer opgeruimd is namelijk).
Heb ook maar meteen de broodbakmachine aangezet, dan hebben we straks lekker vers brood tussen de middag en mijn huis gaat er zo lekker van ruiken
pi_57822310
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:43 schreef Den_Haag het volgende:
Ik kon te goed tegen de kou en het kietelen. Was eigenlijk niet zo leuk. Maar zij kon er gelukkig minder goed tegen dus draaiden we de rollen om
'A gentleman never tells.'

Yeah, right

Goodmorning allen Lekker uitgeslapen
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:56:44 #63
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_57822398
Goedemorgen! Eindelijk is het vrijdag! En nu:
Nulla verba sed acta
pi_57822922
Ik heb zin in een spannend ontbijtje. Ik ben alleen volledig inspiratieloos
pi_57823012
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Tezz het volgende:
Ik heb zin in een spannend ontbijtje. Ik ben alleen volledig inspiratieloos
Voila!
pi_57823072
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

'A gentleman never tells.'

Yeah, right

Goodmorning allen Lekker uitgeslapen
Ik vertel niks.
pi_57823101
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik vertel niks.
Ohnee? En dat wat ik net quotte dan? Als full disclosure het nieuwe beleid is, trek ik ook mn mond open hoor
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:47:36 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57823155
Goeiemorgen allemaal!

biertjes gingen er iets te goed in gister, en Nynke is iets te langzaam...

Kort dagje werken vandaag, en dan vanavond naar het boekenfestijn. Een hele expohal vol met afgeprijde boeken, dat noem ik het walhalla!
pi_57823311
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen allemaal!

biertjes gingen er iets te goed in gister, en Nynke is iets te langzaam...

Kort dagje werken vandaag, en dan vanavond naar het boekenfestijn. Een hele expohal vol met afgeprijde boeken, dat noem ik het walhalla!
Oeh dat klinkt interessant! Het is zeker in Maastricht?
pi_57823411
Thx voor het filmpje van Gordon Lein!! Dat gaat het dus worden! (minus de tomaat en champ's, die heb ik niet meer). Het ziet er heeeeeeeeeeerlijk uit in ieder geval.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:05:19 #71
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57823461
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oeh dat klinkt interessant! Het is zeker in Maastricht?
jups, is in Maastricht. http://www.boekenfestijn.nl/ , maar komt door het hele land.

Zo even m'n saldo checken, en een limiet vaststellen dat ik van mezelf mag uitgeven...
pi_57823626
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

jups, is in Maastricht. http://www.boekenfestijn.nl/ , maar komt door het hele land.

Zo even m'n saldo checken, en een limiet vaststellen dat ik van mezelf mag uitgeven...
Hij is hier in de buurt geweest. In januari Helaas pindakaas.
pi_57823970
Boeken
Mijn werk en mijn hobby
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:47:08 #74
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57824316
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ohja, daar kreeg ik ook nog een brief van thuis, maar ik ga tegenwoordig naar de personeelsverkoop van Centraal Boekhuis, een groothandel van boeken, levert aan veel boekenwinkels etc, hetzelfde principe als het boekenfestijn, maar dan gaat de prijs per kilo
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57824438
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ohja, daar kreeg ik ook nog een brief van thuis, maar ik ga tegenwoordig naar de personeelsverkoop van Centraal Boekhuis, een groothandel van boeken, levert aan veel boekenwinkels etc, hetzelfde principe als het boekenfestijn, maar dan gaat de prijs per kilo
Ja en nu ben ik dus jaloers.
pi_57824686
Boeken per kilo? Dat klinkt geweldig.

Kraak & Smaak was ontzettend tof en ik heb me verslapen vanochtend. Werd ape-relaxed wakker om 8.08 uur. En toen sprong ik uit bed en zat ik binnen het half uur op de fiets.
pi_57824718
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Boeken per kilo? Dat klinkt geweldig.

