Ik vind jou ook super tof!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nyn ook leuk maar daarvan kan ik wél aangeven waarom.
Was het leven altijd maar zo simpel.![]()
Ik geloof dat ik ook maar even terugga en probeer te lezen, ben helemaal hyper, dus wie weet geeft dat even wat rust.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
Morning! Husband wederom de deur uit met ontbijt en espresso erin... wat ben ik toch een braaf vrouwtje![]()
Nu koppie thee en even verder lezen (kon vannacht ook mijn boek niet goed wegleggen dus)
'A gentleman never tells.'quote:Op donderdag 3 april 2008 23:43 schreef Den_Haag het volgende:
Ik kon te goed tegen de kou en het kietelen. Was eigenlijk niet zo leuk. Maar zij kon er gelukkig minder goed tegen dus draaiden we de rollen om
Voila!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:35 schreef Tezz het volgende:
Ik heb zin in een spannend ontbijtje. Ik ben alleen volledig inspiratieloos
Ik vertel niks.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'A gentleman never tells.'
Yeah, right![]()
Goodmorning allenLekker uitgeslapen
Ohnee? En dat wat ik net quotte dan? Als full disclosure het nieuwe beleid is, trek ik ook mn mond open hoorquote:
Oeh dat klinkt interessant! Het is zeker in Maastricht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
biertjes gingen er iets te goed in gister, en Nynke is iets te langzaam...
Kort dagje werken vandaag, en dan vanavond naar het boekenfestijn. Een hele expohal vol met afgeprijde boeken, dat noem ik het walhalla!
jups, is in Maastricht. http://www.boekenfestijn.nl/ , maar komt door het hele land.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt interessant! Het is zeker in Maastricht?
Hij is hier in de buurt geweest. In januariquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jups, is in Maastricht. http://www.boekenfestijn.nl/ , maar komt door het hele land.
Zo even m'n saldo checken, en een limiet vaststellen dat ik van mezelf mag uitgeven...
Ohja, daar kreeg ik ook nog een brief van thuis, maar ik ga tegenwoordig naar de personeelsverkoop van Centraal Boekhuis, een groothandel van boeken, levert aan veel boekenwinkels etc, hetzelfde principe als het boekenfestijn, maar dan gaat de prijs per kiloquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jups, is in Maastricht. http://www.boekenfestijn.nl/ , maar komt door het hele land.
Zo even m'n saldo checken, en een limiet vaststellen dat ik van mezelf mag uitgeven...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ohja, daar kreeg ik ook nog een brief van thuis, maar ik ga tegenwoordig naar de personeelsverkoop van Centraal Boekhuis, een groothandel van boeken, levert aan veel boekenwinkels etc, hetzelfde principe als het boekenfestijn, maar dan gaat de prijs per kilo
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Boeken per kilo?Dat klinkt geweldig.
Kraak & Smaak was ontzettend tof en ik heb me verslapen vanochtend. Werd ape-relaxed wakker om 8.08 uur. En toen sprong ik uit bed en zat ik binnen het half uur op de fiets.
Ach, zoveel boeken kan ik toch niet kopen, want dan moet ik ze ook allemaal verhuizen als ik straks ga verhuizen. (vertel ik mezelf nu. heb mezelf een ruim budget gesteld...quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ohja, daar kreeg ik ook nog een brief van thuis, maar ik ga tegenwoordig naar de personeelsverkoop van Centraal Boekhuis, een groothandel van boeken, levert aan veel boekenwinkels etc, hetzelfde principe als het boekenfestijn, maar dan gaat de prijs per kilo
Nou, dat viel wel tegen hoor. Hoef alleen mijn tanden maar te poetsen, kleding uit mn kast te trekken en in mn fietstas gooien. Owja, en mn ontbijt en lunch klaarmaken. En fietskleding aan doen. En dan na een uur fietsen stap ik onder de douche op mn werk.quote:
Hier komt ook (alwéér) niets productiefs naar boven. *zucht* op deze manier haal ik mn deadline NOOITquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat viel wel tegen hoor. Hoef alleen mijn tanden maar te poetsen, kleding uit mn kast te trekken en in mn fietstas gooien. Owja, en mn ontbijt en lunch klaarmaken. En fietskleding aan doen. En dan na een uur fietsen stap ik onder de douche op mn werk.
Het moet ook vast in 15 minuten kunnen, maar dat is me al heel erg lang niet gelukt.
Beetje jammer alleen dat er dus echt niets uit mijn handen komt vanochtend.