Kraak & Smaak was ontzettend tof en ik heb me verslapen vanochtend. Werd ape-relaxed wakker om 8.08 uur. En toen sprong ik uit bed en zat ik binnen het half uur op de fiets.
zo dat doe je vlotjes
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:06:59 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57824782
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ach, zoveel boeken kan ik toch niet kopen, want dan moet ik ze ook allemaal verhuizen als ik straks ga verhuizen. (vertel ik mezelf nu. heb mezelf een ruim budget gesteld... )
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:11:52 #79
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57824898
En toen stond ik vanmorgen aan een drukke kassa, tank volgegooid, drinken/eten/kauwgum erbij, trek je je portemonnee en kreeg ik een halve hartverzakking toen ik zag dat mijn pinpas er niet in zat maar in het rabobank dingetje op mijn bureau lag

Lang leve de creditcard
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57824915
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

zo dat doe je vlotjes
Nou, dat viel wel tegen hoor. Hoef alleen mijn tanden maar te poetsen, kleding uit mn kast te trekken en in mn fietstas gooien. Owja, en mn ontbijt en lunch klaarmaken. En fietskleding aan doen. En dan na een uur fietsen stap ik onder de douche op mn werk.
Het moet ook vast in 15 minuten kunnen, maar dat is me al heel erg lang niet gelukt.

Beetje jammer alleen dat er dus echt niets uit mijn handen komt vanochtend.
pi_57825026
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat viel wel tegen hoor. Hoef alleen mijn tanden maar te poetsen, kleding uit mn kast te trekken en in mn fietstas gooien. Owja, en mn ontbijt en lunch klaarmaken. En fietskleding aan doen. En dan na een uur fietsen stap ik onder de douche op mn werk.
Het moet ook vast in 15 minuten kunnen, maar dat is me al heel erg lang niet gelukt.

Beetje jammer alleen dat er dus echt niets uit mijn handen komt vanochtend.
Hier komt ook (alwéér) niets productiefs naar boven. *zucht* op deze manier haal ik mn deadline NOOIT
pi_57825206
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Euc- het volgende:
En toen stond ik vanmorgen aan een drukke kassa, tank volgegooid, drinken/eten/kauwgum erbij, trek je je portemonnee en kreeg ik een halve hartverzakking toen ik zag dat mijn pinpas er niet in zat maar in het rabobank dingetje op mijn bureau lag

Lang leve de creditcard
Oh dat gebeurt mij standaard eenmaal per maand. Echt, en dan zeg ik zo tegen mezelf (een soort mantra wordt het dan): "pas terug in je tas als je klaar bent' (en dat maal 10000). En nog in de winkel staan zonder pas he. Zoooooooo oerstom
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:31:22 #83
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57825323
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh dat gebeurt mij standaard eenmaal per maand. Echt, en dan zeg ik zo tegen mezelf (een soort mantra wordt het dan): "pas terug in je tas als je klaar bent' (en dat maal 10000). En nog in de winkel staan zonder pas he. Zoooooooo oerstom
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken! Het is me tot nu toe 2 keer gebeurd, vanmorgen en toen ik in Maastricht woonde. Hoewel dat wel een leuk verhaal is, toen heb ik mijn vorige vriendinnetje namelijk ontmoet

Wederom, pinpas vergeten, sta ik in een megadrukke AH (vrijthof) aan de kassa, shiiiiiit! Toen had ik wonder boven wonder 17 euro aan allerlei kleingeld bij, en sponsorde het meisje achter me in de rij me 5 euro, op voorwaarde dat ik wat met dr ging drinken
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57825453
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:31 schreef Euc- het volgende:

[..]

Pfff, ik zou er niet aan moeten denken! Het is me tot nu toe 2 keer gebeurd, vanmorgen en toen ik in Maastricht woonde. Hoewel dat wel een leuk verhaal is, toen heb ik mijn vorige vriendinnetje namelijk ontmoet

Wederom, pinpas vergeten, sta ik in een megadrukke AH (vrijthof) aan de kassa, shiiiiiit! Toen had ik wonder boven wonder 17 euro aan allerlei kleingeld bij, en sponsorde het meisje achter me in de rij me 5 euro, op voorwaarde dat ik wat met dr ging drinken
Ik heb datsoort dingen (pinpassen vergeten) nou NOOIT.
pi_57825460
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hier komt ook (alwéér) niets productiefs naar boven. *zucht* op deze manier haal ik mn deadline NOOIT
*SOL haakt in aangezien hier ook niets productiefs uit mijn handen komt.

Blij als cnk er straks is en ik even wat hulp heb.
pi_57825475
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:31 schreef Euc- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een leuk verhaal.......jammer dat er geen kleinkinderen met haar meer komen waar je het aan kunt vertellen haha.

Echt, de spreekwoordelijke ezel en de steen he, dat gaat voor mij dus echt niet op als het om pinpassen en internetbankieren gaat.
pi_57825511
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Klote is dat heh, als je niks voor elkaar krijgt?
pi_57825654
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik herken het, heb ook wel eens van die dagen. Vandaag gelukkig niet: benedenverdieping is weer brandschoon, het verse brood is bijna klaar (oh wat ruikt dat lekker) en kind kan van school gehaald worden.
pi_57825744
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Klote is dat heh, als je niks voor elkaar krijgt?
Ronduit waardeloos
Mijn lichaam werkt ookal niet mee
pi_57825815
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik herken het, heb ook wel eens van die dagen. Vandaag gelukkig niet: benedenverdieping is weer brandschoon, het verse brood is bijna klaar (oh wat ruikt dat lekker) en kind kan van school gehaald worden.
Bij mij is het nu al weken.
Gelukkig straks hulp van cnk, morgen gaat Milou al vroeg in de middag naar mijn moeder zodat we hier ook weer verder kunnen aanpakken, en dinsdag komt een vriendin helpen om te dweilen, dus dan moet alles netjes en opgeruimd zijn.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:56:08 #91
55709 Stereotomy
pi_57825897
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ronduit waardeloos
Mijn lichaam werkt ookal niet mee
Goeiemorgen mensen

Uitgeslapen.
pi_57826075
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goeiemorgen mensen

Uitgeslapen.
Zeg dat wel/Flink uitgeslapen!

SOL, fijn dat je hulp in huis krijgt is veel fijner dan het alleen moeten doen!
pi_57826130
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohnee? En dat wat ik net quotte dan? Als full disclosure het nieuwe beleid is, trek ik ook mn mond open hoor
Wie zegt dat het over jou gaat slimmerd
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:05:53 #94
182895 FleshWound
Closing Time
pi_57826158
Goeeeeeedemiddag.

Af en toe heb je van die dagen dat alles goed gaat.

Dit is niet zo'n dag
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_57826255
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zeg dat wel/Flink uitgeslapen!

SOL, fijn dat je hulp in huis krijgt is veel fijner dan het alleen moeten doen!
Stimuleert weer om dingen aan te pakken ja Nu heb ik gewoonweg geen overzicht meer van waar te beginnen.

Inmiddels weer een deel afwas weggewerkt, zo even afdrogen en de rest doen, huiskamer is ook weer redelijk toonbaar.
pi_57826330
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wie zegt dat het over jou gaat slimmerd
Ohhh en hier kan ik dus niet op reageren zonder full disclosure. Flauw.
pi_57826371
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
Goeeeeeedemiddag.

Af en toe heb je van die dagen dat alles goed gaat.

Dit is niet zo'n dag

Wassup FW?
pi_57826372
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Stimuleert weer om dingen aan te pakken ja Nu heb ik gewoonweg geen overzicht meer van waar te beginnen.

Inmiddels weer een deel afwas weggewerkt, zo even afdrogen en de rest doen, huiskamer is ook weer redelijk toonbaar.
Hoe kwam het dan dat je zo'n achterstand had lieverd?
pi_57826391
zo blijkbaar zit het dus in de lucht; het (nog) niets uit je handen krijgen.... Vroeg me al af of het aan mij lag

Dat boekenfestijn klinkt als een feestje, als iéts een zwakte van me is... dan zijn het wel boeken en ik zag dat ze nog naar Antwerpen komen... (oh das alleen rond mijn vakantietijd... mmm)

eniewee... ik moét echt iets gaan doen nu... hoop ik (boek is iig uit, ben er suf van, zoveel als ik gelezen heb sinds gisteren )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:17:19 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57826418
Oeh, mijn italiaanse college verzorgd vandaag de lunch. Ik zie italiaanse kaasjes, wijn, stokbrood, ricotta, verschillende vleesssoorten, en regionale specialiteiten (ingemaakte artisjokken-harten, aubergine, en nog iets...)

K heb nu al honger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')