Oh dat gebeurt mij standaard eenmaal per maand. Echt, en dan zeg ik zo tegen mezelf (een soort mantra wordt het dan): "pas terug in je tas als je klaar bent' (en dat maal 10000). En nog in de winkel staan zonder pas he. Zoooooooo oerstomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Euc- het volgende:
En toen stond ik vanmorgen aan een drukke kassa, tank volgegooid, drinken/eten/kauwgum erbij, trek je je portemonnee en kreeg ik een halve hartverzakking toen ik zag dat mijn pinpas er niet in zat maar in het rabobank dingetje op mijn bureau lag
Lang leve de creditcard
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken! Het is me tot nu toe 2 keer gebeurd, vanmorgen en toen ik in Maastricht woonde. Hoewel dat wel een leuk verhaal is, toen heb ik mijn vorige vriendinnetje namelijk ontmoetquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt mij standaard eenmaal per maand. Echt, en dan zeg ik zo tegen mezelf (een soort mantra wordt het dan): "pas terug in je tas als je klaar bent' (en dat maal 10000). En nog in de winkel staan zonder pas he. Zoooooooo oerstom
Ik heb datsoort dingen (pinpassen vergeten) nou NOOIT.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken! Het is me tot nu toe 2 keer gebeurd, vanmorgen en toen ik in Maastricht woonde. Hoewel dat wel een leuk verhaal is, toen heb ik mijn vorige vriendinnetje namelijk ontmoet
Wederom, pinpas vergeten, sta ik in een megadrukke AH (vrijthof) aan de kassa, shiiiiiit! Toen had ik wonder boven wonder 17 euro aan allerlei kleingeld bij, en sponsorde het meisje achter me in de rij me 5 euro, op voorwaarde dat ik wat met dr ging drinken
*SOL haakt in aangezien hier ook niets productiefs uit mijn handen komt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier komt ook (alwéér) niets productiefs naar boven. *zucht* op deze manier haal ik mn deadline NOOIT
Dat is inderdaad een leuk verhaal.......jammer dat er geen kleinkinderen met haar meer komen waar je het aan kunt vertellen haha.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken! Het is me tot nu toe 2 keer gebeurd, vanmorgen en toen ik in Maastricht woonde. Hoewel dat wel een leuk verhaal is, toen heb ik mijn vorige vriendinnetje namelijk ontmoet
Wederom, pinpas vergeten, sta ik in een megadrukke AH (vrijthof) aan de kassa, shiiiiiit! Toen had ik wonder boven wonder 17 euro aan allerlei kleingeld bij, en sponsorde het meisje achter me in de rij me 5 euro, op voorwaarde dat ik wat met dr ging drinken
Klote is dat heh, als je niks voor elkaar krijgt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL haakt in aangezien hier ook niets productiefs uit mijn handen komt.
Blij als cnk er straks is en ik even wat hulp heb.
Ik herken het, heb ook wel eens van die dagen. Vandaag gelukkig niet: benedenverdieping is weer brandschoon, het verse brood is bijna klaar (oh wat ruikt dat lekker) en kind kan van school gehaald worden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL haakt in aangezien hier ook niets productiefs uit mijn handen komt.
Blij als cnk er straks is en ik even wat hulp heb.
Ronduit waardeloosquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote is dat heh, als je niks voor elkaar krijgt?
Bij mij is het nu al weken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik herken het, heb ook wel eens van die dagen. Vandaag gelukkig niet: benedenverdieping is weer brandschoon, het verse brood is bijna klaar (oh wat ruikt dat lekker) en kind kan van school gehaald worden.
Goeiemorgen mensenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ronduit waardeloos![]()
Mijn lichaam werkt ookal niet mee
Zeg dat wel/Flink uitgeslapen!quote:
Wie zegt dat het over jou gaat slimmerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohnee? En dat wat ik net quotte dan? Als full disclosure het nieuwe beleid is, trek ik ook mn mond open hoor
Stimuleert weer om dingen aan te pakken jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg dat wel/Flink uitgeslapen!
SOL, fijn dat je hulp in huis krijgtis veel fijner dan het alleen moeten doen!
Ohhh en hier kan ik dus niet op reageren zonder full disclosure. Flauw.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over jou gaat slimmerd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
Goeeeeeedemiddag.
Af en toe heb je van die dagen dat alles goed gaat.![]()
Dit is niet zo'n dag
Hoe kwam het dan dat je zo'n achterstand had lieverd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Stimuleert weer om dingen aan te pakken jaNu heb ik gewoonweg geen overzicht meer van waar te beginnen.
Inmiddels weer een deel afwas weggewerkt, zo even afdrogen en de rest doen, huiskamer is ook weer redelijk toonbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |